Gjest Slettet+98128394 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe nytt kabinett og ny strømforsyning. Det er 2 enkle grunner til det. 1. Min nåværende strømforsyning er på 250 Watt. 2. Maskinen min sliter med varmen. Den blir så varm innvendig at den bare henger seg i blant. Det kabinettet jeg har nå er et helt simpelt 5 år gammelt midi-kabinett. Er det noen som har noen gode anbefalinger som kan lønne seg å kjøpe til mitt bruk? Maskinen min: Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT Hovedkort: MSI 915P Neo2 Platinum (Intel Socket 775) Minne: 1024 MB (2x512 MB) Prosessor: Intel Pentium 4 3.2 GHz 2 IDE harddisker 2 DVD-ROM'er (hvite) Utvider kanskje med en harddisk til etterhvert... Noen kabinetter jeg har sett på hittil: Midi: Kabinett 1 Kabinett 2 Kabinett 3 Kabinett 4 Kabinett 5 Maxi: Kabinett 6 Det viktigste med kabinettet er at det er god lufting og ikke altfor mye støy. (og ikke for tungt å bære...) Endret 7. juli 2006 av Slettet+98128394 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En ting jeg vil si; du kommer til å bli lei av effekter som du synes er kule nå.. GARANTERT! Gjorde samme "tabbe" selv første gang jeg bygde pc. Kjøpte med katoder og hele pakka.. Men innså raskt hvor stygt dette var, og hvor fort jeg ble lei.. Se på Lian Li kabinetter! Eller Cooler Master. De har fine, og stilrene kabinetter som du kan modde litt selv etter behov/lyst/ønske. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Gå for et lian Li Og hvis du vil ha Fronten på DVD brenneren osv sort så kjøper du deg bare litt lakk på europris og lakker det Endret 7. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98128394 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har lagt merke til at mange foretrekker Lian Li. Personlig synes jeg de ser pene ut, men litt kjedelige. Jeg vil ikke ha noe typisk fjortis-alien-plasticfantastic kabinett, men jeg vil heller ikke ha et kabinett som ser ut som hører hjemme på et kontor heller, hvis du skjønner. Men som sagt luftinga er det viktigste. Luftinga i mitt nåværende kabinett er helt elendig. Det er derfor jeg skal kjøpe nytt. Da lurer jeg også på om det lønner seg med maxi-kabinett eller holder det med midi-kabinett? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Silverstone TJ06B eller CM Stacker Endret 7. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gå for et lian Li Og hvis du vil ha Fronten på DVD brenneren osv sort så kjøper du deg bare litt lakk på europris og lakker det 6451915[/snapback] eller slenger med et frontdeksel for lian-li kabinettet ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98128394 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Silverstone TJ06B eller CM Stacker 6451988[/snapback] Silverstone kabinettet så ikke så verst ut (på det dårlige bildet hos hardware.no's prissammenligning.) Men hva betyr det at det er E-ATX? Det andre fant jeg ikke der. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 e-atx er en annen type hovedkort, så det betyr at kabinettet støtter et litt spesielt hovedkort pluss de vanlige atx kortene. hvis du går på databutikken.com eller google så får du se litt bedre bilder av kabinettet. søk på coolermaster stacker så finner du kanskje ut litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå