Gå til innhold

"fast tekst" på rippa film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig går det, mener det har vært oppe før her på forumet eller var det på hardware?

Det finns programmer som ripper filmen til et greit format uten å miste for mye kvalitet og så kan du jo sitte og oversette den til norsk med et annet program. Gidder desverre ikke å lete på forumet nå men du kan jo prøve. Det skal ikke være noe problem i utgangspunktet å gjøre dette.

Når det gjelder om filmen er piratlastet synes jeg dette er en teit kommentar, det er utrolig mange som har filmer som kunne tenke seg å gjøre noe slikt. (iallefall få det gjort av noen andre for det tar tid.... :p )

Lenke til kommentar

Noen skal bare lage problemer av alt.

Det står engelsk talende film,det finnes også norsk talende filmer og filmer på en hel mengde andre språk som skulle være unødvendig å nevne.

De filmene det gjelder er alle kjøpt i Norge av meg.

Jeg skal rippe dem og legge dem inn på en tvix harddisk enhet.Jeg ville gjerne at teksten skulle ha vært der hele tiden,altså uten at en trenger å trykke på noen knapper.

Håper at jeg gjorde meg forstått?

Lenke til kommentar

hvilket format skal du rippe til? Jeg vet ikke hvordan det funker i tvix, men min kiss dp558 kan streame divx/xvid over netverket fra min harddisk. Dersom jeg har en tekst-fil i format som er støttet av kissen (støtter de fleste formatene) i samme katalog som filmen og med samme navn så kommer teksten opp automatisk. Så dette er mer ett spørsmål om hvordan tvix'en håndterer. Det er mange steder på nettet man kan laste ned tekster til enormt mange filmer og tvserier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...