webby1 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hvordan kan jeg deaktiver bare interenett, mens og la bare nettverket på det trådløse bli stående igjen? Endret 7. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Alternativt kan du trekke ut kabelen som står på wan i routeren din dersom den er lett tilgjengelig. edit: wan, ikke wlan. (tror jeg er litt trøtt) Endret 7. juli 2006 av valentino Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) bruker bare et nettverks kort motaker fra boretslaget, så har ikke noe router å kontrolle med.. Endret 7. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du kan bruke windows firewall på gjeldende PC for å stenge HTTP/HTTPS på gjeldende nettverks adapter. (forutsatt at det er win xp du bruker) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mener du deaktiver all tilgang til internett, eller bare stenge for web? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis du setter default gateway til ingenting istedetfor en ip adresse så kommer du deg ikke på internett. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Mener du deaktiver all tilgang til internett, eller bare stenge for web? 6454338[/snapback] Jeg skal deaktivere internett for å ikke få virus. Jeg må slå av brannmuren for å få vnc til å fungere. Hvis du setter default gateway til ingenting istedetfor en ip adresse så kommer du deg ikke på internett. 6454345[/snapback] ok, men hvor for jeg redigert det? Endret 8. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå