Jack_Daniels Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ok jeg skal kjøpe et skjermkort men vil helst ikke bruke mer en 2000kr vil ha et kraftig kort det beste jeg får tak i til 2k.... det skal helst være et pci express kort... kan noen linke noen fete til meg... tusentakk på forrhond Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=42524 etter det jeghar skjønt så er dette kortet det beste til rundt 2k, men den har også ganske høy feilprosent....slik at du kanskje må bytte kort. tror kortet var på ukenstilbud på netshop/komplett eller no til 2200 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg