Mafiabåss Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kan ikke så mye om telefoner, så jeg tenkte det var smart å spør her. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, helt enkel. -GPRS: Ja -EDGE: Greit, men ikke viktig -Email klient:Helst. Form: -"Vanlig" eller slide -Vekt:Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Uvesentlig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: SE eller Samsung, ikke Nokia. -Kamera: Ja, megapixel. -Videokamera: Ja. -Symbian:Helst. -Infrarød port:Ikke viktig. -Blåtann (Bluetooth):Helst -Internminne: Ikke viktig -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja. -Radio:Ja). -UMTS: Nei. -Triband: Nei. -wLAN: Nei. - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sms, ringing, høre på musikk og ta litt bilder Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg ville anbefalt K800i eller W850i. K800i har jo 3,2 megapixel kamera, men tror nok ikke at den har symbian. Personlig ville jeg ha gått for K800i Endret 7. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 K800i koster vel mer enn 3000.... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har man et abonnement ifra før 'ala youngtalk eller lignende kan man få den for under 2000 Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvis man skaffer seg Netcom Bedrifts abonnement så kan man få den for 2300,- Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Han skrev jo: Med abonnementsbinding: Nei Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvis du venter noen måneder kommer den sikkert ned i rundt 3000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå