Jack_Daniels Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Asus GeForce 7600GS 512MB DDRII Silent funker det?? har tenkt å kjøpe det... takler det de nye spillene feks: fear, bf2, far cry, hl2 osv... er den virkelig så stille som jeg har hørt? er det hurtig? ikke lagg osv... takker Lenke til kommentar
Risern Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei, ble litt skeptisk til det kortet da det er DDR2 minne på den, noe som er ganske tregt. De fleste nye kort bruker DDR3 minne. Det at den har 512 MB minne har ingen ting å si i og med at dette minnet er ganske tregt. Bare toppkortene kan dra fordeler av 512 MB minne. Ellers spørs det jo hvilken oppløsninger du ønsker å spille disse spillene på... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Som Risern sier, prioriterer man ytelse i spill ville jeg helt klart valgt et kort med 256 MB GDDR3 istedetfor 512 MB DDR2. Se om du heller finner et 7600GT med 256 MB GDDR3 istedet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Skal du absolutt ha vifteløst kort ville jeg lagt på 200-300kr til og gått for: https://prisguiden.no/product.php?productId=43607 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå