mad_arab Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 For de som har den typiske "dø jævla kina farmer" attituden kan jeg henvise til en finfin artikkel i new york times online versjon:Artikkel om Farmere 8931690[/snapback] Oooh. U-hjelp argumentet. Du er en liten luring. Men jeg foretrekker å hjelpe folk på skikkelige måter, som via Røde Kors, der jeg vet at pengene ikke havner i lommer på bakmenn. Hvis dette er det beste argumentet du har for å ødelegge for andre så har du ikke mye å fare med... Og jeg kommer aldri til å hjelpe noen som ødelegger spillet. Botter rapporteres på flekken. Så du kan ta det argumentet og stappe det et visst sted... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 damn.. mer skinnhellig nerd skal man lete lenger etter! Du gir meg lyst til å kjøpe gull og powerlevling. 8931843[/snapback] Ja huff. Fordi noen respekterer reglene, og forventer at andre klarer det også, så er de "skinnhellig nerd". Du gir oss ikke akkurat noe grunn til å ha respekt for deg.... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Welcome to my /ignore list. Folk som kjøper gold, hmmm. Tror ikke jeg bryr meg egentlig. Det er jo litt kjipt da.. Har dere ikke tid til å spille, så slutt å spill. edit: du må være totalt hjernedød som bruker tid på å klage på oss WoW spillere.. som da er rundt 8 millioner.. GL HF Endret 24. juni 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jukset og jukset... Utnytta buggen, den der du har duel mot en mage på flying mounten din, som ender med at du kan svømme rundt i lufta, gøy å drepe flyvende AFK Horder, GL ressing bitch. Endret 24. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) For de som har den typiske "dø jævla kina farmer" attituden kan jeg henvise til en finfin artikkel i new york times online versjon:Artikkel om Farmere 8931690[/snapback] Oooh. U-hjelp argumentet. Du er en liten luring. Men jeg foretrekker å hjelpe folk på skikkelige måter, som via Røde Kors, der jeg vet at pengene ikke havner i lommer på bakmenn. Hvis dette er det beste argumentet du har for å ødelegge for andre så har du ikke mye å fare med... Og jeg kommer aldri til å hjelpe noen som ødelegger spillet. Botter rapporteres på flekken. Så du kan ta det argumentet og stappe det et visst sted... 8932111[/snapback] Jeg mente ikke å bruke linken som en slags forsvar mot å kjøpe gull, jeg vet godt at farmere tjener skit på grinde gold. Jeg trenger ingen unnskyldning for å kjøpe gold, jeg kjøper end of story. Går helt fint å skaffe seg gold legit, har en kompis med JC som lett tjener 1.5k i uka på å logge på 20 min om dagen å selge gems. Det er bare ikke noe jeg er interessert i så kall meg lat eller hva du vil Endret 24. juni 2007 av Keylar Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har aldri jukset Men hadde vel en gang planer om å kjøpe gull før TBC fordi jeg var fattig, men jeg lånte heller litt hos vennene mine Etter TBC har jeg aldri hatt gull problem Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Welcome to my /ignore list. Folk som kjøper gold, hmmm. Tror ikke jeg bryr meg egentlig. Det er jo litt kjipt da.. Har dere ikke tid til å spille, så slutt å spill. edit: du må være totalt hjernedød som bruker tid på å klage på oss WoW spillere.. som da er rundt 8 millioner.. GL HF 8932143[/snapback] Hehe, det er en god del flere røykere enn WoW spillere, men de blir da mobbet, for ikke å snakke om tykke mennesker, så hvorfor kan man da ikke henge ut hjernedøde mennesker og da? Å bruke mye tid på et spill er greit det, men å bruke masse tid på å "skaffe seg gull".. Er jo mye bedre å jukse, for så å bruke den tiden du "sparer" på noe fornuftig.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Når jeg spillte så bestillt jeg gull et par ganger ja. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 V-by er sikkert en Blizzard apprentice, vi får holde kjeft og redigere alle våre innlegg! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvor langt jeg kom, hvor lenge jeg raidet eller hvor harcore jeg er, er uvesentlig. Diskusjon er rundt potions og forbruk, jeg brukte potions. Og jeg hadde ingen mangel på gull. Les innlegget igjen. 7667034[/snapback] Hvor langt jeg kom har det vel ingen ting å si. Med alle mulige potions, tjente jeg fortsatt gull. Har over 3000g i skrivende stund. De har jeg tjent for det meste mens jeg raidet, vha. AH. Har ikke brukt timesvis hver dag med farming. 7667193[/snapback] Og det han sier er at du tvilsomt hadde samme reagent forbruk som en som kjørte nax og jobber 0800-1600 hver dag Endret 24. juni 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Welcome to my /ignore list. Folk som kjøper gold, hmmm. Tror ikke jeg bryr meg egentlig. Det er jo litt kjipt da.. Har dere ikke tid til å spille, så slutt å spill. edit: du må være totalt hjernedød som bruker tid på å klage på oss WoW spillere.. som da er rundt 8 millioner.. GL HF 8932143[/snapback] Hehe, det er en god del flere røykere enn WoW spillere, men de blir da mobbet, for ikke å snakke om tykke mennesker, så hvorfor kan man da ikke henge ut hjernedøde mennesker og da? Å bruke mye tid på et spill er greit det, men å bruke masse tid på å "skaffe seg gull".. Er jo mye bedre å jukse, for så å bruke den tiden du "sparer" på noe fornuftig.. 8932867[/snapback] Du kommer innom WoW forumet og kaller oss hjernedøde for at vi ikke kjøper gold. Jeg har ALDRI dratt innom et røykerom eller dratt til en gruppe tykke mennesker og kalt de hjernedøde. Hvorfor er det galt å bruke "masse" tid på å skaffe seg gold men ikke å "spille" den samme tiden? -Think again! Endret 24. juni 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Atezhe Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. Maken til provoserende kommentar skal man lete lenge etter på dette forumet . Har aldri jukset i et simpelt PC-spill og kommer aldri til å gjøre det heller. Kall meg gjerne prektig, fisefin eller andre dårlige norskgloser du kan komme på i farten, men jeg vil helst bli unnvært navn som "uintelligent" og "hjernedød". Fysj! Vet ikke hvordan miljøet er i din vennegjeng, men her jeg kommer fra har vi en oppfatning av at man må være temmelig "hjernedød apemann" for å bruke ekte valuta på virtuelt gull i et dataspill. Det var dagens whine fra min side, farvel. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke kjøpt gull men skjønner godt folk som gjør det.. Det blir bare en tid vs. penger-vurdering.. Regnes scamming som juksing? Hva med de som står og ber om penge-donasjoner til stadighet? Det har vel de fleste blitt utsatt for i større eller mindre grad.... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Og ellers har vi det bare bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Du må være helt hjernedød hvis du f.eks trener over tusen timer i året for å bli god i en idrett når du bare kan dope deg og lett vinne. :!: edit: (satt veldig på spissen...) Endret 24. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må jo være totalt hjernedød apemann for å sitte så mange timer foran pc som man må for å oppnå noe i WoW.. Alle intelligente personer jukser i det spillet, resten er rett og slett mindre smarte, Men WoW og dets like er vel de eneste spillene der juksing er akseptert. 8931656[/snapback] Du må være helt hjernedød hvis du f.eks trener over tusen timer i året for å bli god i en idrett når du bare kan dope deg og lett vinne. :!: edit: (satt veldig på spissen...) 8937384[/snapback] Satt på spissen, ja, men du får frem poenget. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) på den forige accounten min kjøpte jeg gull Endret 27. september 2009 av TheJan Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 på den forige accounten min kjøpte jeg gull, brukte speedhack og wow glider, ble banna til slutt da:P 8937586[/snapback] Good for you. Lenke til kommentar
essu Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 haha kjøpe wow gold for ekte penger...... noen stygge gule prikker på skjermen...... LOL.....det er jo bare helt tåpelig Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 haha kjøpe wow gold for ekte penger...... noen stygge gule prikker på skjermen...... LOL.....det er jo bare helt tåpelig 8938100[/snapback] har du prøvd nettbank noen gang du? eller brukt visakort i butikken? er bare virtuelle penger det og, pengemengden i banken er langt lavere enn det man finner av innskytte penger der. vi leker alle med falske penger. videre så bruker jo også du penger på wow om du spiller det, 100kr i måneden, for å bare tjenere flere "stygge gule prikker på en skjerm." ja kanskje også noen stykker lilla tekst også? har man flere "tygge gule prikker" kan man spille mer av spillet enklere, blandt annet forflytte seg raskere, ha bedre enchants og så videre. kanskje noen fant ut at sine virtuelle kroner var bedre som virtuellt wow gull? hvem er du til å dømme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå