Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

I couldn't care less.. Ingen blir bedre av å kjøpe gull uansett. Og i det store og hele kan ikke bra gear kjøpes for penger, - og dersom en eller annen er så noobish at han ikke har penger for mount eller whatever.. så viser det bare en liten forståelse for spillet, og han/hun kommer ikke til å nå særlig langt uansett.

 

Dersom man er healer, eller har vanskelig for å gjøre dailies så vil en god guild både hjelpe dem, og gi ut gratis pots/flasks. Ellers så er det mange quests som ikke trenger noe særlig killling (ogri'la bombing, Simon Says, skettis bombing, cooking daily etc)Det er 40g uten mange kills.

 

Men årsaken til at det ikke er lov er som nevnt her: Aldersgrense 12 år (har ikke lov til å handle på nett) og kjøp/salg av Blizzards eiendom utenfor deres kontroll.

 

LrN2play :p

 

Oh ja.. Free gems i Nagrand, og la noen DE alle greens i stedet for vendr/ah, så har man enchanting mats også. Man tjener mest gull ved ikke å selge ting

Kan hende jeg tar feil, men kjøper ikke Kungen gold? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man har lyst til å raide, har penger og er villig til å ta risken om at man kan bli banned så ser jeg ikke hvorfor noen andre skulle ha noe problem med det.

 

Vel han ville blitt en av de mange som ikke kan raide pga. tid, og dermed ville kanskje blizzard sett at her er det faktisk et problem som må løses. Det er mange ting i spillet som blir påvirket av dette med gullkjøp (samt annet juks) og det har blitt påpekt av flere her, f.eks. funkyMonk. Siden du ikke forstår problemet kan du kjøpe gull med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Hvis man har lyst til å raide, har penger og er villig til å ta risken om at man kan bli banned så ser jeg ikke hvorfor noen andre skulle ha noe problem med det.

 

Vel han ville blitt en av de mange som ikke kan raide pga. tid, og dermed ville kanskje blizzard sett at her er det faktisk et problem som må løses. Det er mange ting i spillet som blir påvirket av dette med gullkjøp (samt annet juks) og det har blitt påpekt av flere her, f.eks. funkyMonk. Siden du ikke forstår problemet kan du kjøpe gull med god samvittighet.

Jeg kjøper faktisk ikke gull fordi jeg velger å farme det selv fordi det er noe ejg faktisk like rå gjøre. Jeg liker tanken på at jeg faktisk har gjort det selv, men ikke alle gjør det derfor kjøper de gull fordi de bare liker raid-delen av spillet.

 

Og kan du være litt mer spesifikk når du sier at mange ting i spillet blir påvirket av gull kjøp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Altså han er lederen i en av verdens beste guilder :)

 

EDIT:

 

Jeg kjøper faktisk ikke gull fordi jeg velger å farme det selv fordi det er noe ejg faktisk like rå gjøre. Jeg liker tanken på at jeg faktisk har gjort det selv, men ikke alle gjør det derfor kjøper de gull fordi de bare liker raid-delen av spillet.

 

Og kan du være litt mer spesifikk når du sier at mange ting i spillet blir påvirket av gull kjøp?

Alle prisene vil jo stige om alle kjøper.. Alle får mer peng = alle priser må opp..

Slutt å kjøp gold !

 

Et eksempel:

Pers 1) Haha, jeg har 2k gold!

Oss andre) Hvem bryr seg? Du er en noob som ikke klarer å skaffe pengene selv..

 

Han ga senere bort alle pengene til en annen fil, for å starte på "nytt".

 

FLOTT! :)

Som på CS igjen:

Banner.jpg

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Altså han er lederen i en av verdens beste guilder :)

 

EDIT:

 

Jeg kjøper faktisk ikke gull fordi jeg velger å farme det selv fordi det er noe ejg faktisk like rå gjøre. Jeg liker tanken på at jeg faktisk har gjort det selv, men ikke alle gjør det derfor kjøper de gull fordi de bare liker raid-delen av spillet.

 

Og kan du være litt mer spesifikk når du sier at mange ting i spillet blir påvirket av gull kjøp?

Alle prisene vil jo stige om alle kjøper.. Alle får mer peng = alle priser må opp..

Slutt å kjøp gold !

 

Et eksempel:

Pers 1) Haha, jeg har 2k gold!

Oss andre) Hvem bryr seg? Du er en noob som ikke klarer å skaffe pengene selv..

 

Han ga senere bort alle pengene til en annen fil, for å starte på "nytt".

 

FLOTT! :)

Som på CS igjen:

Banner.jpg

For det første. Stiger prisene tjener du også mer. Når det kommer til din sammenligning til CS cheating så er det noe helt annet. I CS får du en kjempefordel ingen andre kan få det gjør du ikke av å kjøpe gull for pots til raiding etc. Beygnner å bli lei av å gjenta meg selv nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nei, men jeg er kraftig imot folk som ikke spiller spillet slik som det er ment.. Altså CHEATING. Dette betyr ikke bare gold kjøping, men også botting osv..

 

Utenom CS og alle andre spill så samma sitat:

Cheats, burn in hell!

Lenke til kommentar
Nei, men jeg er kraftig imot folk som ikke spiller spillet slik som det er ment.. Altså CHEATING. Dette betyr ikke bare gold kjøping, men også botting osv..

 

Utenom CS og alle andre spill så samma sitat:

Cheats, burn in hell!

Jeg ser rett og slett ingen problemer i å spille spillet på den måten man vil så lenge det ikke ødelegger for andre.

Lenke til kommentar
Vet du ikke hvem Kungen er....?

 

Nope - gjorde en kjapp armory, men det var flere alternativer :p

ikke alle vet hvem Kungen er, men nevnte han fordi han er "Verdens beste wow spiller" Han er ikke offisielt det, men han er nok en av de mest kjente og er i vedens beste guild.

 

this one :p og nei. jeg kjenner han ikke. Men jeg har sett mange av Nihilum sine videoer.

 

hans pvprating kunne vært bedre da :p haha

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Vet du ikke hvem Kungen er....?

 

Nope - gjorde en kjapp armory, men det var flere alternativer :p

ikke alle vet hvem Kungen er, men nevnte han fordi han er "Verdens beste wow spiller" Han er ikke offisielt det, men han er nok en av de mest kjente og er i vedens beste guild.

 

this one :p og nei. jeg kjenner han ikke. Men jeg har sett mange av Nihilum sine videoer.

Jepp det er han. Han er det jeg ville kalt veldig "kjent". Bare tok han som ett eksempel siden det ble nevnt at goldbuyers var noobs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Så afk botting i bg's osv ødelegger ikke for andre?

Jo det gjør det, men når ble botting og kjøping av gull det samme?

 

Hvem sier at jeg snakker om kjøping av gull?

 

Nei, men jeg er kraftig imot folk som ikke spiller spillet slik som det er ment.. Altså CHEATING. Dette betyr ikke bare gold kjøping, men også botting osv..

 

Utenom CS og alle andre spill så samma sitat:

Cheats, burn in hell!

Lenke til kommentar
Så afk botting i bg's osv ødelegger ikke for andre?

Jo det gjør det, men når ble botting og kjøping av gull det samme?

 

Hvem sier at jeg snakker om kjøping av gull?

 

Nei, men jeg er kraftig imot folk som ikke spiller spillet slik som det er ment.. Altså CHEATING. Dette betyr ikke bare gold kjøping, men også botting osv..

 

Utenom CS og alle andre spill så samma sitat:

Cheats, burn in hell!

 

For det første. Stiger prisene tjener du også mer. Når det kommer til din sammenligning til CS cheating så er det noe helt annet. I CS får du en kjempefordel ingen andre kan få det gjør du ikke av å kjøpe gull for pots til raiding etc. Beygnner å bli lei av å gjenta meg selv nå.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...