Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Det er ikke så enkelt som at det står i pressemeldingen at "spillet ble kuttet ut pga. for mye juks".

 

Spill kan falle i popularitet pga. for mye juks, som igjen leder til at man ikke tjener nok penger på dem, som igjen leder til at de blir lagt ned.

 

Studier viser at det er sammenheng mellom goldtrading og fall i popularitet blant MMORPGs

 

http://virtual-economy.org/bibliography/hu...eage_2_in_korea

 

For å si det sånn: hvorfor i all verden skulle et online spill fortsette å holde seg populært hvis juksing ikke ble kontrollert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt morsomt å høre om hvor fæle disse goldkjøperne er til tider. Og hvor lett det er å grinde seg til store summer.

 

Slik jeg ser det så er det helt klart en sammenheng mellom antall gull kjøpt og prisene på AH. Med andre ord, de lovlige pengegrinderne nyter særdeles godt av det markedet som har oppstått som følge av illegalt gull.

 

Fjern muligheten til å kjøpe/selge gull, og du får et normalisert ah med normale priser. Og ikke slike tilstander som finnes i dag. Spør dere meg så er prisene på AH helt ute av kontroll "for the time being".

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg ikke WoW lenger og jeg har heller aldri jukset da jeg spilte det, av den enkle grunn at ikke gadd styre med det, samtidig som jeg fikk 500gull av en kamerat.

 

Men uansett, Skulle jeg nå spille WoW igjen(skjer aldri) så er det jo i mine øyne, bare jeg som sitter her å spiller bak en skjerm hjemme. En spiller da gjerne for å slå ihjel noe tid og man ønsker å for litt underholdning den tiden man spiller. jeg ser da ingen betenkeligheter å bruker de middler som måtte være tilgjengelige for å komme til det punkt at man føler man har det mer underholdene med spillet, i dette tilfellet WoW.

Løpe rundt i WoW tar tid og er kjedelig, så det kan være greit med en Mount, men det må man ha en del gull for å få, i alle fall flying mount slik jeg forstår. Har man da ikke en kamerat som jeg hadde, som kunne spandere litt, så er det vel like greit å bruke en BOT i stenden for å kjede ræven av seg og kaste vekk en masse timer ved å grinde?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Løpe rundt i WoW tar tid og er kjedelig, så det kan være greit med en Mount, men det må man ha en del gull for å få, i alle fall flying mount slik jeg forstår. Har man da ikke en kamerat som jeg hadde, som kunne spandere litt, så er det vel like greit å bruke en BOT i stenden for å kjede ræven av seg og kaste vekk en masse timer  ved å grinde?

9155436[/snapback]

 

Det er jo åpenbart at du ikke vet noe om spillet. Hvis ikke du er fullstendig korka, så har du lett råd til mount uten hverken grinding eller gullkjøp. Det inkluderer flying mount.

Lenke til kommentar
Løpe rundt i WoW tar tid og er kjedelig, så det kan være greit med en Mount, men det må man ha en del gull for å få, i alle fall flying mount slik jeg forstår. Har man da ikke en kamerat som jeg hadde, som kunne spandere litt, så er det vel like greit å bruke en BOT i stenden for å kjede ræven av seg og kaste vekk en masse timer  ved å grinde?

9155436[/snapback]

 

Det er jo åpenbart at du ikke vet noe om spillet. Hvis ikke du er fullstendig korka, så har du lett råd til mount uten hverken grinding eller gullkjøp. Det inkluderer flying mount.

9157181[/snapback]

 

Det er ihvertfall ikke meninga å oppnå noe på egenhånd. Det er klart.

Lenke til kommentar

Flere som svarer med at de ikke har nok gold. wow er faktisk lakt opp slik at du skal ha råd til alle typer mount på riktig lvl.. om du ikke sløser grasiøst..

 

Loot alt, å selg junk til vendor. det er det hellige tipset.

 

Nå føler jeg at jeg KAN sløse.. etter jeg farmet meg opp til epic flying, å sto igjen med 23sølv. tok det ikke lange tiden før man hadde gull igjen. Akkurat nå har jeg bare 2k gold, men så har jeg sløst en del på JC oppskrifter, må jo kunne lage fine ting xD

 

Men aldri kjøpt gold, føler det går imot wow konseptet. Det er ingenting ære i å ha skaffet seg en ting for kjøpte penger(gold). grind selv, å jeg vil si -godt jobba!

 

Man føler seg mye bedre etter å ha "slitt" for å fortjene noe :)

Lenke til kommentar
Funker veldig bra å selge low lvl items på AH. Tjente masse på det når jeg levla opp. Mange lvl70 folk har masse gull å sløse bort på alts...

9161392[/snapback]

 

Ja, det gjør faktisk det! :D f.eks defias settet fra dm selger jo flott flott.. cloth trenger folk alltid osv ^^ Selg uansett hvilken lvl, så lenge man tjener på det.

 

Sløser ikke gold på mine alts, de får klare seg selv :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha kan vel ramse opp alle jeg har brukt av hacks:

 

Float Hack

 

Mountian Climber

 

Glider Bot

 

Damage Hack

 

Speed Hack

 

Fishing Bot

 

Anti AFK bot til AV

 

uh.. Det er vel alle trur jeg :hmm:

 

Oja! har spilt på Emulator Servere, delvis hostet en selv.

har lagd 3 servere selv to av dem var Antrix og en var Mangos.

 

Har aldri kjøpt penger eller Powerleveling though :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Tenk om jeg kjøpte gull i dag.

I morgen kjøper jeg full tier 4 rustning.

Dagen etterpå kjøper 100 battleground-marks av alle typer og 250,000 honor poeng.

Neste dag kjøper jeg mere gull og skaffer alle oppgraderinger og forbedringer mulig på rustning og våpen.

Dagen derpå - 25,000 arena points og alt arena-utstyr.

Påfølgende dagen kjøper jeg tier 5 og 6 rustning, i tillegg til nivå 375 på yrkene til characteren med absolutt alle mulige oppskrifter.

 

 

Er klar over at mye av dette ikke lar seg gjøre på grunn av restriksjoner lagt inn i spillet, men det er det eneste om hindrer mange fra å gjøre dette.

 

Selv har jeg ikke kjøpt gull, jeg har prøvd å jukse frem gull i Diablo 2 og husker at det ble ganske kjedelig etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...