-Alex- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei, instalerte siste beta-versjon av Windows Vista nå, og alt bare hakker! Klikker på noe og det tar ca. 20 sekunder før det reagerer, så funker det i 1 sekund, så me jeg vente igjen. Jeg instalerte driveren til skjermkortet og hakkingen forsvant. Da måtte jeg restarte og når jeg logget på igjen hadde jeg samme problemet igjen. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du *er* klar over at det dreier seg om en Beta ? _nifty_ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 og vista krever mye av dataen og men X2 3800+@2,6ghz - PowerColor x850xt - 2048 Ram Twin-X skal holde hvis det er edn dataen du har det installert det på Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 og vista krever mye av dataen og men X2 3800+@2,6ghz - PowerColor x850xt - 2048 Ram Twin-X skal holde hvis det er edn dataen du har det installert det på 6451544[/snapback] Er den pcen jeg har instalert på ja. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Joda, Men en BETA er ikke ferdig programmert, ergo kan det finnes bugs der ute som gjør at det ikke nødvendigvis er slike ting som spiller inn......... _nifty_ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Som sakt Beta. Mange bugs. Og i tillegg er det ikke så mange produsenter som har knirkefri drivere klare for Vista enda. Endret 7. juli 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå