Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er toppfarta på din bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en 1996 Opel Corsa 1.4, har vært oppi 130, men de eneste gangene jeg har hatt gode nok strekninger til å teste mer har det jo regna så pokkers mye at vannplaning ikke er til å unngå over 100 :p

Tipper den topper på 160-170 ellerno

Tipper den blir helt dau når du er ferdig med fjerdegir. Er iallfall slik Fiesta'n min er, skifter til 5 og det er rett og slett veldig dårlig akselerasjon videre.

Lenke til kommentar
Ja som for eksempel motorveien mellom Sandefjord og Larvik :)

Brom brom xD

Pass opp for sivilpurk på den strekka!

Sant det, ser stadig purken faen kommer i de nye blå passatene sine og stopper folk. UD kan gå og legge seg når jeg får tung sykkel lappen...muohaha :)

Jaha? Er du utledning altså, ser du kjører BMW da, men hvorfor er du redd for Utenriksdepartementet?

Hadde akkurat 200 på nåla med Sierra doch. Kappkjørte i toppfart mot samme bil. Jeg vant.

Du mener vel DOHC.

Lenke til kommentar

Sant det, ser stadig purken faen kommer i de nye blå passatene sine og stopper folk. UD kan gå og legge seg når jeg får tung sykkel lappen...muohaha :)

Jaha? Er du utledning altså, ser du kjører BMW da, men hvorfor er du redd for Utenriksdepartementet?

Tenker meg at det er UP vi snakker om Undercover Police :love:

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Eller utrykningspolitiet som UP faktisk er en réell forkortelse for ;)

Når det er sagt så er bilen min en bmw E36 318i -97 mod. med oppgitt toppfart på 201 km/t.

0-100 går på 11,3 sekunder :(

Vurderer å bytte til en diff med annen utveksling og ofre litt toppfart for bedre akselerasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...