Marvin Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hovedkort: Chaintech Apogee CT-7VJL (alle jumpere i "default posisjon" Prosessor: AMD Athlon 1,33 GHZ Skjermkort: Gainward GeForce 4 TI 4600 128 MB RAM: 2* 512 MB DDR RAM Har fått alle kabler og kort på plass men får ikke liv i skjermen. Er det noen som har erfaring med installasjon av dette hovedkortet? Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 lyser HD og Power LED og ellers liv i maskinen eller er den stein dau? Lenke til kommentar
Marvin Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 det lyser grønt i led´en når jeg starter. Alle vifter går og jeg hører at harddisken starter. Men det kommer ikke noe gult lys som forteller at det er liv i harddisken... Er det noe jeg har kopla galt på ledningene til frontpanelet eller er det noen jumpersettings jeg har fått feil? Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 prøvd å resette cmos? (husk å ha ute strømkabelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå