Singh tha king Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) kan brenne maksimum 80min, men filmen er på litt over 90min...hvordan skal jeg få det til å bli under 80min? Må jeg kjøpe dvd plate, eller er det noe håp på en 700mb plate? Edit: Kan jeg få delt filmen 2 via nero burning rom? slik at filmen blir fordelt på to cd'er? finner ikke funksjonen i nero... :/ Endret 7. juli 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det finnes 800 MB CD-plater med plass til 90 minutter VCD. De forutsetter at brenneren takler slike CD'er, og ikke alle gjør det. Ellers kan du gå over til DivX og brenne opptil tre timer med brukbar kvalitet (dvs. langt bedre kvalitet enn VCD) på en 700 MB CD. Ulempen med det er at du ikke kan vise resultatet på en vanlig stue-DVD-spiller, bare på de få som kan vise DivX. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 arhh...brenneren er 2-3 år gammel og har heller ikke divx dvd spiller :S det er vel ikke en annen format som er lignende divx. det som hadde vært veldig fint er om filmen kunne ha bli splittet i to, på 2 cd'er, noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det enkleste er vel egnentlig å bare kjøpe noen dvd'er, f.eks. en 5 pakning. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Det enkleste er vel egnentlig å bare kjøpe noen dvd'er, f.eks. en 5 pakning. 6467386[/snapback] Det hjelper vel ikke stort hvis Singh tha king ikke har noen DVD-brenner. Og siden han åpenbart ønsker å brenne filmen på CD og ikke på DVD, kan det virke slik. Når det gjelder å dele filmen - hvis vi forutsetter at den er i MPEG1-format og skal brukes til VCD - kan den åpnes i Windows Move Maker og deles på et passende sted. Og om du ikke vet det, så følger Windows Move Maker med Windows XP. Endret 10. juli 2006 av Rocambole2 Lenke til kommentar
treant Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) På de fleste Brenne programmer så kan du overburne, men det kan hende at filmen blir ødelagt...50-50. Men jeg har ikke hat problemer med overburning før. Endret 10. juli 2006 av vjhn90 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 takk for hjelpen, skal prøve det dere sier. (har dvd - brenner, men ikke dvd cd'er). skal prøve movie maker også! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg har endelig klart å dele den i to. en på 341 og den andre på 361. Men når jeg skal brenne 1'ern på cd, så bruker den over 800mb, uansett om spille tiden er 48 min, what to do? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har kjøpt noen cd-plater på 900mb og 99min til sære filer slik som du har havner opp i. Kjøpte en 10pk for 2 år siden og enda 7-8 stk igjen. Betalte vel en 100 lapp for platene med cover. Er av merket: Infiniti Professional 32x 99min/900mb Husker ikke helt om jeg kjøpte dem hos lokal datahandel eller hos stormarked, men sett dem bla hos Siba og Elkjøp mener jeg. Obs solgte også en gang.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Fant disse i prisguiden blandt flere Glemte å nevne at for å kunne brenne på disse platene, må du aktivere overburn. Ikke fått feilbrenninger av den grunn. Endret 30. juli 2006 av Marzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå