Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra no bevis at jeg har bottet der i hele natt (frem til kl 05.00+cet) og fra 11.10 og utover? Er på skolen nå, og botter i elemental plateu.

Bruker PvE server, og svarer automatisk whispers ved hjelp av et selv-lagd script. (Som gjør at jeg slutter å svare samme person hvis jeg har brukt "alle ordene).

 

Det gjelder å gjøre det smart, bruke MASSE ruter. Botten må ikke se ut som en bott.

godt mulig at du har gjort det, men du beviser jo ingenting. jeg kan også si jeg har raidet BT, men det betyr ikke at jeg har gjort det om jeg ikke kan vise noen håndfaste bevis ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Bra no bevis at jeg har bottet der i hele natt (frem til kl 05.00+cet) og fra 11.10 og utover? Er på skolen nå, og botter i elemental plateu.

Bruker PvE server, og svarer automatisk whispers ved hjelp av et selv-lagd script. (Som gjør at jeg slutter å svare samme person hvis jeg har brukt "alle ordene).

 

Det gjelder å gjøre det smart, bruke MASSE ruter. Botten må ikke se ut som en bott.

godt mulig at du har gjort det, men du beviser jo ingenting. jeg kan også si jeg har raidet BT, men det betyr ikke at jeg har gjort det om jeg ikke kan vise noen håndfaste bevis ;)

 

Hadde tenkt å skrive det samme.

Lenke til kommentar

haha tenk om blizzard hadde begynt å selge gold, billigere en gjennomsnittet til chinese goldsellers.

Dette hadde skjedd:

 

* Alle hadde kjøpt gold (Eller, veldig mange).

* Alle goldsellers hadde gått konkurs.

* Antall chinese farmers/bots hadde sunket drastisk helt til dem ble borte iløpet av en periode på 2-3mnd.

* Gold-seller spammers i storbyer hadde blitt borte.

* Scammers hadde sunket i tall. Dem hadde kjøpt gold isteden.

Lenke til kommentar
Bra no bevis at jeg har bottet der i hele natt (frem til kl 05.00+cet) og fra 11.10 og utover? Er på skolen nå, og botter i elemental plateu.

Bruker PvE server, og svarer automatisk whispers ved hjelp av et selv-lagd script. (Som gjør at jeg slutter å svare samme person hvis jeg har brukt "alle ordene).

 

Det gjelder å gjøre det smart, bruke MASSE ruter. Botten må ikke se ut som en bott.

godt mulig at du har gjort det, men du beviser jo ingenting. jeg kan også si jeg har raidet BT, men det betyr ikke at jeg har gjort det om jeg ikke kan vise noen håndfaste bevis ;)

 

Hadde tenkt å skrive det samme.

 

Det er klart dere helt selv velger å tro på hva jeg sier eller ikke, det har ingen ting å si for meg. Jeg sier det er mulig, ikke for deres egen del, ikke for min egel. Så hvorfor skal jeg lyve? Jeg botter der jeg, men om dere vil tro på det eller ei har for meg absolutt ingen betydning.

Lenke til kommentar

Det som ville skjedd om Blizzard hadde begynt å selge gull ingame, er at økonomien har gått rett til helvete, for å si det mildt.

 

Hva er så vitsen ved å grinde primals osv?

Ingen GIDDER å grinde lenger når man heller kan kjøpe gull.

 

Samtidig, så blir de får itemene som er igjen AH, solgt for vitterlige priser, slik at folk må kjøpe mer gull..

 

Økonomien blir rett og slett skjev.

 

 

 

Synes heller Blizzard skulle begynne å få til et ingame aksjemarked i en eller annen form.

Lenke til kommentar

Nei BOP alt, hver eneste mote of life

Så må alle farme selv.

Så legger man alt som kan lages med professions hos vendor som koster gold eller items /rep for å kjøe.

 

I neste patch kommer det mye mer boe loot i epic kvalitet , blizz adder flere mounter nå som 1600g hos CE osv, de er i alle fall ikke på rett spor om de ønnsker å kutte ned på gullsalg, da dem legger opp spillet på den måten at man må ha masse gull.

5000g for en mount osv, det er nok mange som ikke har kjøpt gull som gjorde det for første gang da de ble lvl 70.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det som ville skjedd om Blizzard hadde begynt å selge gull ingame, er at økonomien har gått rett til helvete, for å si det mildt.

 

Hva er så vitsen ved å grinde primals osv?

Ingen GIDDER å grinde lenger når man heller kan kjøpe gull.

 

Samtidig, så blir de får itemene som er igjen AH, solgt for vitterlige priser, slik at folk må kjøpe mer gull..

 

Økonomien blir rett og slett skjev.

 

 

 

Synes heller Blizzard skulle begynne å få til et ingame aksjemarked i en eller annen form.

 

Kort-tenkt. Hva er vitsen med å grinde Primals? Hva brukes primals til? Jo gear. Om folk hadde totalt sluttet å grinde, bare kjøpt gull så ville det blitt slutt på Primals og folk ville startet å grinde dem igjen. Ergo ingen forskjell.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke gull, men jeg spiller ca 10-14t pr dag hvor mye går med til å gjøre quest for gull.

Hadde jeg kjøpt hadde jeg brukt 10 timer på noe annet.

Det hadde vert like mye gull så hvorfor ville jeg vert med på å ødelegge økonomien om jeg hadde kjøpt?

 

Trur ikke økonomien hadde vært annerledes en nå, for alle kan jo kjøpe nå også.

Lenke til kommentar
Det som ville skjedd om Blizzard hadde begynt å selge gull ingame, er at økonomien har gått rett til helvete, for å si det mildt.

 

Hva er så vitsen ved å grinde primals osv?

Ingen GIDDER å grinde lenger når man heller kan kjøpe gull.

 

Man kan kjøpe gull i dag, likevel er det masse grinding....

Lenke til kommentar

Blizzard selger ikke gull fordi de ikke vil, selv om de kan (ja de har faktisk lov til det, de eier opphavsrettighetene til alt innholde i spillet). Ville vært dumt for Second Life om de ikke kunne selge virtuelle ting samt at det blir tungt for Sony og Home hvis de ikke kan selge virtuelle ting for virkelige penger.

 

Men Blizzard vil ikke selge gull for de bringer spillet ut av balanse. Tenk om du kunne gå inn på account siden din, klikke "buy gold" og kjøpe 1k gull for kanskje 400 norske kroner. Det hadde blitt litt for enkelt ja.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper ikke gull, men jeg spiller ca 10-14t pr dag hvor mye går med til å gjøre quest for gull.

Hadde jeg kjøpt hadde jeg brukt 10 timer på noe annet.

Det hadde vert like mye gull så hvorfor ville jeg vert med på å ødelegge økonomien om jeg hadde kjøpt?

 

Trur ikke økonomien hadde vært annerledes en nå, for alle kan jo kjøpe nå også.

10-14 timer? går du ikke på skole, eller har jobb?

Lenke til kommentar
I neste patch kommer det mye mer boe loot i epic kvalitet , blizz adder flere mounter nå som 1600g hos CE osv, de er i alle fall ikke på rett spor om de ønnsker å kutte ned på gullsalg, da dem legger opp spillet på den måten at man må ha masse gull.

 

Blizzard har siden BC kom gjort det latterlig mye lettere å tjene penger. Hvis man har hatt en 70 denne tiden kan man ha tjent tusenvis av gull på kjappe dailies, og nå kommer det enda flere.

 

Jeg kjøper ikke gull, men jeg spiller ca 10-14t pr dag hvor mye går med til å gjøre quest for gull.

Hadde jeg kjøpt hadde jeg brukt 10 timer på noe annet.

 

Du grinder 10 timer daglig? Yeah right. Give me a f***** break, som det heter på godt norsk. Når du må lyve for å understøtte argumentet ditt så har du ikke mye å fare med.

Lenke til kommentar
I neste patch kommer det mye mer boe loot i epic kvalitet , blizz adder flere mounter nå som 1600g hos CE osv, de er i alle fall ikke på rett spor om de ønnsker å kutte ned på gullsalg, da dem legger opp spillet på den måten at man må ha masse gull.

 

Blizzard har siden BC kom gjort det latterlig mye lettere å tjene penger. Hvis man har hatt en 70 denne tiden kan man ha tjent tusenvis av gull på kjappe dailies, og nå kommer det enda flere.

 

Jeg kjøper ikke gull, men jeg spiller ca 10-14t pr dag hvor mye går med til å gjøre quest for gull.

Hadde jeg kjøpt hadde jeg brukt 10 timer på noe annet.

 

Du grinder 10 timer daglig? Yeah right. Give me a f***** break, som det heter på godt norsk. Når du må lyve for å understøtte argumentet ditt så har du ikke mye å fare med.

 

Sorry å skuffe deg, men er War vi snakker om så han prater nok sant ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...