Gå til innhold

Har du Jukset i wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste hard core gamere i WoW blir så og si tvunget til å kjøpe gull. Ettersom de fleste går på skole/jobber samtidig, er det rett og slett ikke mulig å farme den mengden med gull og pots som skal til for å oppnå stor og ikke minst rask fremgang i spillet. Personlig så har jeg kjøpt gull flere ganger.

Edit: Vet ikke om noen har sagt dette, men gidder ikke lese gjennom 30 sider med poster ;)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Visst du hadde lest de tidligere svarene mine i denne tråden Jonas hadde du sett at jeg har sagt at jeg har ødelagt for andre, og jeg skal ikke unnskylde dette på noen måte.

7665745[/snapback]

Tsk tsk, har lest det meste. Kun første setning var ment som svar til ditt innlegg.

Lenke til kommentar
De fleste hard core gamere i WoW blir så og si tvunget til å kjøpe gull. Ettersom de fleste går på skole/jobber samtidig, er det rett og slett ikke mulig å farme den mengden med gull og pots som skal til for å oppnå stor og ikke minst rask fremgang i spillet. Personlig så har jeg kjøpt gull flere ganger.

7666107[/snapback]

Tull. Jeg kan skaffe deg mange vitner på det motsatte. Det dreier seg kun om latskap, egoisme og manglende forståelse for spilleregler og serverøkonomien. Og det er skuffende få av gullkjøperne som har baller til å innrømme at de ihvertfall gjør noe som er negativt for fellesskapet.

Lenke til kommentar
Tull. Jeg kan skaffe deg mange vitner på det motsatte. Det dreier seg kun om latskap, egoisme og manglende forståelse for spilleregler og serverøkonomien. Og det er skuffende få av gullkjøperne som har baller til å innrømme at de ihvertfall gjør noe som er negativt for fellesskapet.

7666380[/snapback]

Enig, har selv tatt ned alt opp til Instructor (Han innkludert), og hadde aldri noe problemer med gull. Brukte det meste som var mulig av potions, o.l. på Huhuran, Twins og C'Thun (Flask of Distilled Wisdom, Mageblood, Mana Oil). Epic mount var i boks. Skjønner ikke hvorfor noen trenger å kjøpe gull.

Lenke til kommentar

Oh ok... du har tatt intructor? og du tror det faller under kategorien "hard core"? Pugs tar instructor, beklager å måtte skuffe deg....

Poenget mitt er, når Naxxramas først kom ut, gikk guildet mitt inn for world firsts, noe som det alltid har gjort og lykkes med før. Vi Raidet fra 17.00 til 01.00 og noen ganger snenere enn det, HVER dag. Fortell meg... jeg jobber til 16.00. Når skal jeg ha tid til å farme pots og gull? Riktig.. det går ikke, så derfor kjøpte jeg gull opp til flere ganger.

Neste gang bør du undersøke hva du snakker om. For det er ganske tydelig at du ikke har peiling på hva endgame raiding går ut på.

mad_arab: Er dette latskap og egoisme? I såfall kjøp deg en ordbok og slå opp på de ordene. Og btw.. jeg innrømmer at det å kjøpe gull er negativt...

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Les mitt inlegg igjen... når skulle jeg fått tid til å farme pots? Kankje jeg ikke er en liten drittunge som går på barneskolen og er hjemme kl2 hver dag.

Dersom du brukte alle mulige pots som var beregnet på din class hvert 30min, hver whipe, helt til du hadde naxxramas på farm, ville du forstått hva jeg mente

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Hvor langt jeg kom har det vel ingen ting å si. :roll:

Med alle mulige potions, tjente jeg fortsatt gull. Har over 3000g i skrivende stund. De har jeg tjent for det meste mens jeg raidet, vha. AH. Har ikke brukt timesvis hver dag med farming.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du raide på det nivået da? Hvorfor ikke bare gjøre på noe som er moro og ikke krever regelmessig gullkjøp? Det virker som en svært desperat handling å måtte ty til å kjøpe gull.

Forresten har jeg omlag 5000gull nå, enda jeg nettopp har powerlevlet blacksmithing og alchemy til 300. Utover det har jeg brukt hundrevis av gull på noen twinker og ikke minst gitt bort i overkant av 3000gull. Når jeg klarer å få mye gull tror jeg hvem som helst kan gjøre det samme.

angående "world first kill", så syntes jeg det er ganske meningsløst, særlig når det driver mennesker til å kjøpe gull.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

De har vel kanskje ikke så mye valg, regner med at de tar den jobben som er minst 'jævlig'. Kanskje er det arbeidsløs eller chinafarmer som er valget?

Så, en rik liten bleikfeit europeer bruker litt av sin overflod og får litt større epeen i et spill, og en kineser får et par øre istedenfor å være arbeidsløs. Den store djevelen her er mellommennene, firmaene som tar mesteparten av profitten.

Bare en tanke ^^

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du raide på det nivået da? Hvorfor ikke bare gjøre på noe som er moro og ikke krever regelmessig gullkjøp? Det virker som en svært desperat handling å måtte ty til å kjøpe gull.

Folk har forskjellige syn på hva som er morsomt.

Lenke til kommentar

Jeg har selv kjøpt gull, dette er over 1 år siden nå, og jeg var sterkt avhengi på den tiden. Når jeg ser tilbake på det idag skjønner jeg ikke hva jeg tenkte med. Kjøping av gull er både sløssing av penger, og ødelegger for andre. Jeg var en idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...