tommy_89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hei Da var det på tide med ny mobiltelefon igjen. I det siste har jeg ikke følt med så veldig på mobilmarkedet, så jeg trenger hjelp fra dere Kanskje det er verd å vente på noen en mobiltelefon som kommer snart? Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja -Enkel -GPRS: Ja -3G: ja takk, men ikke et nødvendig -Email klient: Ja Form: -vanlig -Vekt: Ikke så veldig viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: Middels/ Stor -Touchscreen: Nei Kostnad: Alt under 2600kr Med abonnementsbinding: Telenor Privat Pluss Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: - -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Alt over 10mb -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke nødvendig -UMTS: Ja gjerne, men ikke nødvendig -Triband: Nei -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig - Telefonen brukes til det meste: MP3, Bilder, Video, MMS++ Endret 7. juli 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nokia 6280 eller Nokia N70 høres ut som bra telefoner for deg Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 6233 ville jeg kanskje valgt. P.S Telenor Privat Pluss får du ikke videreført mer. Så ta en titt på telenormobil.no Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Takk takk Har sett litt på SE K610i, hva tror dere om den? Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ta heller en titt på K750i. Det er en pålitelig mobil med det meste av nye funksjoner uten om 3G. Men K610i er ikke så verst den heller, så du burde vente til det kommer en omtale om K610i først. Uansett, lykke til med kjøpet;) Endret 8. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Jasmin_Blomst Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 noen som vet hvor jeg kan kjøpe N71 med netcoms smart talk? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 noen som vet hvor jeg kan kjøpe N71 med netcoms smart talk? 6454892[/snapback] Prøvd Telebutikken?? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ta heller en titt på K750i. Det er en pålitelig mobil med det meste av nye funksjoner uten om 3G. Men K610i er ikke så verst den heller, så du burde vente til det kommer en omtale om K610i først. Uansett, lykke til med kjøpet;) 6453961[/snapback] En bra omtale av Sony Ericsson K610i finner du nå hos GSMArena.com! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå