Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

En som er suksessfull...: Taper for zeh hardcores.

 

Nerd: Taper for de som er suksesfulle.

8960899[/snapback]

 

Heh.. ja kanskje det... :)

 

Det viktigste er dog hva du selv mener.. funker det du gjør for deg så fortsett med det. :thumbup:

 

Men.. man bør vel passe på at ikke en aktivitet tar overhånd.. tviler på at folk som kikker tilbake på livet sitt tenker "Jeg skulle ønske jeg hadde spilt mer WoW".. eller sett mer på TV.. osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor er det så vanskelig å forstå at juksing er juksing og at du er en taper hvis du gjør det?

8960375[/snapback]

 

Må bare kommentere dette, men hvem kan kalles "taper" her:

 

En som er suksessfull i livet med god jobb/lønn/sosialt nettverk, men jukser som pokkeren i WoW de få timene han spiller.

 

En som sitter inne hele dagen forann PC`en og spiller WoW, der det eneste han har "suksess" med, er å få Epic "ditt og datt" i et spill?

 

Bare spør jeg. LOL :whistle:

8960815[/snapback]

Så du sier at uten å jukse kan man ikke ha god jobb/lønn/sosialt nettverk? Den må du lengre ut på landet med.

Lenke til kommentar
hvorfor er det så vanskelig å forstå at juksing er juksing og at du er en taper hvis du gjør det?

8960375[/snapback]

 

Må bare kommentere dette, men hvem kan kalles "taper" her:

 

En som er suksessfull i livet med god jobb/lønn/sosialt nettverk, men jukser som pokkeren i WoW de få timene han spiller.

 

En som sitter inne hele dagen forann PC`en og spiller WoW, der det eneste han har "suksess" med, er å få Epic "ditt og datt" i et spill?

 

Bare spør jeg. LOL :whistle:

8960815[/snapback]

Så du sier at uten å jukse kan man ikke ha god jobb/lønn/sosialt nettverk? Den må du lengre ut på landet med.

8960960[/snapback]

 

Nei, det er ikke det jeg sier i det hele tatt! jeg vil bare frem til hva folk i dette tilfellet definerer som "taper".

Lenke til kommentar
hvorfor er det så vanskelig å forstå at juksing er juksing og at du er en taper hvis du gjør det?

8960375[/snapback]

 

Må bare kommentere dette, men hvem kan kalles "taper" her:

 

En som er suksessfull i livet med god jobb/lønn/sosialt nettverk, men jukser som pokkeren i WoW de få timene han spiller.

 

En som sitter inne hele dagen forann PC`en og spiller WoW, der det eneste han har "suksess" med, er å få Epic "ditt og datt" i et spill?

 

Bare spør jeg. LOL :whistle:

8960815[/snapback]

Så du sier at uten å jukse kan man ikke ha god jobb/lønn/sosialt nettverk? Den må du lengre ut på landet med.

8960960[/snapback]

 

Nei, det er ikke det jeg sier i det hele tatt! jeg vil bare frem til hva folk i dette tilfellet definerer som "taper".

8960963[/snapback]

 

 

Taper = En som jukser (og kanskje spessielt når det er på andres bekostning)

Lenke til kommentar
Må bare kommentere dette, men hvem kan kalles "taper" her:

 

En som er suksessfull i livet med god jobb/lønn/sosialt nettverk, men jukser som pokkeren i WoW de få timene han spiller.

 

En som sitter inne hele dagen forann PC`en og spiller WoW, der det eneste han har "suksess" med, er å få Epic "ditt og datt" i et spill?

 

Bare spør jeg. LOL :whistle:

8960815[/snapback]

 

Problemstillingen er falsk og kunstig. De fleste WoW spillere, og de fleste på dette forumet, passer neppe inn i noen av kategoriene. Vi er neppe direktører, gründere eller millionærer, ei heller er vi stereotype nerder som spiller 24/7. At man mener noe om dette temaet betyr IKKE at man må være i en av disse kategoriene.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke bruke hver eneste våkne minutt på å farme xx antall gullklumper etter jeg kommer hjem fra jobb.

Folk får sutre som de vil :)

8960943[/snapback]

 

Ingen må "hver eneste våkne minutt" for å kunne komme noen vei i WoW. Skal du først argumentere så får du enten komme med gyldige argumenter eller holde kjeft. Vi har vært igjennom det samme temaet tidligere.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvorfor er det så vanskelig å forstå at juksing er juksing og at du er en taper hvis du gjør det?

8960375[/snapback]

 

Må bare kommentere dette, men hvem kan kalles "taper" her:

 

En som er suksessfull i livet med god jobb/lønn/sosialt nettverk, men jukser som pokkeren i WoW de få timene han spiller.

 

En som sitter inne hele dagen forann PC`en og spiller WoW, der det eneste han har "suksess" med, er å få Epic "ditt og datt" i et spill?

 

Bare spør jeg. LOL :whistle:

8960815[/snapback]

Så du sier at uten å jukse kan man ikke ha god jobb/lønn/sosialt nettverk? Den må du lengre ut på landet med.

8960960[/snapback]

 

Nei, det er ikke det jeg sier i det hele tatt! jeg vil bare frem til hva folk i dette tilfellet definerer som "taper".

8960963[/snapback]

 

 

Taper = En som jukser (og kanskje spessielt når det er på andres bekostning)

8961122[/snapback]

 

 

Ja det sårer sikkert de som juskser det der, lol... Jukserene i WoW sliter helt sikkert med nattesøvnen sin. Gråtkvalte er de sikker og, nå som de er "tapere". :whistle:

 

WoW er et spill. Ingenting som heter å jukse. Det heter å utnytte mulighetene.

 

 

EDIT: Er ikke å trolle! Diskusjonen brygger ned til at noen angriper andre her pga de har et synspunkt, der de synes å bruke glidere/boter/kjøpe gull er helt OK.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Ja det sårer sikkert de som juskser det der, lol... Jukserene i WoW sliter helt sikkert med nattesøvnen sin. Gråtkvalte er de sikker og, nå som de er "tapere".  :whistle:

 

WoW er et spill. Ingenting som heter å jukse. Det heter å utnytte mulighetene.

 

Jaha? Så det heter ikke å jukse så lenge det er et spill? Nå er du virkelig ute på viddene....

Lenke til kommentar
Ja det sårer sikkert de som juskser det der, lol... Jukserene i WoW sliter helt sikkert med nattesøvnen sin. Gråtkvalte er de sikker og, nå som de er "tapere".  :whistle:

 

WoW er et spill. Ingenting som heter å jukse. Det heter å utnytte mulighetene.

 

Jaha? Så det heter ikke å jukse så lenge det er et spill? Nå er du virkelig ute på viddene....

8961394[/snapback]

 

 

Det blir vel opp til den enkelte å vurdere? WoW er i motsetting til CS og BF2, et, så og si singleplayer/coop så lenge man ikke er på battleground. Det må vel være opp til den enkelte hvordan han tilbringer sin tid inne på en realm? Gidder ikke en å farme, men kjøper gull, så får vel det være hans sak? La den enkelte selv avgjøre hvordan han kan ha det mest moro mens en spiller. Skal vel ikke bry oss andre.

 

Jeg er helt enig at juks i PvP/BF/CS er ufint, da spillinga går ut på sloss mot hverandre.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
EDIT: Er ikke å trolle! Diskusjonen brygger ned til at noen angriper andre her pga de har et synspunkt, der de synes å bruke glidere/boter/kjøpe gull er helt OK.

8961358[/snapback]

 

Og du er her for å ordne opp i det? :!:

 

Jeg er helt enig, det fortjener ikke å kalles trolling.

 

 

"Vi må stoppe denne forferdelige forfølgelsen av juksing dere!" :rofl:

Lenke til kommentar
EDIT: Er ikke å trolle! Diskusjonen brygger ned til at noen angriper andre her pga de har et synspunkt, der de synes å bruke glidere/boter/kjøpe gull er helt OK.

8961358[/snapback]

 

Og du er her for å ordne opp i det? :!:

 

Jeg er helt enig, det fortjener ikke å kalles trolling.

 

 

"Vi må stoppe denne forferdelige forfølgelsen av juksing dere!" :rofl:

8961458[/snapback]

 

 

Vel, slik jeg ser det, sidestiller jeg gliding/boting med å bruke juksekoder i ett eller annet singleplayer-spill, fordi man sitter fast ol. Harmløst, og om det gleder den enkelte spiller, "so be it".

Lenke til kommentar

Saken med juksing i MMORPGs er at det må diskuteres på prinsipiellt grunnlag ettersom tilstandene i spillet er i konstant forandring.

 

Man kan ikke ta utgangspunkt i sin egen oppfattning av hvordan ting ligger an. Akkurat på din server, akkurat nå, så er det kanskje harmløst om det kommer et par bots til. Men, om et halvt år så kan det godt være så mange bots at det blir en stor negativ faktor.

 

Som sagt, vi snakker prinsipiellt her, det er den eneste måten å diskutere det på. Er man for juksing, så får man ta høyde for at ALLE skal kunne jukse på samme måte. Hvis det ikke vil funke... Ja, da kan man ikke stå for det. Bare små barn og retards kan unnskyldes å forsvare tanker i retning "så-lenge-det-er-bare-meg-og-ingen-andre-så-går-det-jo-bra".

De fleste andre som følger et sånt mønster er hvertfall smarte nok til å holde kjeft om det, fordi de vet det er feil.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier i det hele tatt! jeg vil bare frem til hva folk i dette tilfellet definerer som "taper".

8960963[/snapback]

 

 

Taper = En som jukser (og kanskje spessielt når det er på andres bekostning)

8961122[/snapback]

 

Hva er en "taper"? Det kommer vel veldig an på sammenhengen og ditt synspunkt ... Tapere i sammfunnet, lønnstapere, tapere i idrett, i Unreal Tournament, en som taper for alkoholen eller narkotika, en som taper i arbeidsmarkedet, en som stryker til eksamen, en arbeidsnarkoman, en som har spillegalskap, en som kutter ut venner og skole for WoW.... osv osv.... Kommer an på hvem som får lov til å definere hva som er å vinne, være vellykket osv..

 

Enklest sett: taper = en som ikke vinner

 

Men det kommer som sagt an på hvilket perspektiv du har.. en utenforstående vil kanskje anse alle som bruker mer enn 4-5 timer i uka på WoW som en taper.. De som kjøper gull anser kanskje de som farmer time etter time, som levler opp alts osv som tapere, de som ikke kjøper gull eller botter vil kanskje anse de som gjør dette som tapere osv..

 

Uansett.. når det gjelder WoW: gjør det som funker for deg selv og ikke bry deg så mye om hva alle andre mener - tross alt bare et spill. ;)

 

[Men vær forberedt på at du kan bli utestengt hvis du bryter terms of use. ]

Lenke til kommentar

Liten poll om gullkjøp i WoW her .. ganske gammel og på ingen måte vitenskapelig.

 

Drøye 50% har ikke kjøpt og liker ikke tanken på det.. ikke så overraskende egentlig... Men 20% har kjøpt.. overrasket over at det er så mange, egentlig.. Dette kan jo ha endret seg mye siden da (begge veger)... :hmm:

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting. Folk sier hele tiden at de ser folk som botter. Hvordan kan dere se det? Er det ikke bare sånn at de sloss med mobs hele tiden? I så fall kunne det jo vært en som grinda mye, og ikke svarte på wisper pga dårlige engelsk kunnskaper...

8962127[/snapback]

 

Er som oftest lett gjenkjennelig på mønstret dem beveger seg i. Men igjen... nå fikk jeg nylig et whisper som lød: "u damn botters are ruining the game for the rest of us.." mens jeg virra rundt og grinda motes i Shadowmoon på min hunter.

Lenke til kommentar

Kinesiske bots lagger som faen, bruker ikke mouse turns (altså: de snur med "piltastene"), har bare BoE utstyr, pet som heter "Boar", navn som: fkjdsa, Loveyou, Happyboy eller Xinjiang, svarer generellt ikke fornuftig på whispers blant annet... Det finnes mange andre måter å kjenne dem igjen på også.

 

Det forhindrer desverre ikke at noen idioter peker og sier "bot" hver gang de ser en hunter, omtrent som små barn peker og sier "babu" hver gang de ser noe med blinklys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...