Gå til innhold

Har du Jukset i wow?

Anbefalte innlegg

Å jukse hadde for meg ødelagt spillopplevelsen fullstendig. Blir som å bruke koder i Final Fantasy, eller lignende RPG-spill. Så mye av spillet handler om å bygge deg opp til noe kraftig, så det å jukse for å få det blir bare tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller for å ha det morro, jeg har det ikke morro når jeg grinder, derfor kjøper jeg litt gull siden så mye i wow er bygd rundt gull. Det er vel ikke min feil :\

6451913[/snapback]

Med andre ord, du er misfornøyd med spillet sånn som det er ment å bli spilt så derfor ødelegger du for hundre tusenvis av folk som _betaler_ for å spille spillet og faktisk har det morro?

Kan ikke si annet enn at det er patetisk, og epic mount _skal_ være vanskelig å få tak i om du ikke er hardcore gamer. Det skal være noe en streber etter.

Nei folk som deg har _ingenting_ i et mmorpg å gjøre, stikk tilbake til CSS og bruk aimbot der eller noe, nei forresten er nok newbs som holder på med det allerede, finn deg et single player spill og cheat der.

Edit: Når jeg skriver "du" så sikter jeg til alle som "jukser" og ikke bare deg spesifikt.

Edit2: Jeg har tilsammen 5 Epic mounts på 2 characters uten å kjøpe/låne så mye som en halv copper. Har hatt 3 epic world drops men alle 3 har vært crappy items som har solgt for 750G totalt...

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar
Jeg spiller for å ha det morro, jeg har det ikke morro når jeg grinder, derfor kjøper jeg litt gull siden så mye i wow er bygd rundt gull. Det er vel ikke min feil :\

6451913[/snapback]

Med andre ord, du er misfornøyd med spillet sånn som det er ment å bli spilt så derfor ødelegger du for hundre tusenvis av folk som _betaler_ for å spille spillet og faktisk har det morro?

Kan ikke si annet enn at det er patetisk, og epic mount _skal_ være vanskelig å få tak i om du ikke er hardcore gamer. Det skal være noe en streber etter.

Nei folk som deg har _ingenting_ i et mmorpg å gjøre, stikk tilbake til CSS og bruk aimbot der eller noe, nei forresten er nok newbs som holder på med det allerede, finn deg et single player spill og cheat der.

Edit: Når jeg skriver "du" så sikter jeg til alle som "jukser" og ikke bare deg spesifikt.

Edit2: Jeg har tilsammen 5 Epic mounts på 2 characters uten å kjøpe/låne så mye som en halv copper. Har hatt 3 epic world drops men alle 3 har vært crappy items som har solgt for 750G totalt...

6451993[/snapback]

Er så enig med deg, du skal streve etter det.

Du er ikke nødt til å ha det beste heller, du kan også tjene pengene på andre måter en å grinde, men ikke like efektivt. Kanskje mer moro?

Selv synes jeg det er artig å ha tier 1 og litt blåe item og banke en full tier 2 i duel :w00t:

Lenke til kommentar

Nei jeg liker ikke alle aspekter av spillet, men jeg liker atpåtil veldig mange andre. Skal jeg dermed ikke få lov til å spille?

Og hvorfor har jeg ødelagt for hundretusenvis av spillere? eneste jeg gjør er å kjøpe gull til meg selv som jeg bruker på meg selv. Ikke kom med no bullshit om at jeg ødelegger serverøkonomien fordi det gjør man da vel ikke, hadde jeg grinda penga selv hadde det fortsatt vert det samme.

Hva om jeg får en venn til å grinde 1000 gull til meg, fordi han er snill. Hadde jeg da også jukset å ødelagt for ALLE SAMMEN slik som du sier?

Lenke til kommentar
Nei jeg liker ikke alle aspekter av spillet, men jeg liker atpåtil veldig mange andre.  Skal jeg dermed ikke få lov til å spille?

Og hvorfor har jeg ødelagt for hundretusenvis av spillere? eneste jeg gjør er å kjøpe gull til meg selv som jeg bruker på meg selv. Ikke kom med no bullshit om at jeg ødelegger serverøkonomien fordi det gjør man da vel ikke, hadde jeg grinda penga selv hadde det fortsatt vert det samme.

Hva om jeg får en venn til å grinde 1000 gull til meg, fordi han er snill. Hadde jeg da også jukset å ødelagt for ALLE SAMMEN slik som du sier?

6452041[/snapback]

Det ødeleger det "store" med å ha epic mount.

Blir ikke noe spesielt for de som har brukt masse tid på å skaffe den, når folk som du bare skaffer penga på 10min.

Lenke til kommentar

6451913[/snapback]

6451993[/snapback]

Men nå er det slik at det ikke er vanskelig å få epic mount selv om man ikke er hardcore gamer, det krever bare litt tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg kjøpte 100g for en stund tilbake for å finansiere lvl 40 mount.. gadd ikke grinding...

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at jeg har brukt gullet mitt på epic mount, jeg trenger gullet til andre ting. Har grinda flere epic mounts fordi jeg ser nytten av å ha den og fordi den holder seg for alltid. Men jeg gidder ikke å grinde til repair costs, (noe som kommer opp i en del) og heller ikke til alle slags pots.

Sånn som jeg liker å spille spillet, og slik som jeg spiller spillet, så har jeg rett og slett ikke tid til å grinde masse gull, jeg har andre ting å gjøre også, dermed tar jeg "the easy way out" Drep meg hvis det er så ille da. :\

Lenke til kommentar
Har aldri sagt at jeg har brukt gullet mitt på epic mount, jeg trenger gullet til andre ting. Har grinda flere epic mounts fordi jeg ser nytten av å ha den og fordi den holder seg for alltid. Men jeg gidder ikke å grinde til repair costs, (noe som kommer opp i en del) og heller ikke til alle slags pots.

Sånn som jeg liker å spille spillet, og slik som jeg spiller spillet, så har jeg rett og slett ikke tid til å grinde masse gull, jeg har andre ting å gjøre også, dermed tar jeg "the easy way out" Drep meg hvis det er så ille da. :\

6452125[/snapback]

/drep

Lenke til kommentar

aldri kjøpt gull så si aldri grindet guild men alikevel har jeg mer enn nok penger ;) (<3 random world epic drop og 1.11 patch)

og min mening er at slik "juks" ødelegger spille gleden

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
_aldri_jukset_i_world_of_warcraft_!

Kjøpe ingame gull for ekte penger er i mitt syn noe av det mest patetiske en kan finne på i et spill spør du meg. For det første så er det _utrolig_ lett å tjene nok gull ingame selv med liten tid til å spille. For det  andre så er du med på å ødelegge for deg selv og andre, med at det blir fler "farmere" som bruker ulovlige metoder for å farme gull samtidig som de flooder markedet med dritt og underbyr alle som prøver å tjene gull på en ærlig måte, du ødelegger for deg selv for du støtter utvikling av hacks til spillet og det igjen ødelegger hele "samfunnet".

Jeg er sterkt imot all form for "juksing" i multiplayer spill, det er _ingenting_ som kan forsvare det.  Det er faktisk ødeleggende for utrolig masse mennesker som betaler for å spille et spill som det er ment å bli spilt, om du ikke har tid til å spille spillet som det er ment å bli spilt så anbefaler jeg deg å finne et mindre tidkrevende spill.

Lang moral preken her men er det noe som irriterer meg til det utroligste høyder så er det "juks".

6451280[/snapback]

Kunne vel egentlig ikke sagt det bedre selv.

Alle som mener at det "vel ikke gjør noe" og den slags, ville dere hatt respekt for et guild hvor alle kjøpte haugevis av gull, på den måten skaffet seg det meste de trengte/ville ha og så etter diverse bosskills proklamerte at "se på oss, vi er så jævla gode"...? Noget ekstremt eksempel, javel, men prinsippet er det samme.

Skal man oppnå noe, koster det som regel noe. I WoW sitt tilfelle er det som regel tid. The endless grind. Det være seg i både PvE og PvP.

Lenke til kommentar

Zephyros:

Jeg er fullstendig klar over dine motiver for å kjøpe gull, men du er ikke klar over følgene dine gullkjøp har. Server økonomi er en ting.. Men utvikling av cheats, exploiting av bugs som igjen resulterer i et flooded marked og priser som fullstendig tar livet av hele _trade_ systemet er et _direkte_ resultat av at folk som deg ikke greier å spille spillet som det er ment å bli spilt. I tillegg til _spam_ fra farmere både i whispers og i de store byene som igjen er med på å ødelegge en ellers fin opplevelse. Alt dette har du vært med på å støtte oppunder og alle andre som handler gull med deg. Dette har ødelagt mmorpg før og wow blir ikke noe unntak.. fikk i denne tråden høre om "glider" noe som er et bevis på mine påstander, kjøp en glider og la den spille for deg.. PATETISK!

Edit: Når DM bug exploiten var som værst på Doomhammer var det 20-40 hunters fra level 43-58 i Dire Maul alle guildless, det var 16 foror's compendium på AH, en drop som SKAL være vanskelig å få tak på.. dette er ødeleggende ikke kom å si noe annet. AH ble spammet med POTs til dumping priser så alchemists og andre som selger sine drops ikke hadde sjangse å tjene noenting på trade/grind dem sitter da igjen med en ødelagt spill opplevelse, når dette faktisk holdt på i 2mnd så kan du selv tenke deg all frustrasjonen disse spillerene satt inne med og alt dette fordi tullinger velger å jukse seg til "status" og ikke tenker over følgene.

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...