Darth Godo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei hå! Bare lurer på om der er noen som har erfaring med denne tv'n og kan si til eller fra hvordan den er i terrenget. Primært skal den brukes til konsoll og PC. Viewell 32" LCD TV Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg lurer på det samme. Den skal visstnok ha fått bra skussmål av dingz.no, ikke at det har så mye å si. Har aldri hørt om den nettsiden og etter å ha tittet på den nettsiden så virker den ganske rotete. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Gambler på den, og så får det bare bære eller briste.. bare lurte på om noen hadde noe vesentlig å si på den.. Vil iallefall poste svar når jeg får den mandag og får testet ut hvordan den er. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jepp, ble levert på jobb idag.. Tollpost kunne ikke kjøre den hjem på kveldstid før på torsdag, så da valgte jeg å få den levert hit på dagtid istedenfor! Så om en times tid regner jeg med å ha den installert i heimen Poster ny post når jeg har fått testet den Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Kan ikke si annet enn at TV'n er snadder! Testet den i gårkveld med litt spilling på PC og Xbox og så en film senere på kvelden. Blir PS2-kveld ikveld med noen pils! Kan trygt anbefale denne til andre som lurer på den! Jeg er iaf strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå