Gå til innhold

Har du Jukset i wow?

Anbefalte innlegg

Har du på noen måte jukset i WOW?

dvs, kjøpt gull, kjøpt items, Powerlevling fra lvlx til lvlx?

Eller kjøpt deg glider som grinder for deg?

Har du kjøpt noe av dette med ekte penger?

Er ikke helt uskyldig selv, har syndet på både det første og sisste punktet.

Og kjenner flere som også har det...

Hvem av dere har jukset? Og hvordan?

Og har dere blitt tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har kjøpt 250g rett å slett fordi jeg ikke gadd bruke hele min fritid på å spille wow for å få råd til lvl 40 mount.

6451057[/snapback]

Alle kan få råd til mount i lvl 40 uten å bruke opp noken fritid.

Når du først har spelt ein char opp til 40 er det ikkje noke problem.

Til trådstarter: Nei, aldri juksa.

Lenke til kommentar

kommer mye ann på hva du gjør før 40 det, ikke si at det er normalt å ha 90g på lvl 40 hvis man bare har spilt rett frem uten å prøve tjene penger og ha kjøpt alle sine skills.

spilt 3 chars til 40 på den måten, ikke kjøpt equipment på ah, ikke hatt 2 gathering professions for å tjene penger. de har manglet 30-40g alle sammen når de dinga 40 som jeg da har enten lånt eller farma. kommer selvfølgelig mye ann på hvem som spiller også...

men nok off topic nå egentlig

Lenke til kommentar

_aldri_jukset_i_world_of_warcraft_!

Kjøpe ingame gull for ekte penger er i mitt syn noe av det mest patetiske en kan finne på i et spill spør du meg. For det første så er det _utrolig_ lett å tjene nok gull ingame selv med liten tid til å spille. For det andre så er du med på å ødelegge for deg selv og andre, med at det blir fler "farmere" som bruker ulovlige metoder for å farme gull samtidig som de flooder markedet med dritt og underbyr alle som prøver å tjene gull på en ærlig måte, du ødelegger for deg selv for du støtter utvikling av hacks til spillet og det igjen ødelegger hele "samfunnet".

Jeg er sterkt imot all form for "juksing" i multiplayer spill, det er _ingenting_ som kan forsvare det. Det er faktisk ødeleggende for utrolig masse mennesker som betaler for å spille et spill som det er ment å bli spilt, om du ikke har tid til å spille spillet som det er ment å bli spilt så anbefaler jeg deg å finne et mindre tidkrevende spill.

Lang moral preken her men er det noe som irriterer meg til det utroligste høyder så er det "juks".

Lenke til kommentar
har kjøpt 250g rett å slett fordi jeg ikke gadd bruke hele min fritid på å spille wow for å få råd til lvl 40 mount.

6451057[/snapback]

Alle kan få råd til mount i lvl 40 uten å bruke opp noken fritid.

Når du først har spelt ein char opp til 40 er det ikkje noke problem.

Til trådstarter: Nei, aldri juksa.

6451128[/snapback]

Min første character hadde 120G på level 40, greit nok at jeg levla en warlock men jeg hadde nok cash til å kjøpe en level 40 mount uansett så det er ingen unnskyldning, jeg hadde grei equip, handla på AH om det var en god upgrade som jeg fikk billig, levla tailoring og skinning og hadde kjøpt _alt_ av skills. Jeg var ganske noob de første 20 levla også... såpass noob som "AH, Hva er det?".

Har levla masse chars etter det og som regel har jeg hatt 20G+ på level 20.. alt kommer an på hvilke trades man velger og hvor effektivt man spiller.

Når det gjelder AH, man trenger i utgangspunktet ikke å kjøpe noe som helst på AH før man dinger 50 og knapt nok da spør du meg, quest rewards og egne drops er som regel gode nok items, nå har jeg ikke levla warrior høyt enda så det kan være de er en smule værre angående dette.. Men warlock/druid/priest/mage og rogue har hvertfall ikke hatt bruk for det for mitt angående. Selvfølgelig vil det sikkert hjelpe litt men vil du ha mount så takler du å bruke 2 sekund lenger på å knerte en mob eller å daue 2 ganger mer på en kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...