Gå til innhold

Noen som kan låne meg et shell ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men en del filer kan vel leses av alle brukere. Jeg har ikke akkurat oversikt på PC-en min over hvilke filer jeg ikke vil at andre skal lese.

6450964[/snapback]

tviler pA at du har de stQrste statshemlighetene pA pcen din uten A vite om det hvis du skjQnner.

Lenke til kommentar

Greit nok at du vil ha shell hos noen, men for å lagre viktige ting? Det er ikke akkurat noe jeg vil anbefale å gjøre på maskinen hos noen du hverken kjenner eller betaler for kontoen. Shell kan du forsåvidt også få på arrogan.se, hvor du betaler via sms.

Lenke til kommentar

tviler pA at du har de stQrste statshemlighetene pA pcen din uten A vite om det hvis du skjQnner.

6454621[/snapback]

Kanskje, hvis du begynner å skrive på norsk. :p

Jeg er småparanoid og prinsippfast, dessuten var det ikke så lenge siden Ubuntu hadde et hull der alle brukere kunne liste ut passord fra andre brukere fra en fil.

Lenke til kommentar

6454621[/snapback]

Jeg er småparanoid og prinsippfast, dessuten var det ikke så lenge siden Ubuntu hadde et hull der alle brukere kunne liste ut passord fra andre brukere fra en fil.

6455717[/snapback]

Det var bare root passordet tror jeg,

my $file1 = "/var/log/installer/cdebconf/questions.dat";

my $file2 = "/var/log/debian-installer/cdebconf/questions.dat";

Etter installajon blir passordet lagret i en av de to filene.

Lenke til kommentar

6454621[/snapback]

6455717[/snapback]

ae oe aa tastene virker ikke med opera :hrm: den store Q-en henger igjen fra den tiden jeg spillte cs og brukte den fordi oe ikke finnes i cs. :whistle: og manglet maybe ett komma der A ja :p

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...