NoFear89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Noen som har erfaring med dette kabinettet? Jeg synes det ser veldig bra ut og om det er noe å satse på. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Har ingen personlig erfaring, men jeg ser det er basert på chieftec og det er et tegn på kvalitet og ganske greie termiske egenskaper. Endret 7. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 når du først er i gang med x-plorer... lurer eg på om noen har god erfaring med Aspire X-cruiser? Lenke til kommentar
NoFear89 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Ingen andre som vet om det er et kabinett det er å satse på eller ikke? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bygde pc i dette kabinettet for en kompis, alt må skru`s, ikke vifte til hdd (Må moddes på) Ellers greit kabinett, lett, ganske pent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå