Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blir så irritert når folk åpenbart jukser for å få noe ut av spillet. Det er et *spill*, noe du skal more deg med, ikke virkeligheten. Hva er vitsen? Og til de som syter over at det er umulig å tjene penger i spillet.... Hvilken research har dere egentlig gjort? Jeg hadde over 100g på lvl 20, nå er jeg 46, og rundet nettopp 600g. Løsningen ligger i to ting, gathering professions og auction house. Bare ikke kom å si at det er umulig! :hrm:

6454424[/snapback]

 

 

Tenk deg når du har nådd maks lvl med din character, du er i et raidende guild som raider 3-5 ganger i uken (jeg har ikke spilt wow siden mars så heldigvis er dette i fortiden nå). Har du noen anelse som HELST hvor mye gull det går med på repairs for utallige whipes når du går gjennom en ny instance eller hvor utrolig mye gull det går med på potions og buffs av ymse slag?

 

Etter å ha spillt WoW siden release så blir man UTROOOOOOOLIG lei av å gå rundt og grinde for å få penger til å betale det, det eneste morsomme igjen i spillet etter så lang tid er PvP og raiding av end-game instancer og når det da tar(tok) opp fra kl 18-23(noen ganger seinere) 3-5 ganger i uken så sier det seg selv at man også ikke har mye tid og heller ikke har lyst til å bruke resterende timer / dager på å spare inn penger til dette. Jeg har en jobb hvor jeg tjener helt greit med penger og da synes jeg det er helt ålreit å bruke 250 kroner på 1000g nå og da. Det med at ting blir billigere... oh noes, da får jo du som klager også kjøpt enkelte andre ting billigere også!

 

Det eneste som irriterer meg selv med at jeg har kjøpt penger er at jeg støtter den evige "buy gold" reklamen og farmingen, men det klarer jeg fint å leve med, jeg hadde private tells i et eget, lite vindu. Kan heller ikke nekte for at det kan være utrolig morsomt og kødde med farmbots også.

9249568[/snapback]

Det er en del av spillet. Lev med det, eller slutt å spille. Det er likt for alle.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, la nu folk kjøpe gull vist de vil, har aldri gjort det selv, men det har ingenting og si. det er et spill.

 

Dessuten, så blir ikke server økonimien ødelagt av å kjøpe gold, da det er goldfarmers som sitter på den aktuelle serveren, så det er det samme om en kineser farmer gulla, eller om noen andre som gamer for fun farmer det pengene. Og det er alltid nabber som skyter en ting opp i pris ved og legge et item ut på AH for massevis av g's, så følger noen andre det eksempelet. eller legger et item ut for veldig lav pris, da vil noen andre legge itemet ut enda billigere.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å ha spillet, men leie en anna til å spille for deg?

 

er det ikke hele poenget at man skal spille seg selv mektig?

 

 

Blir oppgitt av folk som "spiller" Wow

 

Sønnen til Kusina mi hadde 350 kr som han da betalte en kammerat så han skulle få penger ingame!

 

er jo helt Patetisk, Ser ikke no grunn til å begynne å spille spillet da.

 

 

Wow hysteriet tar jo helt av... :roll:

Lenke til kommentar
Uff, la nu folk kjøpe gull vist de vil, har aldri gjort det selv, men det har ingenting og si. det er et spill.

 

Dessuten, så blir ikke server økonimien ødelagt av å kjøpe gold, da det er goldfarmers som sitter på den aktuelle serveren, så det er det samme om en kineser farmer gulla, eller om noen andre som gamer for fun farmer det pengene. Og det er alltid nabber som skyter en ting opp i pris ved og legge et item ut på AH for massevis av g's, så følger noen andre det eksempelet. eller legger et item ut for veldig lav pris, da vil noen andre legge itemet ut enda billigere.

9253177[/snapback]

 

De folkene som selger gull er også de samme som duper, botter, og stjeler accounts fra folk.

Sikkert veldig lett å fortelle seg selv at det ikke har innvirkning på andre, men det er rett og slett ikke sant.

Lenke til kommentar

Ser ikke det store problemet med å kjøpe seg et par tusen gull hvis man vil for å spille og ha det gøy uten å måtte farme gullet. Jada, det er godt å kunne kjøpe noe for noe du har skaffet selv ingame med tid og slit, men det er like godt å bare kjøpe gullet skulle jeg tro.

 

Hadde ikke noen problemer med gull, raidet bare(suger gull vekk fra meg) og tok scholo(tror jeg det var) et par ganger for å få tak i mats til +healing mats, og fikk tak i flere hundre gull per run nesten.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Uff, la nu folk kjøpe gull vist de vil, har aldri gjort det selv, men det har ingenting og si. det er et spill.

 

Dessuten, så blir ikke server økonimien ødelagt av å kjøpe gold, da det er goldfarmers som sitter på den aktuelle serveren, så det er det samme om en kineser farmer gulla, eller om noen andre som gamer for fun farmer det pengene. Og det er alltid nabber som skyter en ting opp i pris ved og legge et item ut på AH for massevis av g's, så følger noen andre det eksempelet. eller legger et item ut for veldig lav pris, da vil noen andre legge itemet ut enda billigere.

9253177[/snapback]

 

De folkene som selger gull er også de samme som duper, botter, og stjeler accounts fra folk.

Sikkert veldig lett å fortelle seg selv at det ikke har innvirkning på andre, men det er rett og slett ikke sant.

9253278[/snapback]

 

Eller bare at det ikke har det døyt å si, bortsett fra dere som vil krangle om det. Fortell meg hvordan det kan ha noe og si for noe som helst, bortsett fra nabber som ikke klarer og game seg til noe.

Lenke til kommentar

Har jo gjort en del ting på wow, ikke noe ulovelig men kansje litt uetisk, som en type scamming. Det er Ikke ulovelig men kansje ikke så snillt :whistle:

Kjøper en rare på ah som det er ingen andre av, eksemple Magister's Bindings for 10g

setter den på ah for ca 70g, og logg av og gå på en alt, rundt lvl 20. Si i Trade "WTB Magister's Bindings 145g!" Folk vil da se på H og kjøpe den, be dem CoD den te deg men isje betal for den, Easy money:P

Lenke til kommentar
Har jo gjort en del ting på wow, ikke noe ulovelig men kansje litt uetisk, som en type scamming. Det er Ikke ulovelig men  kansje ikke så snillt :whistle:

Kjøper en rare på ah som det er ingen andre av, eksemple Magister's Bindings for 10g

setter den på ah for ca 70g, og logg av og gå på en alt, rundt lvl 20. Si i Trade "WTB Magister's Bindings 145g!" Folk vil da se på H og kjøpe den, be dem CoD den te deg men isje betal for den, Easy money:P

9253843[/snapback]

 

Gammelt triks det der. :p Veldig umoralskt da.

Lenke til kommentar
Har jo gjort en del ting på wow, ikke noe ulovelig men kansje litt uetisk, som en type scamming. Det er Ikke ulovelig men  kansje ikke så snillt :whistle:

Kjøper en rare på ah som det er ingen andre av, eksemple Magister's Bindings for 10g

setter den på ah for ca 70g, og logg av og gå på en alt, rundt lvl 20. Si i Trade "WTB Magister's Bindings 145g!" Folk vil da se på H og kjøpe den, be dem CoD den te deg men isje betal for den, Easy money:P

9253843[/snapback]

 

Gammelt triks det der. :p Veldig umoralskt da.

9253903[/snapback]

haha, skal prøve den der selv en gang, selv om det er :nei:

Lenke til kommentar
Har jo gjort en del ting på wow, ikke noe ulovelig men kansje litt uetisk, som en type scamming. Det er Ikke ulovelig men  kansje ikke så snillt :whistle:

Kjøper en rare på ah som det er ingen andre av, eksemple Magister's Bindings for 10g

setter den på ah for ca 70g, og logg av og gå på en alt, rundt lvl 20. Si i Trade "WTB Magister's Bindings 145g!" Folk vil da se på H og kjøpe den, be dem CoD den te deg men isje betal for den, Easy money:P

9253843[/snapback]

 

Gammelt triks det der. :p Veldig umoralskt da.

9253903[/snapback]

haha, skal prøve den der selv en gang, selv om det er :nei:

9254374[/snapback]

 

Hvordan det? Det er jo genialt! De som driter på seg. THEY DESERVE IT!!

Lenke til kommentar
Det er en del av spillet. Lev med det, eller slutt å spille. Det er likt for alle.

9250359[/snapback]

 

Likt for alle? Er vel laaaangt ifra alle som spiller såpass "hardcore" med raiding at de raider kveld etter kveld nesten hver dag, hele uka :p

 

Tro meg, jeg har grindet min del med gull, men til slutt går man lei og heller bruke "fritiden" man har utenfor raidinga til andre ting.

 

Det er en del av spillet som Blizzard burde ha gjort noe med for LENGE siden (det ble jo såklart fiksa på rett etter at jeg slutta :p). Hadde du lest igjennom ordentlig så hadde du sett at jeg har slutta og spille... og grunnen, vel en av hovedgrunnene var akkuratt dette.

 

Og det blir absolutt ikke noe tilbakekomst når expansion nr.2 kommer ut... woohoo, 10 nye lvl'er med grinding, grinding og enda mer grinding i quests som dønn like alle de andre bare i andre miljøer, med andre navn på unitsene og kanskje nye 3d-modeller! Spennende! :p

 

 

Mulig raiding var så kostbart en gang i tiden, men det er definitivt ikke slik nå, og har heller ikke vært det på lenge. Penger er ikke noe problem hvis du har litt vett i skallen.

9250483[/snapback]

 

De fikset på dette med potions og slikt nå i april/mai eller no? At jeg ikke har gull har vel absolutt ikke noe med om jeg har vett i skallen å gjøre eller ikke? Grinder jeg i 3 timer for å farme et eller annet og det kun dropper èn av det jeg grinder, så er vel ikke det min feil?

 

Jeg har aldri scammet noen, tradeskillsene mine har gått til for å hjelpe guilden min (ergo, ikke vært no særlig å tjene på det) og jeg har generellt uflaks med drops. Da er penger absolutt et problem når det går med ca.100-300g i pots hvert raid avhengig av situasjonen :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det er en del av spillet. Lev med det, eller slutt å spille. Det er likt for alle.

 

Lei av å lese gjennom alt drittet dere som akkuratt har dinget 70 og holder på og wipe på trash i kara enda skriver.

 

Som MT i BT feks har jeg en repair bill på nesten 100g daglig. Og jeg er i full jobb så når vi raider fra 17.30 - 23.00 hver dag har jeg enkelt og greit ikke nok gull hver dag til å betale repairs, pots, enchants, gems, food osv. Ett daglig raid koster meg vel rundt 150+ g vist det går riktig gale noe som det pleier og gjøre i starten i BT. I det siste har de fleste i guilden måtte gi meg pots og lage meg den dritten jeg trenger, og betaler nå også repair bills via Gbanken der resten av guilden donerer det de har farmet (eller kanskje kjøpt) så jeg og OT kan betale våre repair bills. Orker enkelt og greit ikke og raide 5.5 timer pr dag og i tillegg farme 2 timer etter raid for å kunne raide i det heletatt.

 

Og det og drive og snylte på alle er ikke noe gøy det heller. Så om folk kjøper gull forstår jeg jævla godt, selv hater jeg de forbanna gold selgerene og all den jævla spammingen konstant men overser det lett.

 

Og det å drive og påstå at raiding ikke koster det noe spesielt mye legre det er helt bak mål, få ræven din ut av kara og prøv raiding 7 dager i uken og se kor mye gull du har igjen. Personlig har jeg aldri hatt mer enn 100g maks i baggen den siste mnd. : /

 

Gold Farmer : /

Endret av orjant
Lenke til kommentar
Har jo gjort en del ting på wow, ikke noe ulovelig men kansje litt uetisk, som en type scamming. Det er Ikke ulovelig men kansje ikke så snillt :whistle:

Kjøper en rare på ah som det er ingen andre av, eksemple Magister's Bindings for 10g

setter den på ah for ca 70g, og logg av og gå på en alt, rundt lvl 20. Si i Trade "WTB Magister's Bindings 145g!" Folk vil da se på H og kjøpe den, be dem CoD den te deg men isje betal for den, Easy money:P

 

Gammelt triks det der. :p Veldig umoralskt da.

haha, skal prøve den der selv en gang, selv om det er :nei:

 

Hvordan det? Det er jo genialt! De som driter på seg. THEY DESERVE IT!!

Provde trikset nå.. reporta >.<

Lenke til kommentar
Orker enkelt og greit ikke og raide 5.5 timer pr dag og i tillegg farme 2 timer etter raid for å kunne raide i det heletatt.

 

Da er det kanskje like greit å bare kjøpe en karakter med tier 6 rustning? Det vil lønne seg over å kjøpe gull hele tiden, samtidig som du sparer 5,5 timer pr dag :) Blir jo mer fornuftig til å hoppe over mellomledd når du først åpner lommeboken likevel.

Lenke til kommentar

Om jeg har jukset i WoW? Nei, det skal være sikkert og visst.

 

Jeg har virkelig ingenting til overs for de som kjøper gull eller boter.

 

Har du bota i 1 BG eller kjøpt så mye som 1 gull, ja da fortjener du intet mindre enn PERM BAN OG IP-BLOKKERING. Et rask ballespark hadde vært prikken over i-en.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har gjort dette:

 

Scammet.

Kjøpt gold.

Brukt speedhack og wallclimbhack ingame.

 

Bruker fortiden modeledit til å fjerne alle dører og slikt, f.eks BG gates. Men exploiter det sjeldent, blir reported av de andre i BG gruppa.

 

Angrer på at jeg scammet, gjorde spectral tiger mount scam en gang (flame me all you want) men fikk drit dårlig samvittighet når jeg fikk pengene, så jeg sendte dem tilbake.

Er mye innpå exploit/hacking sider som oppdaterer om nye hacks og slikt daglig, grunnen til dette er fordi jeg er rimelig lei wow og derfor gir jeg faen om jeg blir bannet.

 

Kjøper fortsatt gold, men kun en sjelden gang om jeg f.eks på skille opp en ny profession eller noe sånt. Jeg anbefaler å prøve ut litt diverse, det er morro ;-)

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg misliker jusk og folk som jusker selv om jeg noen gang kan ha forståelse for hvorfor de gjør det så er det fortsatt juks. Har selv aldri Juksa. Nærmeste ejg kommer var å præve den "scammen" som ble nevnt tidligere. Mest bare for å se om neon var dum nok til å gå på. Ville egentlig heller kalt det ett salgstriks en en scam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...