Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og bare fordi en player er online 20 timer i døgnet betyr ikke at det er en bot, hørt om skift jobbing eller :p

8963808[/snapback]

 

Jobber noen skift 20 timer i døgnet med grinding, så er det 99% sannsynlighet for at det er folk som selger gull. Da bør Blizzard uansett ta en titt på vedkommende, i tilfelle de klarer å få det bekreftet.

Lenke til kommentar

Jeg har juksa, levla lockpicking fra 100 til 350 på 10 min. Det var en bug for er par uker siden, man kunne lockpicke ting i inventory og få skill for det. Jeg gjorde det bare fordi jeg var så lei av å skuffe folk med å si at jeg ikke hadde LP skill i high lv. instances, slik at jeg kunne åpne chests.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Jeg har juksa, levla lockpicking fra 100 til 350 på 10 min. Det var en bug for er par uker siden, man kunne lockpicke ting i inventory og få skill for det. Jeg gjorde det bare fordi jeg var så lei av å skuffe folk med å si at jeg ikke hadde LP skill i high lv. instances, slik at jeg kunne åpne chests.

8980585[/snapback]

 

 

Å det var jævlig naivt sagt. Jeg kjøpet 10k gold så jeg ikke skulle skuffe mine kamerater når de spurte meg om golds..

Lenke til kommentar
Jeg har juksa, levla lockpicking fra 100 til 350 på 10 min. Det var en bug for er par uker siden, man kunne lockpicke ting i inventory og få skill for det. Jeg gjorde det bare fordi jeg var så lei av å skuffe folk med å si at jeg ikke hadde LP skill i high lv. instances, slik at jeg kunne åpne chests.

8980585[/snapback]

 

Men da må du jo være GM for å fjøre det da, hvertfall på den serveren jeg spiller på.

Lenke til kommentar
Jeg har juksa, levla lockpicking fra 100 til 350 på 10 min. Det var en bug for er par uker siden, man kunne lockpicke ting i inventory og få skill for det. Jeg gjorde det bare fordi jeg var så lei av å skuffe folk med å si at jeg ikke hadde LP skill i high lv. instances, slik at jeg kunne åpne chests.

8980585[/snapback]

 

Men da må du jo være GM for å fjøre det da, hvertfall på den serveren jeg spiller på.

8980899[/snapback]

 

se bold, hallo? -.-

 

å bruke bugs er jo egentlig i grenseland. før hver arena hiver jeg på blood rage også spammer jeg shouts slik at jeg forblir i combat og bygger rage og begynner arenaer med ny blood rage (1 min preparation, 1 min CD) og ~70 rage, 95 etter charge. det gjør nesten alle andre også, så hvor juks det er vet jeg ikke. når blizz fikser den buggen så vil ingen kunne gjøre det lengre og da er det rettferdig igjen. om jeg ikke gjorde det ville det ikke vært rettferdig vs lag som gjorde det. ne?

Lenke til kommentar

Aldri jukset på noen måte :) spillt lock og priest til 70.. holder på med warrior (65 atm) . priesten har nether ray & netherdrake. tar ca 1 måned tilsammen, så har du penger og nok og begge mountene.

 

Jeg betrakter wow som et spill, der man skal jobbe for å få det man ønkser seg. Yter null respekt for folk som skryter av saker de har når de ikke har jobbet ærli og redeli selv for å anskaffe seg det.

 

Trenger folket penger...om man er lvl 70 og har flying mount anbefaler jeg på det sterkeste daily quests. om du ikke har 300 riding skill (dermed er netherwing utelukket) og ikke har jort pre chain quest til ogri'la.. da gjenstår bare en plass...skettis. dit kan alle små flyvere dra. ta deg en halvtime no og da å drep wather elements. primal water selger godt :)

 

Jeg fikk epic healing mace av de xD

 

Om man holder ut, quester litt, grinder litt...så har man fort tjent inn flere 100g på kort tid, mye av dagen gjenstår..så løp da å gjør andre ting, om du ikke blir for ivrig med gullet

 

typen kaller meg gold farmer.... bare fordi jeg har tjent 1k gold på noen timer til tider xD Me likes my gold!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Alle kan få råd til mount i lvl 40 uten å bruke opp noken fritid.

Når du først har spelt ein char opp til 40 er det ikkje noke problem.

6451128[/snapback]

 

Snakk for dig selv. Jeg har en lvl 46 hunter og har endnu ikke nok gull til en mount; kun 50 gull, har hun. Jeg grindede en tid i Swamp of Sorrows, fordi att jeg har skinning/leatherworking, men jeg visste ikke att folk betaler så mye for leather som de gør på AH. Det er først nu at jeg har opdaget hvor mye man kan få for det der. Den grinding blev for kjedeligt og det meste jeg tjente gikk til hunter trainers for jeg gikk så hurtigt opp i lvl der, så jeg gikk tilbake til quests.

 

Att jeg ikke har en mount kan jeg da leve med, så lenge det er morsomt att spille og grind er ikke morsomt. Dessuden har jeg brukt talent points på pathfinder, så min Aspect of the Cheetah ger meg 38% økning i tempo. Mount må jeg så vente med for jeg vill ikke jukse, nej.

 

Det med at ikke jukse er vi enige om, men sig ikke att alle kan få råd til en mount i lvl 40. Mere erfarne spillere kan det nok, men ikke alle. Dette er det første spill som har fanget min interesse og det siger jeg ikke for att whine, for der jo ingen feil i at mere erfarne spillere kan mere og jeg morer meg jo med spillet, gør jeg.

 

Sig bare ikke att alle kan det, for ikke alle kan det. That's all.

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...