Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilgang til webserver frå internett

Anbefalte innlegg

Eg har ein webserver som er kopla til internett gjennom nettverk og delt oppkopling i windows 2000.

Korleis skal eg få tilgang til den frå internett?

Den interne ipadressa til webserveren er 192.168.0.10.

Eg har prøvd noko så enkelt som

http://130.67.8.xxx(ip adressa til win2000 maskina)/192.168.0.10

Nokon som har gode tips på korleis komme inn på maskiner i eit nettverk frå internett utan å installere ekstra programvare?

Webserveren er ein modul som er kopla til ein PLS, som betyr at eg ikkje kan installera noko programvare på webserveren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trur faktisk ikke du kan komme inn fra internett gjennom delinga i Windows 2000 til en maskin internt på et nettverk. Det burde iallfall ikke være mulig, av sikkerhetsmessige grunner.

Det du kan gjøre er å kjøre webserveren IIS på maskina som har IP-adresse på internett, og så legge opp en mapping av enten rotkatalogen eller en virtuell underkatalog, til en delt ressurs på maskina der du har websidene.

Jeg trur ikke du kan få det til uten å innvolvere maskina som faktisk er tilkobla internett. Noe annet ville innebært en stor sikkerhetsrisiko for mange lokalnett rundt om i de mange hjem.

Lenke til kommentar

Det skal gå og ha en web server på en maskin koblet på nett via en annen maskin.

I win2k er der i deling (i modem instillingene) en liten knapp kalt instillinger. i denne kan du legge til at en maskin i nettverket hoster webserver.

når internett maskinen får forespørsmål om web så redirekter den til den interne webserveren.

funker fint som f***

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-11 16:12, Prelude skrev:

Det skal gå og ha en web server på en maskin koblet på nett via en annen maskin.

I win2k er der i deling (i modem instillingene) en liten knapp kalt instillinger. i denne kan du legge til at en maskin i nettverket hoster webserver.

når internett maskinen får forespørsmål om web så redirekter den til den interne webserveren.

funker fint som f***

Eg gjekk inn på deling og instilling i internett tilkoplinga.

Valgte tjenester og trykte legg til.

Skreiv så inn port nummer 80 og ipadressa 192.168.0.10.

Men når eg skriv inn ipadressa eg får av telenor i IE, så kjem eg berre inn på IIS på win2k maskina som er kopla til internett.

Det virkar som om win2k berre gjere f*** i heile instillinga.

Nokon som har nokre fleire tips?

[ Denne Melding var redigert av: bjahoff på 2001-12-11 16:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...