Gå til innhold

Steder det spøker?

Anbefalte innlegg

Hei!

Til dere som ikke tror på det overnaturlige, ikke svar sånn "herregud tror du på det" greier.

Kan dere komme med steder som er kjent for å "spøke" ? Liksom fortelle om steder det sies at det spøker og gjerne fortelle hvor det er osv.

Tenkte litt på å lage en liten film om det, så om dere kunne hjulpet meg, blir jeg veldig takknemlig.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en sånn tur du kan gå på i Oslo med noen damer som har en sånn guida tur i gamlebyen i oslo.. Der forteller de blant annet at det spøker i mange av husene der, forteller også mange spøkelses historier...

Spøker feks på statholdergården, for de av dere som vet hva det er :p

Lenke til kommentar

Det går ei gammel dame rundt i et hus jeg bodde i da jeg var liten. Husker det ikke selv, men selvom hun døde før jeg var født, kunne jeg beskrive henne. Jeg hadde tydeligvis sett henne flere ganger, men jeg var ikke gamle karen da...

Burde kanskje ta turen tilbake dit og se om jeg ser henne igjen...

Lenke til kommentar
Det skal visstnok spøke i rådhuset i Arendal, og det sies at det er en gammel dame som går igjen.  Har blant annet vært reportasje om det i "Norge Rundt"...

arendal2.jpg

6450959[/snapback]

Det er mange andre steder i Arendal som det skal spøke på. Det er et gammelt hus inni skogen på Nedenes som er VELDIG skummelt. Og på kokkeplassen rett på utsia sentrum så er det en gravstein som står helt for seg selv oppi skogen som det vistnok skal gå igjen noen. brr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...