Alexander Schindler Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En forbannet liten by hvor du gjerne vil være stille, stilistisk kjærlighet som vises i stillhet, og et pompøst mesterverk som er alt annet enn stille. Det er tid for helgens anbefalninger. Les mer Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dette så mye bedre ut enn sist gang, ingen "Date movie" . Skal sette på Ben Hur nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gode anbefalinger det her! Men, skal man vise disse filmene for noen så bør man så til de grader kjenne sitt publikum. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ben Hur er verdt å se ja. Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene? 6451612[/snapback] Nei det er ikke bare du. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Interessant. Tror kanskje jeg skal se "Silent Hill". Bedre enn forrige uke ja Endret 7. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene?Hva synes du er merkelig? Vi har alltid bildetekster til alle omtaler og helgens anbefalinger? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene?Hva synes du er merkelig? Vi har alltid bildetekster til alle omtaler og helgens anbefalinger? 6454207[/snapback] Det var nok ikke denne artikkelen han refererte til, men det faktumet at det (som du påpeker) konsekvent benyttes bildetekster alà FilmMagasinet i alle Kulturos artikler. Jeg synes ærlig talt de er lite morsomme og dermed burde blitt fjernet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene?Hva synes du er merkelig? Vi har alltid bildetekster til alle omtaler og helgens anbefalinger? 6454207[/snapback] Som LarsP påpeker, jeg tenkte ikke spesifikt på undertekstene til denne artikkelen. Jeg er stort sett svært godt fornøyd med det jeg leser på Kulturo, men undertekstene drar ned inntrykket flere hakk. Det virker bare useriøst. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Bare jeg som synes det er merkelig med undertekstene til bildene?Hva synes du er merkelig? Vi har alltid bildetekster til alle omtaler og helgens anbefalinger? 6454207[/snapback] Som LarsP påpeker, jeg tenkte ikke spesifikt på undertekstene til denne artikkelen. Jeg er stort sett svært godt fornøyd med det jeg leser på Kulturo, men undertekstene drar ned inntrykket flere hakk. Det virker bare useriøst. 6454385[/snapback] Takk for at du påpeker det i alle fall, kanksje vi trenger å diskutere det internt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg syns de var kjempe underholdene :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg