Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc rebooter hele tiden

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny/brukt pc. Prøvde å innstallere xp men fikk beskjed om at det var noen filer den ikke kunne kopiere. Ok tenkte det var noe galt med cdèn. Tørket av cdèn og prøvde igjen, rart..denne gangen var det noen andre filer som feilet. Hver gang jeg prøvde var det forskjellige filer som stanset meg. Flyttet hd over i en annet pc innstallerte og alt gikk greit. Var da klar til starte pcèn med hd tilbake. Alt så bra ut til xp logoen skulle opp, da ble skjermen sort og pcèn startet opp på nytt. Dette skjer nå hver gang.Hva skal jeg gjøre pls help

pros. Athlon xp 2800

hk. nf7-s :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har installert windows på en annen maskin så er det ikke sikkert den takler skiftet av chipsett (altså brikka på hovedkortet).

Hvis ikke den andre maskinen er identisk med din så kan det godt være muligheten.

Anbefaler og prøve en annen cd/dvd rom og installere fra, eller prøve en annen xp cd.

Lenke til kommentar

Har prøvd en annen cdrom men har ingen annen inst cd med xp. Men hvorfor forskjellige filer som feiler hver gang??

Hvis du har installert windows på en annen maskin så er det ikke sikkert den takler skiftet av chipsett (altså brikka på hovedkortet).

Hvis ikke den andre maskinen er identisk med din så kan det godt være muligheten.

Anbefaler og prøve en annen cd/dvd rom og installere fra, eller prøve en annen xp cd.

6450558[/snapback]

Lenke til kommentar

Kom på en ting Sheen inst. cdèn virket jo på den andre pcèn så den er jo i orden skulle tro det ikke er noen vits å å prøve en 3. cd rom. Feilen må ligge et annet sted. Men takk for tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...