Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper gull med ren samvittighet som alle andre jeg vet om som spiller wow. Farme etter gull er det verste jeg vet, og når jeg trenger masse gull for å nyte spillet fullt ut, er det et lett valg mtp jobb/familie/venner som kommer i tillegg.

 

Dere som sier at dere kjøper gull med god samvittighet,

dere er klar over hva goldfarmers gjør for å få så mye gull for tiden?

 

De hacker accounter til folk, gjerne de som er guildmasters, tømmer alt de har av gull, tømmer alt i bank, alt i guild bank, slik at de får mere pegner.

 

Dette har skjedd med flere av verdens største guilder!

 

Så å drive å si at du kjøper gull med god samvittighet er helt tåpelig, fordi du ødelegger for veldig mange andre.

Måtte dere brenne hele gjengen! :ph34r::devil:

 

/Yaricks :)

Lenke til kommentar
Får jeg bare spørre? Plager det dere ikke at store deler av gullet dere kjøper kommer fra hackede accounts? Så det hjelper ikke å si at "det går ikke utover andre".

bryr meg ikke stort.. Du får ikke kontoen hacka sånn uten videre uansett så synes ikke synd på dem

 

Nja, jeg kjenner folk som konstant overvåker pcen mot keyloggers, som da senere, har logget på hos en venn eller noe, og vennen har en herlig keylogger...

 

Sorry, mate, men å kjøpe gull er bare helt patetisk. Og hva enn du sier, så kommer det ikke til å forandre noe som helst.

Lenke til kommentar
Så med andre ord, når du har en level 70 char fra før av burde du få alt servert på sølvfat fordi du har levlet 1 char fra før av helt opp?

 

Om du har en level 70 char så vet du hva du går til og du vet hvor mye tid det tar. Om du, med all den viten, ikke klarer å akseptere at du må bruke tiden til hjelp, så burde du i første omgang ikke lagt deg ut på en ny char.

Jeg sier ikke at jeg skal ha alt på sølvfat, jeg bare syns det er idiotisk av blizzard å gjøre oss nødt til å gjøre noe mange av oss allerede har gjort for mye og er lei av for å kunne spille det nye contentet. Sier ikke at de skal gi oss det gratis, men de kunne helle rkanskej lagt in noe nytt cotnent som en ny BG som faktisk gir mye honor så vi kan gjøre noe nytt for å få det vi trenger for arena.

 

Ja er enig i Yaricks fremstilling her og sier det igjen, folk som jukser ved å kjøpe gull f.eks tar spillet litt mer seriøst enn det som er godt for dem.

Hvis jeg skulle kjøpt gull ville det vært fordi jeg vil heller bruke litt penger enn MYE tid for å få det gullet jeg trenger for å kunne ha det gøy. Hvis man har nok penger og ikke har tenkt å ødelegge server økonomien så why not?

Lenke til kommentar

Som sagt, om du MÅ ha gullet NÅ så setter du spillet høyere enn hva som er godt. Det er kun et spill og blir å være kun et spill. Om du ikke har tid til å bruke de ekstra dagene på å få gullet på ærlig vis så setter du spillet høyere enn hva som er godt.

 

Om jeg trenger 500g så vet jeg at jeg trenger 500g og da sparer jeg etter det (bruker da en liten sparegris konto plassert i Ogrimmar atm) hvor jeg overfører sparepengene mine. Har og en addon som konstant gir meg oversikt over hvor mye penger jeg har totalt på den serveren, dvs innkludert sparegris kontoen. Om det tar 2 uker å feite opp den kontoen med de penger jeg trenger så tar det 2 uker og da får enten guilden vente, kjøre løpet eller sparke meg ut, WoW er ikke så viktig for meg at jeg på død og liv MÅ følge det andre sier jeg SKAL gjøre.

Lenke til kommentar
Som sagt, om du MÅ ha gullet NÅ så setter du spillet høyere enn hva som er godt. Det er kun et spill og blir å være kun et spill. Om du ikke har tid til å bruke de ekstra dagene på å få gullet på ærlig vis så setter du spillet høyere enn hva som er godt.

 

Kan ikkje seiast betre enn det der, og at folk ikkje klarer å innsjå sannheten er deira problem.

Lenke til kommentar
Får jeg bare spørre? Plager det dere ikke at store deler av gullet dere kjøper kommer fra hackede accounts? Så det hjelper ikke å si at "det går ikke utover andre".

bryr meg ikke stort.. Du får ikke kontoen hacka sånn uten videre uansett så synes ikke synd på dem

 

Enig, masse shit unger som går på "fake-mails" som ber deg gi all info om kontoen din.

Keyloggers, you name it.

 

Så jeg synes å kjøpe gold er helt okey, fatter ikke hva som er så mye å grine over det.

DU som whiner at folk kjøper gold taper ikke noe av det, du bare spammer dine meningsløse ord som ikke blir hørt, la dem kjøpe gold og spille som dem vil, rik eller ikke.

 

/cry

Lenke til kommentar

Jeg kjenner personlig ganske mange som selger gull, og ingen av disse gjør det fra hackede accounts. Bombesikkert.

Du tjener glatt 1k gull per dag per character. ha tre kontoer per server, så har du nok cashflow per dag til å kunne forsyne ganske mange.

 

En annen ting er at man man slå seg opp som AH trader. Kikk på WoW USA sine forumsider. Er etpar folk som spør om Blizzard kan raise Goldcappen som er i område 200k gold per char...

 

Scamming og keylogging er direkte ulovlig og ja, umoralsk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...