Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GMs kontakter folk noen ganger(som spiller skummelt mye), for å sjekke at de har det bra, eksempel:

8969352[/snapback]

 

Den så mistenksom ut. Burde det ikke stå "from" foran eller roter jeg? Lett å bare hoppe en linje ned på chat og få det til å se ut som om man er GM.

Lenke til kommentar
GMs kontakter folk noen ganger(som spiller skummelt mye), for å sjekke at de har det bra, eksempel:

8969352[/snapback]

 

Den så mistenksom ut. Burde det ikke stå "from" foran eller roter jeg? Lett å bare hoppe en linje ned på chat og få det til å se ut som om man er GM.

9093551[/snapback]

 

neh. min chat har ikke noe from, bare to

Lenke til kommentar
This is the post from Markeedragon.com

 

http://www.markeedragon.com/u/ubbthreads/showflat.php/Cat/0/ Number/673448/an/0/page/0/gonew/1#UNREAD

 

 

 

Last night was the laregest suspension wave of all time. Before I went to bed I was hearing that the big giant corporations had 80%+ worth of their accounts from PL, Gold Farming, Account selling, etc... hit

 

This will affect gold prices huge as many of the gold farmer accounts where closed.

 

If you where suspended in this rampage of Blizzard's. There are a few things you should know.

 

1. DO NOT continue any PL, buy Gold, or anything that breaks the rules. Or you are putting your account at risk for closure. You ONLY get 1 warning and if you must continue a PL buy a new account and transfer your toon then continue your service.

 

2. If you did not get an email from blizzard don't worry it's very common. It's an automated email sent out and if an error happens you won't get the message or your ISP, Email Provider or email software thinks it's junk mail and blocked it.

 

3. Your password changed... This is a big issue for people that do not have the registered email address anymore or are not the OO of the account. Blizzard many times changes the passwords on the suspended account and emails the new password to you. So if your account password was changed you have 2 optioins.

 

a. Go do a password recovery (if you have the email address)

b. Call blizzard and let them know your account had a 72 hour suspension but your email account is no longer valid on the account and you can't login to change it. And they can change the password over the phone with you.

 

If you have any other questions just post in the thread and I'll try and answer them for you. I know it's a crazy time with the past week have a small suspension wave every day leading up to this Massive one.

 

GL and be safe

 

Apparantly allot of people that claim to have done nothing wrong also got final warnings and perma banned.

 

Mulig postet før.. ikke sett den tho :)

Lenke til kommentar

l2 trade gold og ikke maile ;) men joda, er bra de gjør noe med dette! jeg ble derimot kontaktet av en Gm når jeg mottok 220g fra en kompis over mail som han hadde fått låne til å kjøpe seg ep0x mount tidligere, det synes jeg var litt sniffete, men det er vel greit at de prøver å passe på for once.

 

 

edit: combobreaking typoos.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Snakk for dig selv. Jeg har en lvl 46 hunter og har endnu ikke nok gull til en mount; kun 50 gull, har hun. Jeg grindede en tid i Swamp of Sorrows, fordi att jeg har skinning/leatherworking, men jeg visste ikke att folk betaler så mye for leather som de gør på AH. Det er først nu at jeg har opdaget hvor mye man kan få for det der. Den grinding blev for kjedeligt og det meste jeg tjente gikk til hunter trainers for jeg gikk så hurtigt opp i lvl der, så jeg gikk tilbake til quests.

 

Att jeg ikke har en mount kan jeg da leve med, så lenge det er morsomt att spille og grind er ikke morsomt. Dessuden har jeg brukt talent points på pathfinder, så min Aspect of the Cheetah ger meg 38% økning i tempo. Mount må jeg så vente med for jeg vill ikke jukse, nej.

 

Det med at ikke jukse er vi enige om, men sig ikke att alle kan få råd til en mount i lvl 40. Mere erfarne spillere kan det nok, men ikke alle. Dette er det første spill som har fanget min interesse og det siger jeg ikke for att whine, for der jo ingen feil i at mere erfarne spillere kan mere og jeg morer meg jo med spillet, gør jeg.

 

Sig bare ikke att alle kan det, for ikke alle kan det. That's all.

9090542[/snapback]

Alle som har litt vett kan det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

En ting som er helt klart, og som de fleste enige i er ihvertfall at Blizzard ikke gjør en god nok jobb. Som sagt er jeg pessimistisk med tanke på fremtiden, kanskje det blir litt bedre, men problemet vil nok dessverre fortsette. Her er forøvrig hva Blizzard har sagt om saken:

 

"The act of "botting" is not permitted in World of Warcraft. We take a very harsh stance against those players who are found to be using bot programs; though this may not be apparent to the player reporting them, due to the fact that our investigations into a suspected botter are very thorough and may take quite a while to complete.

 

We do understand that botting can adversely affect our players' gameplay experience, and are constantly making strides to improve the speed of our investigations. Even so, we must take all precautions to ensure that we do not take action against a legitimate player; after all, just because a player appears to be a bot, does not mean that the player is one, in truth. Hence the reasoning behind our very thorough investigations, and why it may appear as though no action is being taken.

 

It takes a bit of time for research to be done on an account. The team dedicated to ferreting out bots tries to be extremely thorough about making sure that an account that is banned for botting is in fact a bot because we don't like when innocent people are caught in the net.

 

On top of the fact that the team has to be extremely thorough in their research, thousands of possible bots are reported every day. That's a lot of work for the team to be involved in, but we also realize how important it is to get rid of these sorts of accounts for the sake of the economy. Because it takes awhile, players that report bots will need to understand that instantaneous action is impossible and you most likely will not receive any sort of response for your report. We appreciate those that take the time to report these suspected bots however.

 

We do care about getting rid of those that abuse the system and corrupt the economy. "

Lenke til kommentar
Alle som har litt vett kan det ihvertfall :)

9104008[/snapback]

 

Alle som har viten og/eller erfaring kan det er vad jeg mener.

 

Jeg kan se att jeg har gjort flere feil med mine første chars, fordi att allt var 100% nytt for meg da jeg begynnte mens flere har spillt andre liknende spill før. Du bør se på nogens bakgrunn innen du bedømmer om de burde vete bedre eller ikke. Der er forskel på att være begynner og att mangle vett eller intelligens.

 

Forresten er hun nu nesten lvl 48 og har endeligt fått sin mount, ved flitting bruk av AH. Yay! Den er så tøff når den går omkring som en tank over bakker. Ja; det er en kodo. :w00t:

 

Lesson learned: man får mye, mye, mye mere gull for mange ting på AH end fra en NPC. Nu vet jeg det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med mount Nikitta :)

 

Så lenge Blizzard er inneforstått med at de er nødt til å bruke ressurser mot juks så lenge WoW eksisterer, så er jeg optimistisk. I det siste virker det også som de har gjort en god jobb.

 

Men, jeg tror også at det ikke skal mye slack til før spillet kan gå skikkelig på ræva. Da blir det nær sagt umulig å ta seg inn igjen, fordi alle de folka som det var kult å spille med forsvinner til andre spill som ikke er fucked.

 

Det er en kjedereaksjon når juksing tar overhånd desverre. Sånn jeg ser det er 2 valg å ta når det skjer:

 

1. Være en av de smarte, og finne seg et nytt spill der spillegleden fremdeles eksisterer for dem som ikke jukser.

 

2. Være/bli en av jukserne, og spille et spill der man blir nødt til å jukse for å kunne henge med.

 

Ikke noe særlig kult, når man vet at hvis det har kommet til dette punktet, så har utvikleren blitt fullstendig klar over at spillet er et synkende skip som de vil bruke mindre og mindre ressurser på, helt til de en dag legger det ned for godt.

 

Men som sagt, jeg er optimistisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...