Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

"jusker" mye, kjøper vel runt 2000 gull i måneden, gidder ikke grinde, enkelt å greit. Hva folk synest om det driter eg i grunnen i, har aldri vært med en endgame guild hvor folk ikke har kjøpt gull. Dem som roper høyest angående "gull" er somregel Jonas som er 13 år, lvl 65 og rir runt på 60% mount.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk om jeg kjøpte gull i dag.

I morgen kjøper jeg full tier 4 rustning.

Dagen etterpå kjøper 100 battleground-marks av alle typer og 250,000 honor poeng.

Neste dag kjøper jeg mere gull og skaffer alle oppgraderinger og forbedringer mulig på rustning og våpen.

Dagen derpå - 25,000 arena points og alt arena-utstyr.

Påfølgende dagen kjøper jeg tier 5 og 6 rustning, i tillegg til nivå 375 på yrkene til characteren med absolutt alle mulige oppskrifter.

9223699[/snapback]

 

Egentlig var dette et ganske elendig eksempel :yes:

Lenke til kommentar
Dagen derpå - 25,000 arena points og alt arena-utstyr.

 

Ja jøss, power-arena, 12 euro!

Hadde likt å sett ratingen på noen asiater med Glider. Hadde vel vert ute i season 10 før du hadde 25 000 arena points.

9223778[/snapback]

Hadde jeg tapt mot 2 bots i arena hadde jeg tatt selvmord.

Lenke til kommentar

Har kjøpt masse gull (flere tusen, dette var pre-tbc forøvrig, i tbc er det vanvittig lett å skaffe gull selv så der har jeg ikke følt at det har vært nødvendig), og solgt/kjøpt account.

 

hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe arena points, honor points, badge's og reputation så hadde jeg nok gjort det også!

 

Og det med god samvittighet :) Det er trossalt bare et spill. I et spill gjør man som man vil.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Jaha? Merkelig filosofi. Uten regler ville det ikke vært et spill.

9224793[/snapback]

 

Merkelig og merkelig. Det er ikke alle som har mulighet til å spille 24/7 for å farme gull, mats, gear, honor points, rep, osv. Jeg har fulltids jobb og et relativt innholdsrikt liv ellers så når jeg har lyst å spille WoW gjør jeg det kun for morro's skyld. Det er ikke morro å løpe rundt i grønt gear og bli eid av alt og alle. PvP'er for det meste med RL kompiser innimellom, sånn sett spiller jeg WoW som CS - kan en si.

 

Jeg er ferdig med tiden da jeg satt med WoW 24/7 for å grinde til et eller annet virtuelt gode som er utdatert iløpet av 1-2 år. Å kjøpe 1000g for 200kr er helt greit for min del framfor å bruke 10-20 timer på å queste/grinde inn det selv.

Lenke til kommentar
Jaha? Merkelig filosofi. Uten regler ville det ikke vært et spill.

9224793[/snapback]

 

Merkelig og merkelig. Det er ikke alle som har mulighet til å spille 24/7 for å farme gull, mats, gear, honor points, rep, osv. Jeg har fulltids jobb og et relativt innholdsrikt liv ellers så når jeg har lyst å spille WoW gjør jeg det kun for morro's skyld. Det er ikke morro å løpe rundt i grønt gear og bli eid av alt og alle. PvP'er for det meste med RL kompiser innimellom, sånn sett spiller jeg WoW som CS - kan en si.

 

Jeg er ferdig med tiden da jeg satt med WoW 24/7 for å grinde til et eller annet virtuelt gode som er utdatert iløpet av 1-2 år. Å kjøpe 1000g for 200kr er helt greit for min del framfor å bruke 10-20 timer på å queste/grinde inn det selv.

9224870[/snapback]

 

 

Jeg synes ikke det burde vær mulig å kjøpe gull, det ødelegger mye av spillet. Jeg har jo kjøpt gull selv, men jeg får ikke så dårlig samvitighet siden så mange gjør det.

 

Om ingen hadde gjort det så ville prisene på ting gått drastisk ned, og man ville ikke trenkte å kjøpe så mye gull. Det vill også vært mindre random blåt gear i systemet, guilder ville brukt mindre poter i instancer og der vill blitt letter for folk som ikke kjøper guld. Siden alle er på lik linje. Selv om noen har tid til å spille mer den andre.

Endret av Raithan
Lenke til kommentar
Jaha? Merkelig filosofi. Uten regler ville det ikke vært et spill.

9224793[/snapback]

 

Merkelig og merkelig. Det er ikke alle som har mulighet til å spille 24/7 for å farme gull, mats, gear, honor points, rep, osv. Jeg har fulltids jobb og et relativt innholdsrikt liv ellers så når jeg har lyst å spille WoW gjør jeg det kun for morro's skyld. Det er ikke morro å løpe rundt i grønt gear og bli eid av alt og alle. PvP'er for det meste med RL kompiser innimellom, sånn sett spiller jeg WoW som CS - kan en si.

 

Jeg er ferdig med tiden da jeg satt med WoW 24/7 for å grinde til et eller annet virtuelt gode som er utdatert iløpet av 1-2 år. Å kjøpe 1000g for 200kr er helt greit for min del framfor å bruke 10-20 timer på å queste/grinde inn det selv.

9224870[/snapback]

 

 

Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

"Herregud, er bare et spill"

 

Ja, og i spill er det meninga å oppnå noe på egenhånd. Ikke handle seg til bedre vilkår. Jukse. Hvis du ikke gidder å spille spillet slik det er lagt opp. Så er det jo ikke vits å spille en gang. OMG. ANDRE SOM SPILLER MYE HAR EPIX OG JEG SOM BARE KAN SPILLE LITTEGRANNE HAR IKKE. FEIGT OMG GOLD PL=XZ!

 

Er en grunn til at du blir eid av andre spillere som har gjort litt mer innsats enn deg. Hvis du spiller wow som cs. Kan du jo heller holde deg til cs. Da det er tydlig at du ikke er ute etter noe annet enn lett arkade morro.

 

Synes egentlig det bare er tragisk å sitte å kjøpe gull. ikke levle egne karakterer og allt mulig bullshit. Litt hjelpemidler er lov å ta i bruk. Men forskjell på hjelpemidler og ren og skjær juks.

 

 

Eksemplet til Pycnopodia var satt veldig på spissen. Poenget er at hadde det vært mulig å kjøpe honor og allt mulig. Så hadde dette også blitt gjort og så kunne enkelte spillere bare kjøpe til seg allt mulig og løpe rundt i gear som de ikke fortjener.

Lenke til kommentar
Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

"Herregud, er bare et spill"

 

Ja, og i spill er det meninga å oppnå noe på egenhånd. Ikke handle seg til bedre vilkår. Jukse. Hvis du ikke gidder å spille spillet slik det er lagt opp. Så er det jo ikke vits å spille en gang. OMG. ANDRE SOM SPILLER MYE HAR EPIX OG JEG SOM BARE KAN SPILLE LITTEGRANNE HAR IKKE. FEIGT OMG GOLD PL=XZ!

 

Er en grunn til at du blir eid av andre spillere som har gjort litt mer innsats enn deg. Hvis du spiller wow som cs. Kan du jo heller holde deg til cs. Da det er tydlig at du ikke er ute etter noe annet enn lett arkade morro.

 

Synes egentlig det bare er tragisk å sitte å kjøpe gull. ikke levle egne karakterer og allt mulig bullshit. Litt hjelpemidler er lov å ta i bruk. Men forskjell på hjelpemidler og ren og skjær juks.

 

 

Eksemplet til Pycnopodia var satt veldig på spissen. Poenget er at hadde det vært mulig å kjøpe honor og allt mulig. Så hadde dette også blitt gjort og så kunne enkelte spillere bare kjøpe til seg allt mulig og løpe rundt i gear som de ikke fortjener.

9224963[/snapback]

 

Morsomt å se at andre blir irritert og oppgitt over hva andre gjør i et spill de selv betaler for å spille.

jeg spiller spillet mitt som jeg selv vil. Hva du eller de andre 9 millionene som spiller WoW synes gir jeg blanke F i :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Jaha? Merkelig filosofi. Uten regler ville det ikke vært et spill.

9224793[/snapback]

 

Merkelig og merkelig. Det er ikke alle som har mulighet til å spille 24/7 for å farme gull, mats, gear, honor points, rep, osv.

 

*gjesp*

 

Same old shit. Har dere en liste over argumenter dere bruker? Du skal slite med å finne folk som "spiller 24/7 for å farme gull, mats, gear, honor points, rep." Men for all del, bare prøv å heve deg over alle andre som spiller ved å påstå at de gjør det :roll:

 

 

Jeg har fulltids jobb og et relativt innholdsrikt liv ellers så når jeg har lyst å spille WoW gjør jeg det kun for morro's skyld.

 

Men så fint da. Ingen av oss andre har noe innholdsrikt liv. Snarere tvert imot. Vi er bare bitre mennesker som ikke klarer å legge unna spillet. Og vi har sosial angst. Og vi veier 200kg. Og vi har aldri gjort noe meningsfylt. Vi bøyer oss i støvet for deg som har et innholdsrikt liv. Du er åpenbart mer verdt enn oss andre, siden ingen andre enn deg har noe liv.

 

Jeg er ferdig med tiden da jeg satt med WoW 24/7 for å grinde til et eller annet virtuelt gode som er utdatert iløpet av 1-2 år. Å kjøpe 1000g for 200kr er helt greit for min del framfor å bruke 10-20 timer på å queste/grinde inn det selv.

9224870[/snapback]

 

Hei vent litt, du satt med WoW 24/7? Det forklarer litt. At du må kjøpe gull hele tiden viser at du sannsynligvis har et sykt forbruk i spillet. Hva pokker det er på, vet jeg ikke. Men du har ikke lagt fra deg vanene fra tidligere åpenbart. Vi andre som klarer oss utmerket uten kjøp av gull, og ikke engang savner noe, har jo åpenbart en annen mentalitet.

Lenke til kommentar
Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

Hva snakker du om? han spiller jo WoW på sin måte og han synes tydeligvis at det funker utmerket. Om han er fornøyd, betyr det vel fint lite hva du synes om hans måte å spille på?

Lenke til kommentar
Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

Hva snakker du om? han spiller jo WoW på sin måte og han synes tydeligvis at det funker utmerket. Om han er fornøyd, betyr det vel fint lite hva du synes om hans måte å spille på?

9225176[/snapback]

 

Vel, når hans måte å spille spillet på går imot det de som har lagd spillet og bestemmer hvordan det skal være. Og egentlig bare er en liten inspeksjon unna å ikke få spille mer. Så sier det litt om hans måte å spille på.

 

Og visste du ikke at mine meninger er universale sannheter og noen dumme kommentarer hjelper ikke?

Lenke til kommentar
Hei vent litt, du satt med WoW 24/7? Det forklarer litt. At du må kjøpe gull hele tiden viser at du sannsynligvis har et sykt forbruk i spillet. Hva pokker det er på, vet jeg ikke. Men du har ikke lagt fra deg vanene fra tidligere åpenbart. Vi andre som klarer oss utmerket uten kjøp av gull, og ikke engang savner noe, har jo åpenbart en annen mentalitet.

9225175[/snapback]

 

Spill i en raid guild som raider hver dag, som krever flasks (som pre-tbc kostet VELDIG mye å lage), pots, alt mulig av enchants (og man trengte rep for å få de enchantsa). Man hadde rett og slett ikke tid til å farme gold ellers, så uansett hva man tror så er det vanligere enn man skal tro i high-end raiding guilds. Det var iallefall det pre-tbc.

 

Etter TBC kom er ikke gull noe særlig problem lengre dog. Og jeg har aldri kjøpt powerleveling, jeg har selv levlet 5 characters til 60 og en til 70 + et par lvl 20-30 alts ellers. Og ja jeg spillte alt for mye før, og nå spiller jeg bare for casual fun.

Lenke til kommentar
Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

Hva snakker du om? han spiller jo WoW på sin måte og han synes tydeligvis at det funker utmerket. Om han er fornøyd, betyr det vel fint lite hva du synes om hans måte å spille på?

9225176[/snapback]

 

Vel, når hans måte å spille spillet på går imot det de som har lagd spillet og bestemmer hvordan det skal være. Og egentlig bare er en liten inspeksjon unna å ikke få spille mer. Så sier det litt om hans måte å spille på.

 

Og visste du ikke at mine meninger er universale sannheter og noen dumme kommentarer hjelper ikke?

9225217[/snapback]

 

Men så lenge man ikke blir tatt av Blizzard, så er det jo bare å kjøre på! Heller le av det hele om man skulle bli bannet. Tipper de fleste som har bil her overskrider hastighetene på veien en liten smule og er fullt klar over det?

Lenke til kommentar
Ånei, stakkars. Det blir utdatert etter 1-2 år. Stakkars deg. Hvorfor gidder du å spille wow i det hele tatt. Når du egentlig ikke spiller det?

 

Hva snakker du om? han spiller jo WoW på sin måte og han synes tydeligvis at det funker utmerket. Om han er fornøyd, betyr det vel fint lite hva du synes om hans måte å spille på?

9225176[/snapback]

 

Vel, når hans måte å spille spillet på går imot det de som har lagd spillet og bestemmer hvordan det skal være. Og egentlig bare er en liten inspeksjon unna å ikke få spille mer. Så sier det litt om hans måte å spille på.

 

Og visste du ikke at mine meninger er universale sannheter og noen dumme kommentarer hjelper ikke?

9225217[/snapback]

 

Men så lenge man ikke blir tatt av Blizzard, så er det jo bare å kjøre på! Heller le av det hele om man skulle bli bannet. Tipper de fleste som har bil her overskrider hastighetene på veien en liten smule og er fullt klar over det?

9225297[/snapback]

 

Mens vi er inne på dumme sammenligninger. La oss voldta i vei, sålenge de ikke tar oss kan vi jo bare kose oss og le av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...