Acrid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Den nye Mastodon-plata kommer den 12. september. Tittelen er som nevnt Blood Mountain og coveret er som vanlig helt fantastisk jævla fett: En låt ved navn Crystal Skull kan høres på bandets Myspace-side: http://myspace.com/mastodon Personlig er jeg smått skuffa over låta selv om det er et par tøffe riff her og der, men håper plata veier opp. Elsker dog den tykke lyden og at trommene er lengre frem i mixen. Buldrer godt av Brann Dailor 2min uti låta! Men skal godt gjøres å toppe den fantastiske Leviathan... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 har sett mastodon...( som support ) å ble ikke helt fasinert. Vokalisten hadde utrolig fett skjegg. det var det hele veldig rå tromming ja, men resten var mer labert. Men et helt ok band synes jeg. Men må vel høre litt på den sangen der før man virkelig liker den men rått var det Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå er ikke jeg Mastadon fan, men skal definitivt sjekke ut albumet når den tid kommer. Coveret var topp som sist! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fett cover. Mastodon sugde da de varmet opp for Maiden i spektrum ifjor, men senere har jeg sjekket ut Leviathan, og det albumet ruler noe inni hampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå