bar10r Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Finnes det noen måter å rippe en engelsk talende dvd film,og legge norsk tekst på sånn at den vises hele tiden? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Den filmen er sikkert piratkopiert og det skal man ikke ha noe av her. Ingen vits å spørre, moderator kommer sikkert til å stenge dette. ang. ditt problem tror jeg ikke det går. For min del gjør det ingenting at det ikke er tekst Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kan jo hende han har kjøpt en engelsk film og vil ha den med norsk tekst da. Det er jo fullt lovlig. Men jeg tviler på at det er tilfellet. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Selvfølgelig går det, mener det har vært oppe før her på forumet eller var det på hardware? Det finns programmer som ripper filmen til et greit format uten å miste for mye kvalitet og så kan du jo sitte og oversette den til norsk med et annet program. Gidder desverre ikke å lete på forumet nå men du kan jo prøve. Det skal ikke være noe problem i utgangspunktet å gjøre dette. Når det gjelder om filmen er piratlastet synes jeg dette er en teit kommentar, det er utrolig mange som har filmer som kunne tenke seg å gjøre noe slikt. (iallefall få det gjort av noen andre for det tar tid.... ) Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen skal bare lage problemer av alt. Det står engelsk talende film,det finnes også norsk talende filmer og filmer på en hel mengde andre språk som skulle være unødvendig å nevne. De filmene det gjelder er alle kjøpt i Norge av meg. Jeg skal rippe dem og legge dem inn på en tvix harddisk enhet.Jeg ville gjerne at teksten skulle ha vært der hele tiden,altså uten at en trenger å trykke på noen knapper. Håper at jeg gjorde meg forstått? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 DVD Decrypter og AutoGK kan gjere dette. Linkar til nedlasting og bruksanvisning finn du her: http://www.doom9.org/index.html?/autogk.htm Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvilket format skal du rippe til? Jeg vet ikke hvordan det funker i tvix, men min kiss dp558 kan streame divx/xvid over netverket fra min harddisk. Dersom jeg har en tekst-fil i format som er støttet av kissen (støtter de fleste formatene) i samme katalog som filmen og med samme navn så kommer teksten opp automatisk. Så dette er mer ett spørsmål om hvordan tvix'en håndterer. Det er mange steder på nettet man kan laste ned tekster til enormt mange filmer og tvserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå