elf_man Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kunne ikke brydd meg mindre om folk jukser eller ei. Juks hører hjemme overalt, selv i den interaktive verdenen. Hvis man føler at man har gjort verden til et bedre sted ved å jukse, så er det ikke stort vi kan gjøre med det. Folk som jukser går glipp av den gode følelsen det er å f.eks. kjøpe en epic mount etter endelig å ha spart opp over 800G eller mer. Jeg har hatt venner som har runda diverse pek & klikk spill ved kun å slavisk følge en instruksjon; ja jøss, du får se hele spillet, men hvor gøy er dette? Nei, juks hvis du vil, bare ikke whine om det etterpå. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 elf_man: Ettersom WoW er massiv multiplayer, så går de fleste former for juks utover de andre som spiller. Særlig når det gjelder organisert juks. Hvis ingen bryr seg vil problemet bare øke. Å si at juksing hører hjemme noe sted er vel omtrent som å si at flått hører hjemme på kroppen din etter en tur i skogen. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva mener du vi som "bryr oss" skal gjøre da? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 La være å jukse. Så er det vel opptil enhver om de vil rapportere bots og sånt. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Synest blizz burde ta vekk bots selv uten at jeg trenger bruke tid ingame for å hjelpe til. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Synest blizz burde ta vekk bots selv uten at jeg trenger bruke tid ingame for å hjelpe til. 6590664[/snapback] De prøver da... men når du har dritmange spillere på en server, og botten fungerer som en vanlig spiller, er det ikke lett, og de er avhengige av at spillere raporterer bottere... Så da kan de som ikke liker cheating raportere cheatere, og de som syntes det er ok å heate bare la folk cheate selv Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvis noen blir rapportert og får kontoen sin stengt har de kun seg selv å takke, det var deres eget valg å jukse og da får de også velge å tåle konsekvensen. De kan gjerne være sinte på seg selv men det blir for dumt dersom de skal klage på personen som rapporterte dem. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hvis noen blir rapportert og får kontoen sin stengt har de kun seg selv å takke, det var deres eget valg å jukse og da får de også velge å tåle konsekvensen. De kan gjerne være sinte på seg selv men det blir for dumt dersom de skal klage på personen som rapporterte dem. 6593162[/snapback] sant sant! Alle som cheater, veit at det er imot retningslinjene, når du spiller, skal du lese retningslinjene før du godtar dem. ikke mange som leser de, men du skal følge de selv om, og cheating sier seg jo selv at ikke er lov... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 haha, i går møtte jeg en hunter som botta og grindet lvl 54ish elite drager i burning steppes. Jeg bare fulgte etter og tagga alle mob han skulle til å angripe. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 haha, i går møtte jeg en hunter som botta og grindet lvl 54ish elite drager i burning steppes. Jeg bare fulgte etter og tagga alle mob han skulle til å angripe. 6594769[/snapback] 1. Jeg vedder på at du ikke klarte å tag'e 100% av mobsene (aka, han fikk de) 2. Det finnes grenser på hvor lenge du orker å holde på 3. Han har sikkert ikke log out timer - og logger dermed ikke av hvis du følger etterhan, reporter du han så er det ingen som sjekker opp i det før uti November. Også en ting til ... blizz skal implantere en bot i spillet faktisk - bare rykter. Ikke for grinding, men lævling <3 (med BC) Lenke til kommentar
genetex Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg forsto ikke helt hva du mente med at blizz skal lage en bot? Forklar. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) elf_man: Ettersom WoW er massiv multiplayer, så går de fleste former for juks utover de andre som spiller. Særlig når det gjelder organisert juks.Hvis ingen bryr seg vil problemet bare øke. Å si at juksing hører hjemme noe sted er vel omtrent som å si at flått hører hjemme på kroppen din etter en tur i skogen. 6590003[/snapback] Javel, så hvis noen tar lommeboka di IRL så skal jeg bry meg om det? Grin mer'a. Det vil alltid finnes mennesker som benytter seg av bakdører i samfunnet; uansett om dette samfunnet er virkelig eller virtuelt. Jeg bryr meg ikke om de kriminelle i dette landet, med mindre det direkte påvirker meg. Jeg lar politiet ta seg av denne jobben. Drar du denne parallellen til WoW, så er jo da blizz politi, og jeg synes de gjør en god jobb. Ville du brydd deg hvis en kar som heter Simen fra oslo blei rana for 1000 spenn? Aldri i verden.... Edit: og JA, etter en tur i skogen synes jeg det skal se ut som du faktisk har vært i skogen.. Endret 1. august 2006 av elf_man Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 De som bruker boter kan heller kose seg med Progress Quest - dette spillet passer bedre til dere. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hvorfor botte når man kan kjøpe spenn Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 elf_man: Ettersom WoW er massiv multiplayer, så går de fleste former for juks utover de andre som spiller. Særlig når det gjelder organisert juks.Hvis ingen bryr seg vil problemet bare øke. Å si at juksing hører hjemme noe sted er vel omtrent som å si at flått hører hjemme på kroppen din etter en tur i skogen. 6590003[/snapback] Javel, så hvis noen tar lommeboka di IRL så skal jeg bry meg om det? Grin mer'a. Det vil alltid finnes mennesker som benytter seg av bakdører i samfunnet; uansett om dette samfunnet er virkelig eller virtuelt. Jeg bryr meg ikke om de kriminelle i dette landet, med mindre det direkte påvirker meg. Jeg lar politiet ta seg av denne jobben. Drar du denne parallellen til WoW, så er jo da blizz politi, og jeg synes de gjør en god jobb. Ville du brydd deg hvis en kar som heter Simen fra oslo blei rana for 1000 spenn? Aldri i verden.... Edit: og JA, etter en tur i skogen synes jeg det skal se ut som du faktisk har vært i skogen.. 6596086[/snapback] Så du vil heller ikke anmelde/vitne heller? Du blir ikke "politi" av å gjøre det vettu.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Javel, så hvis noen tar lommeboka di IRL så skal jeg bry meg om det? Grin mer'a. Det vil alltid finnes mennesker som benytter seg av bakdører i samfunnet; uansett om dette samfunnet er virkelig eller virtuelt. Jeg bryr meg ikke om de kriminelle i dette landet, med mindre det direkte påvirker meg. Jeg lar politiet ta seg av denne jobben. Drar du denne parallellen til WoW, så er jo da blizz politi, og jeg synes de gjør en god jobb. Ville du brydd deg hvis en kar som heter Simen fra oslo blei rana for 1000 spenn? Aldri i verden.... Edit: og JA, etter en tur i skogen synes jeg det skal se ut som du faktisk har vært i skogen.. 6596086[/snapback] Hva har ran eller tyveri med juksing å gjøre? Ran i virkeligheten er ikke en parralell til juksing, det er en parralell til scamming. Det er ikke scamming som diskuteres i denne tråden. Som sagt så går juksing som organisert gullsalg direkte ut over alle som spiller WoW. Grunnene gidder jeg ikke å forklare om igjen. Jeg foreslår at du leser det som er postet tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Javel, så hvis noen tar lommeboka di IRL så skal jeg bry meg om det? Grin mer'a. Det vil alltid finnes mennesker som benytter seg av bakdører i samfunnet; uansett om dette samfunnet er virkelig eller virtuelt. Jeg bryr meg ikke om de kriminelle i dette landet, med mindre det direkte påvirker meg. Jeg lar politiet ta seg av denne jobben. Drar du denne parallellen til WoW, så er jo da blizz politi, og jeg synes de gjør en god jobb. Ville du brydd deg hvis en kar som heter Simen fra oslo blei rana for 1000 spenn? Aldri i verden.... Edit: og JA, etter en tur i skogen synes jeg det skal se ut som du faktisk har vært i skogen.. 6596086[/snapback] Hva har ran eller tyveri med juksing å gjøre? Ran i virkeligheten er ikke en parralell til juksing, det er en parralell til scamming. Det er ikke scamming som diskuteres i denne tråden. Som sagt så går juksing som organisert gullsalg direkte ut over alle som spiller WoW. Grunnene gidder jeg ikke å forklare om igjen. Jeg foreslår at du leser det som er postet tidligere i denne tråden. 6596935[/snapback] Etterspørsel, behov og muligheter.. Tror du virkelig ikke at folk hadde rana hverandre hvis det hadde vært en mulighet? Men jeg trenger virkelig ikke diskutere dette med deg/dere. Dere blir tydeligvis veldig lei dere og må ha en tommeltott å suge på når dere blir lurt. Jeg unngår bare å bli lurt, derfor sliter jeg ikke. Og jeg merker organisert gullsalg o.l. på hvilken måte? At folk har dyre ting på AH? Gjett hva, jeg kjøper ikke ting på AH, finnes ikke noe der jeg trenger. Trenger jeg reagents, crystal, shards eller hva det skulle være, kjøper jeg det heller gjennom raid gruppe banken. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hvorfor botte når man kan kjøpe spenn 6596674[/snapback] Når man skal kjøpe spenn, så koster det masse penger. For en glider, betaler du ca 170kr, og har den så lenge du vil Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Tror du virkelig ikke at folk hadde rana hverandre hvis det hadde vært en mulighet? Men jeg trenger virkelig ikke diskutere dette med deg/dere. Dere blir tydeligvis veldig lei dere og må ha en tommeltott å suge på når dere blir lurt. Jeg unngår bare å bli lurt, derfor sliter jeg ikke. 6596963[/snapback] Øhhh... Hva er poenget ditt. Jeg har allerede gjort det klart at dette ikke handler om ran eller scamming? Lær å lese. Og jeg merker organisert gullsalg o.l. på hvilken måte? At folk har dyre ting på AH? Gjett hva, jeg kjøper ikke ting på AH, finnes ikke noe der jeg trenger. Trenger jeg reagents, crystal, shards eller hva det skulle være, kjøper jeg det heller gjennom raid gruppe banken. 6596963[/snapback] Javel. Så fint for deg da. Det er allikevel flere andre ting som vil påvirke din spillopplevelse på en negativ måte, uansett hvor uavhengig du er. Men, du har tydeligvis ikke giddet å lese tråden slik jeg rådet deg til ettersom du poster svar etter 5 minutter. Virker for meg som du er mer opptatt av å trolle enn å komme med noe fornuftig å si her. Nå har du hvertfall gjort det klart at du gir faen i alle andre. Gratulerer med det. Endret 1. august 2006 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå