Normann Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har sett en Nokia 6280 til 2500 uten abbonement, men den er sperret til netcom. Jeg har Mobyson (noextras) og lurer derfor på om dette fungerer på denne telefonen da? Eller noen steder som kan fjerne operatørlåsen på denne telefonen? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Se om du finner din telefon i listen her: http://unlock.nokiafree.org/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Så vidt jeg vet så er det ikke mulig å låse opp den uten å kontakte netcom. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg kjøpte en netcomlåst w800i i november, der funet noextras kortet mitt fint Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er den låst til NetCom skal den ikke fungere sammen med sim kort fra noen andre leverandører. Selv om de leier nettet til NetCom eller Telenor. Uansett så ville jeg vurdert en annen telefon en N6280... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har sett en Nokia 6280 til 2500 uten abbonement, men den er sperret til netcom. Jeg har Mobyson (noextras) og lurer derfor på om dette fungerer på denne telefonen da? Eller noen steder som kan fjerne operatørlåsen på denne telefonen? Takk for svar! 6450297[/snapback] Operatørlåsen på en Netcom-låst Nokia 6280 kan kun låses opp gjennom å få kode fra Netcom, som vil koste penger. Videre vil ikke et sim-kort fra Mobyson/NoExtras fungere i denne så lenge den er låst mot Netcom! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har sett en Nokia 6280 til 2500 uten abbonement, men den er sperret til netcom. Jeg har Mobyson (noextras) og lurer derfor på om dette fungerer på denne telefonen da? Eller noen steder som kan fjerne operatørlåsen på denne telefonen? Takk for svar! 6450297[/snapback] Operatørlåsen på en Netcom-låst Nokia 6280 kan kun låses opp gjennom å få kode fra Netcom, som vil koste penger. Videre vil ikke et sim-kort fra Mobyson/NoExtras fungere i denne så lenge den er låst mot Netcom! 6453641[/snapback] Åjoda funket fett det! Eneste som er teit er at noextras ikke støtter 3g, så da får jeg bytte til onecall som også bruker netcom sitt nett og har gratis videotelefoni ut året;) Burde vel funke med Onecall når noextras virka? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Åjoda funket fett det! 6459143[/snapback] Det var jo fordi telefonen ikke var låst. Derfor vil også OneCall og alle andre operatører fungerer i den. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har sett en Nokia 6280 til 2500 uten abbonement, men den er sperret til netcom. Jeg har Mobyson (noextras) og lurer derfor på om dette fungerer på denne telefonen da? Eller noen steder som kan fjerne operatørlåsen på denne telefonen? Takk for svar! 6450297[/snapback] Operatørlåsen på en Netcom-låst Nokia 6280 kan kun låses opp gjennom å få kode fra Netcom, som vil koste penger. Videre vil ikke et sim-kort fra Mobyson/NoExtras fungere i denne så lenge den er låst mot Netcom! 6453641[/snapback] Åjoda funket fett det! Eneste som er teit er at noextras ikke støtter 3g, så da får jeg bytte til onecall som også bruker netcom sitt nett og har gratis videotelefoni ut året;) Burde vel funke med Onecall når noextras virka? 6459143[/snapback] Er telefon låst så fungerer dette ikke! Mange telefoner sies å værre sperret når du kjøper dem, men så viser det seg at de ikke var sperret allikevel. Både far min og bestefar min kjøpte D500 og E720 i fjor og de skulle være sperret, men det viste seg at de ikke var det. Min Motorola E398 var kjøpt sammen med ActiveTalk, og var sperret til NetCom. Denne måtte jeg låse opp med kode jeg fikk fra NetCom, for at jeg kunne bruke den med mitt Noextras sim kort.. Telefonene er IKKE sperret til nett, men til OPERATØR! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Mine erfaringer med opperatør-lås er at telefoner kjøpt i fra netcom, kan brukes av alle abonemang med netcom-dekning.Og alle telefoner kjøpt hos Telenor, kan brukes av alle abonemang med Telenor-dekning. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Min erfaring tilsier at det var sånn det var for et par år siden og at det er forandret nå. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Min erfaring tilsier at det var sånn det var for et par år siden og at det er forandret nå. 6468327[/snapback] Din erfaring gjenspeiler praksisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå