Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Jeg botter både BG's og grinding.

Foreløpig har jeg aldri fått en eneste whisper med "you're a fcking bot", det jeg har fått er tilbakemeldinger som "Great healing, thnx!" eller "Could you guard my char while i'm going to toilet?".

 

Selve det å utvikle en bot til wow handler ikke om å mestre spillet, snarere om å forstå spillmekanikken.

 

Jeg både kjøper og selger gull hvis jeg har mye eller lite. Ser overhode ingen problem med det. Det er tross alt bare ett spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Korleis veit du at du aldri har fått /w som "you're a fcking bot" når du botter?

 

Har ingen respekt for folk som jukser i spel, og dei fortenar å bli banned alle som ein.

 

Sjekke chatlogg?

Eller add on som lagrer whispers i en egen boks. Eller rett og slett bare et ekstra chat vindu med bare whispers.

Lenke til kommentar

Joa, men då må du jo og vere med pcen. Sant? Tenkte meir på tilfeller der du har botting på om natta, og då blir det vel veldig mykje chat å sjå gjennom? Eg hadde i alle fall aldri tatt meg tid til å sjå gjennom chat log dersom eg brukte bot og den sto på over natta.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Joa, men då må du jo og vere med pcen. Sant? Tenkte meir på tilfeller der du har botting på om natta, og då blir det vel veldig mykje chat å sjå gjennom? Eg hadde i alle fall aldri tatt meg tid til å sjå gjennom chat log dersom eg brukte bot og den sto på over natta.

 

Hvor mange sender deg egentlig whisper om natta om du bare botter i ro og mak tror du?

Lenke til kommentar

Botter gjerne i 48 timer av gangen jeg. Har ennå til gode å få ett ban.

Det kommer kanskje 1-2 whispers i chatloggen per dag.

Dessuten, chatloggen er en viktig indikator på hvor godt botten din går.

 

Når det er BG er det bare morsomt. Spesielt når man får 30k honor per 24 timer. Jeg har sett en spiller som fikk 63k honor på 24 timer under AV weekend med en Warlock.

 

Tips til de av dere som er ute etter å ta bottere, sjekk hvor mye honor de får per dag. Tall som 30k ser du aldri hos en vanlig spiller

Lenke til kommentar

Har helt ærlig kjøpt bortimot 4000 gull. har ikke dårlig samvittighet da jeg har andre ting å gjøre enn å farme gull og materialer for å få høyere craftingskills. Til sammen har det vel kostet rundt 800,- og det er vel verdt det. Liker å tro at jeg holder markedet på ah gående^^

Lenke til kommentar
Heilt sikkert ikkje like mange som på dagen, men det kan jo alltids skje.

Synts berre det var eit dårlig utsagn å sei at man aldri har fått ein negativ kommentar på bottinga si, dersom man egentlig ikkje kan vete det.

 

Forrige av weekend gjorde jeg 27k pr dag og da spilte jeg alle av, tok selvfølgelig 15 timer spilling den dagen men det er mulig uten å vøre bot. Vi tapte vel kanskje 60% av kampene så kunne lett ha fikset 40k pr dag hadde det ikke vært for at horde sucks i av siden halvparten +++ bare leecher.

Lenke til kommentar
Forrige av weekend gjorde jeg 27k pr dag og da spilte jeg alle av, tok selvfølgelig 15 timer spilling den dagen men det er mulig uten å vøre bot. Vi tapte vel kanskje 60% av kampene så kunne lett ha fikset 40k pr dag hadde det ikke vært for at horde sucks i av siden halvparten +++ bare leecher.

 

Alliance leecher også, så du ville ha tapt 60% av kampene dersom leecherene ble ryddet av veien.

 

Leeching er forresten genialt på dagtid men kjipt på nattid, da pleier kampene å vare altfor lenge.

Lenke til kommentar

Dette kan være for enkelte irriterende, men folk som jukser i et onlinespill tar det alt for seriøst enn hva det er godt for. Om du på død og liv MÅ ha de gullstykkene akkurat der og da så vektlegger du enkelte elementer i spillet vel mye. Jeg for min del farmer gull i ny og ne, trenger penger ja men trenger jeg penger til noe sparer jeg over tid. Om jeg så må bruker kanskje 1 uke på å få de ekstra pengene for å kjøpe det jeg vil ha så får det bare ta en uke.

 

Nei, har aldri jukset i WoW og kommer aldri til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Dette kan være for enkelte irriterende, men folk som jukser i et onlinespill tar det alt for seriøst enn hva det er godt for. Om du på død og liv MÅ ha de gullstykkene akkurat der og da så vektlegger du enkelte elementer i spillet vel mye. Jeg for min del farmer gull i ny og ne, trenger penger ja men trenger jeg penger til noe sparer jeg over tid. Om jeg så må bruker kanskje 1 uke på å få de ekstra pengene for å kjøpe det jeg vil ha så får det bare ta en uke.

 

Nei, har aldri jukset i WoW og kommer aldri til å gjøre det heller.

Eneste problemet er for folk som meg når jeg dinger 70 vil jeg gjøre Arena asap, men dette går dog ikke uten å gjøre uendelig mye AV som ejg allerede har spilt meg lei av i 2-3 år. Dårlig løsning av blizzard imo, men uheldigvis er ikke alle som meg for jeg har faktisk tenkt å skaffe honor på ærlig og rederlig vis. Dett er sånn spillet er lagd og jeg lærer jo tross alt å apille klassen min bedre.

Lenke til kommentar

Så med andre ord, når du har en level 70 char fra før av burde du få alt servert på sølvfat fordi du har levlet 1 char fra før av helt opp?

 

Om du har en level 70 char så vet du hva du går til og du vet hvor mye tid det tar. Om du, med all den viten, ikke klarer å akseptere at du må bruke tiden til hjelp, så burde du i første omgang ikke lagt deg ut på en ny char.

Lenke til kommentar
Dette kan være for enkelte irriterende, men folk som jukser i et onlinespill tar det alt for seriøst enn hva det er godt for. Om du på død og liv MÅ ha de gullstykkene akkurat der og da så vektlegger du enkelte elementer i spillet vel mye. Jeg for min del farmer gull i ny og ne, trenger penger ja men trenger jeg penger til noe sparer jeg over tid. Om jeg så må bruker kanskje 1 uke på å få de ekstra pengene for å kjøpe det jeg vil ha så får det bare ta en uke.

 

Nei, har aldri jukset i WoW og kommer aldri til å gjøre det heller.

 

Som om jeg skulle ha skrevet det selv. Hele vitsen med slike spill er å oppnå noe, sette seg mål og oppnå disse. Hvis en da kjøper en ferdig level 70 karakter, kjøper seg rustning, våpen eller gull da har en misforstått meningen med spillet.

Men for all del, kjøp gull alt dere orker. Dere hever markedsverdien på alt av varer mangfoldige ganger, takket være deres engasjemang er det ikke noe problem å tjene inn 1000 gull i timen. Det er ikke selger som bestemmer verdien på en vare - prisen tilpasses det som markedet er villig til å betale, og det er ikke akkurat lite.

 

Jeg syntes dere trenger langt mere gull enn hva dere har nå, så kjøp helst mye mer så har dere rikelig. Dere trenger det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...