Garegaupa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Eg har i dei siste åra hatt ein del trøbbel med mobiltelefonar frå Siemens, og eg kunne tenkje meg å høyre om det er fleire som har opplevd noko liknande. Eg har hatt halde meg til Siemens heilt sidan den fyrste mobiltelefonen eg fekk for mange år sidan - ikkje fordi eg har noko spesielt forhold til Siemens kontra andre produsentar, men fordi det har passa slik (og i det siste fordi Siemens var den einaste produsenten eg kunne finne som kan tilby litt solide telefonar, noko som er viktig for meg både i arbeid og fritid). Den fyrste mobiltelefonene eg hadde var Siemens C25. Denne var eg veldig godt nøgd med, og eg kan aldri hugse å ha hatt noko trøbbel med han. Problema begynte fyrst då eg oppgraderte til Siemens C55... Denne verka og tilfredsstillande ei stund, før eit par litt snodige problem begynte å dukke opp. For det fyrste kunne displayet på telefonen plutseleg slutte å vise noko som helst, sjølv om telefonen virka som han skulle i den forstand at eg framleis kunne ta i mot samtalar og prate i han (men eg fekk sjølvsagt ikkje ringt ut sidan eg ikkje kunne få opp noko på skjermen). Einaste måte å fikse dette var å slå telefonene av og på. Eit anna problem var at telefonen begynte å slå seg av i tide og utide, sjølv om batteriet hadde godt med straum. Igjen var det berre å slå på att, så fungerte alt som det skulle - til neste gong... Då eg kjøpte M65 for snart to og eit halvt år sidan var eg opprinneleg godt nøgd - inntil denne begynte å vise akkurat same symptoma som eg hadde hatt på C55! Vel vel, dette kunne saktens ha vore tilfeldig - to "måndagsmobilar" etter kvarandre. Difor hadde eg gode forhåpningar om å vere ferdig med trøbbelet då eg ganske nyleg kjøpte ein M75. Men, som dei seier over dammen: "Fat chance"... Det gjekk nemleg kun kort tid før min nyaste anskaffelse på telefonfronten begynte å oppføre seg akkurat som dei to føregåande. M75 introduserte til og med eit heilt nytt problem her om dagen: Når eg no ser på displayet at eg har ubesvarte anrop, vert eg sendt til innboksen når eg prøvar å få opp desse - og alle spor etter desse samtalane er sporlaust borte... Til og med eg, som er elendig til å ta eit hint, må begynne å lure når slikt skjer tre gonger på rad. Eg har prøvd å oppdatere firmware til nyaste versjon fleire gonger både på M65 og M75, utan at dette synest å ha gjort stor forskjell. Mitt spørsmål er då som fylgjer: Er det fleire her som har opplevd tilsvarande med sine Siemens-telefonar? Eller har eg berre vore ekstremt uheldig (og då må ein vel kunne understreke ordet "ekstremt"...)? Utstrålar eg ei eller annan form for radioaktiv stråling som får mobiltelefonar til å klikke...? Slik det er no er eg i alle fall ikkje overmåtes freista til å kjøpe Siemens neste gong det er tid for å byte telefon... Endret 7. juli 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hmm... Ingen svar enno? Det må vel bety ein av to ting: 1) Ingen har opplevd tilsvarande vanskar med Siemenstelefonane sine. 2) Eg skriv så lange og omstendlege innlegg at folk ikkje gidd å lese dei... Vel, eg tek sjansen på ein liten "bump", i alle høve... Endret 8. juli 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har kun hatt S55 og den fungerte som ett uvær, selv etter 3 fall i asfalten. Var noe software problemer i starten men kom ny software som løste dette. Hmm... Ingen svar enno? Det må vel bety ein av to ting: 1) Ingen har opplevd tilsvarande vanskar med Siemenstelefonane sine. 2) Eg skriv så lange og omstendlege innlegg at folk ikkje gidd å lese dei... Vel, eg tek sjansen på ein liten "bump", i alle høve... 6456034[/snapback] Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Eg óg! Hadde en M65 som stadig slo seg av. Oppdaterte software, sendte den inn til reparasjon flere ganger, osv. Etter snaue 2 år hevet jeg kjøpet. Kunne kanskje kjøpt en ME75, men er litt skeptisk... -- HH Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Sjå der ja! I alle fall ein som har lidd nesten same skjebne som meg! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg har hatt mange siemens telefoner bl.a Me45, S55 og SX1. Det er helt klart at det er SX1 som det har vært mest problemer med. Den har vært på verkstedet ca 4 ganger, og da 2 ganger med samme feil. S55 fungerte meget bra, og ble kun levert til verkstedet én gang pga skifte av tastematte. Jeg har nylig tatt i bruk min gamle SX1 igjen etter å ha gått lei av Samsung. Hvis jeg får samme feil for 3.gang, er det da mulig å reklamere? (Tror jeg kjøpte den i januar 2004 = garantien er ute.) Endret 10. juli 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hoi. Sitat forbrukerkjøpslovens § 30, 2: "Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig." Forbrukertvistutvalget har uttalt at reklamasjonsfristen er fem år. Bransjen mener naturligvis at den er to år. Jeg ville ikke saksøkt forretningen, men man kan jo skrive en klage til Forbrukerrådet og dernest Forbrukertvistutvalget. Det tar sikkert et år før det foreligger en endelig avgjørelse, men behandlingen er gratis. Litt kjedelig, men dersom bransjen aldri møter motstand fra kundene vil vilkårene i praksis bare bli dårligere og dårligere for vår del. -- HH Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Forbrukertvistutvalget har uttalt at reklamasjonsfristen er fem år. Bransjen mener naturligvis at den er to år.Jeg ville ikke saksøkt forretningen, men man kan jo skrive en klage til Forbrukerrådet og dernest Forbrukertvistutvalget. Det tar sikkert et år før det foreligger en endelig avgjørelse, men behandlingen er gratis. Litt kjedelig, men dersom bransjen aldri møter motstand fra kundene vil vilkårene i praksis bare bli dårligere og dårligere for vår del. Er det ikke slik at hvis produktet blir kjøpt før en ny lov blir vedtatt så går det produktet etter den gamle lovet. Husker ikke tid forbrukerombudet gjore om reklamsjonsfristen fra 2 til 5 år. Men hvis den ble innført etter januar 2004 så går vel han etter den gamle loven.(2 års garanti) Endret 11. juli 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Begge lovene har samme frist, men man er altså uenige om mobiltelefoner er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Bransjen vil nok helst selge deg en ny mobil hvert halvår. Muligens produserer de telefoner med henblikk på et kort livsløp. Kampen om markedsandeler vil uansett kunne presse prisen og dermed også kvaliteten ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå