Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er toppfart på bmw 318i, 318is og 320i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, ja, tviler på jeg prøver det på min. Men men, med 80 som maks tillatte fart på vestlandet byr vel den sjangsen seg sjeldent.

6457614[/snapback]

Hehe :p Selv om det ikke er høyere grense her kommer jeg da til å prøve på min 318 eller 320. Når jeg noen gang finner en jeg vil ha som ikke er herpa av rånere :roll:

EDIT: Er det en turtallsvillig bil btw? Drar man den langt på gira?

Endret av Clerion
Lenke til kommentar
haha, vel, min har ikke turteller, så det vet jeg ikke noe om :D Får se å skaffe meg det. men jeg har intrykk av at jeg kan dra den ganske langt ja, uten at jeg er noen ekspert på området.

6457819[/snapback]

Cool, digger biler man må dra laaaangt på gira. Gir en god følelse :D Åssen er bilen ellers?

Lenke til kommentar

Jeg liker den veldig godt, ligger bra på veien, god å kjøre, nok beinplass. Eneste minuset er jo a litt liten motor, men som ung sjåfør er det dyrt å forsikre biler med stor motor. betaler 9000 året med minikasko, tør ikke tenke på hva en 320 hadde kostet meg. får heller kjøpe større motor når jeg har litt bonus.

Lenke til kommentar
Tja, mener dem pleier å si at koster bilen mindre enn 80-90-100.000 lønner ikke full kasko seg..

Jeg har det på min selv om verdien er lavere enne det, aldri regna på om jeg taper penger på det..

6460106[/snapback]

Når fyren står og spør hva topphastigheten på bilene er, tror jeg det kan lønne seg med kasko de første par årene ja.

Husk å tegne "faen jeg drepte føreren i den andre bilen!" forsikring også da.. :innocent:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Tja, mener dem pleier å si at koster bilen mindre enn 80-90-100.000 lønner ikke full kasko seg..

Jeg har det på min selv om verdien er lavere enne det, aldri regna på om jeg taper penger på det..

6460106[/snapback]

Når fyren står og spør hva topphastigheten på bilene er, tror jeg det kan lønne seg med kasko de første par årene ja.

Husk å tegne "faen jeg drepte føreren i den andre bilen!" forsikring også da.. :innocent:

6463136[/snapback]

O M G er det noe som heter. Ja, akkurat, jeg hadde tenkt å kjøre i 214 km/t FORDI bilen går så fort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...