Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Vel, det mest utbredte problemet er ikke "uovervinnelige" spillere i CS. Det er spillere som later som de er gode ved å bruke cheats diskre. Ved å ha en stor fordel i forhold til andre spillere men fortsatt bruke litt skills. Og det blir akkurat det samme i wow. Og du er fullt klar over at du forstyrrer andres spill ved å jukse. Men har ingen  betenkeligheter med det?

9227956[/snapback]

 

Jeg synes ikke wallhacking i CS og Bot`ing/gullkjøping i WoW er sammenlignbart i det hele tatt. De er mitt synspunkt.

Så vi er vel enig i om at vi er uenige i dette. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser av og til på film mens jeg levler hunteren min, BM rundt lvl 50 er jammen spennenede greier.

Men utenom det har jeg grindet alt selv.

Aldri helt skjønt poenget med å kjøpe powerlevling ting, betaler ikke blizzard for så å betale noen andre for å spille for meg...hvis jeg ikke har det gøy når jeg spiller, så lar jeg være, ganske enkelt, egentlig.

Lenke til kommentar
Ser av og til på film mens jeg levler hunteren min, BM rundt lvl 50 er jammen spennenede greier.

Men utenom det har jeg grindet alt selv.

Aldri helt skjønt poenget med å kjøpe powerlevling ting, betaler ikke blizzard for så å betale noen andre for å spille for meg...hvis jeg ikke har det gøy når jeg spiller, så lar jeg være, ganske enkelt, egentlig.

9237228[/snapback]

 

That's a quote for truth.

Lenke til kommentar

Ble linket en genial side av en på forumet. Og har etter det prøvd både model changing og afk bot. Siden eg allerede har en char med full pvp gear, orket eg ikke å gå i av 24/7 med alten. I et spill er eg heller en liten juksepave enn nolifer. En afk bot i av weekend er irriterende, men blizz har vistnok planer om å nerfe det snart. Så det ble nok bare den ene gangen.

Lenke til kommentar
Ble linket en genial side av en på forumet. Og har etter det prøvd både model changing og afk bot. Siden eg allerede har en char med full pvp gear, orket eg ikke å gå i av 24/7 med alten. I et spill er eg heller en liten juksepave enn nolifer. En afk bot i av weekend er irriterende, men blizz har vistnok planer om å nerfe det snart. Så det ble nok bare den ene gangen.

9243351[/snapback]

 

Hehe, har jeg ingen ting imot.

Alle jukser en gang i blant vet du!

:ph34r:

Lenke til kommentar
Ble linket en genial side av en på forumet. Og har etter det prøvd både model changing og afk bot. Siden eg allerede har en char med full pvp gear, orket eg ikke å gå i av 24/7 med alten. I et spill er eg heller en liten juksepave enn nolifer. En afk bot i av weekend er irriterende, men blizz har vistnok planer om å nerfe det snart. Så det ble nok bare den ene gangen.

9243351[/snapback]

Model Changing, hva er sjansen for å bli oppdaga?

Må du kjøre et program konstant som blizz scannen kan plukke opp, eller endrer du bare filene på din egen PC?

Tenker da på endre utseende på en char (en veeeeldig stygg night elf male til female :p ), ikke ta vekk gulv osv. Om du plutselig går fra instance inngang -> drepe siste boss i løpet av veldig kort tid (som nevnt av noen andre før i AQ), så skjønner vel blizz det.

Lenke til kommentar
Ble linket en genial side av en på forumet. Og har etter det prøvd både model changing og afk bot. Siden eg allerede har en char med full pvp gear, orket eg ikke å gå i av 24/7 med alten. I et spill er eg heller en liten juksepave enn nolifer. En afk bot i av weekend er irriterende, men blizz har vistnok planer om å nerfe det snart. Så det ble nok bare den ene gangen.

9243351[/snapback]

Model Changing, hva er sjansen for å bli oppdaga?

Må du kjøre et program konstant som blizz scannen kan plukke opp, eller endrer du bare filene på din egen PC?

Tenker da på endre utseende på en char (en veeeeldig stygg night elf male til female :p ), ikke ta vekk gulv osv. Om du plutselig går fra instance inngang -> drepe siste boss i løpet av veldig kort tid (som nevnt av noen andre før i AQ), så skjønner vel blizz det.

9244751[/snapback]

 

De skjønner ikke det, forander du spillet, som er imot reglene blizzard har satt. Så blir du straffet.

Lenke til kommentar

Jeg spør om det kan bli oppdaga, ikke hvordan jeg gjør det.

Hvis du virkelig føler irritasjon overfor det at jeg vil bytte utseendet på min character fra male til female, noe som ikke vil påvirke gameplayet for hverken meg eller andre, så burde du kanskje la være å gå innom "Har du jukset i wow?" tråden, ettersom det er flere her som innrømmer å ha brukt hacks og bots, ikke la det ødelegge dagen for deg. :)

Lenke til kommentar

Jeg "juksa" på benedictionquestet i plaguelands, dvs. 2manna det. Trikset var at en kar starta questet, og heala folka som kom ut av hula, og jeg sto bare i ro, og heala de som kom min vei. Det var viktig at den som ikke starta questet ikke bevegde en muskel, for ellers kom det en badass demon og drepte deg :p

Lenke til kommentar
Det blir dessverre for lett. De fleste her inne faktisk prøver med noen dårlige unnskyldninger. Du bryr deg bare rett og slett ikke. Så good for you mate. Some real nice morals you got there.

9246268[/snapback]

 

Hva er det som er så forpult farlig med å forrandre på utseenet til sin egen char? Jeg kan godt forstå at en som har nelf male, har lyst til å skifte til female pga. looks. Mye mer behagelig å se på, ikke vinner han noe på det heller, ikke får han glodz av det, ikke får han honar han har leecha, ikke gjør det at kontoen din blir haxxoret herifra til helvete.

 

gogo black'n white.

Lenke til kommentar
Det blir dessverre for lett. De fleste her inne faktisk prøver med noen dårlige unnskyldninger. Du bryr deg bare rett og slett ikke. Så good for you mate. Some real nice morals you got there.

9246268[/snapback]

 

Hva er det som er så forpult farlig med å forrandre på utseenet til sin egen char? Jeg kan godt forstå at en som har nelf male, har lyst til å skifte til female pga. looks. Mye mer behagelig å se på, ikke vinner han noe på det heller, ikke får han glodz av det, ikke får han honar han har leecha, ikke gjør det at kontoen din blir haxxoret herifra til helvete.

 

gogo black'n white.

9246528[/snapback]

 

 

Grunnen er at jeg faktisk bruker glider :)

Lenke til kommentar
Blir så irritert når folk åpenbart jukser for å få noe ut av spillet. Det er et *spill*, noe du skal more deg med, ikke virkeligheten. Hva er vitsen? Og til de som syter over at det er umulig å tjene penger i spillet.... Hvilken research har dere egentlig gjort? Jeg hadde over 100g på lvl 20, nå er jeg 46, og rundet nettopp 600g. Løsningen ligger i to ting, gathering professions og auction house. Bare ikke kom å si at det er umulig! :hrm:

6454424[/snapback]

 

 

Tenk deg når du har nådd maks lvl med din character, du er i et raidende guild som raider 3-5 ganger i uken (jeg har ikke spilt wow siden mars så heldigvis er dette i fortiden nå). Har du noen anelse som HELST hvor mye gull det går med på repairs for utallige whipes når du går gjennom en ny instance eller hvor utrolig mye gull det går med på potions og buffs av ymse slag?

 

Etter å ha spillt WoW siden release så blir man UTROOOOOOOLIG lei av å gå rundt og grinde for å få penger til å betale det, det eneste morsomme igjen i spillet etter så lang tid er PvP og raiding av end-game instancer og når det da tar(tok) opp fra kl 18-23(noen ganger seinere) 3-5 ganger i uken så sier det seg selv at man også ikke har mye tid og heller ikke har lyst til å bruke resterende timer / dager på å spare inn penger til dette. Jeg har en jobb hvor jeg tjener helt greit med penger og da synes jeg det er helt ålreit å bruke 250 kroner på 1000g nå og da. Det med at ting blir billigere... oh noes, da får jo du som klager også kjøpt enkelte andre ting billigere også!

 

Det eneste som irriterer meg selv med at jeg har kjøpt penger er at jeg støtter den evige "buy gold" reklamen og farmingen, men det klarer jeg fint å leve med, jeg hadde private tells i et eget, lite vindu. Kan heller ikke nekte for at det kan være utrolig morsomt og kødde med farmbots også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...