webby1 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er det mulig å ha to trådløse nettverk på en pc. Jeg har et trådløs nettverks-kort som jeg får internett fra borettslaget på pcen. Så har jeg en trådløs router her som jeg har tenkt å koble til. Den trådløse routeren har jeg tenkt å bruke til å få bedre signaler til pspen min, når jeg er i andre steder av huset. Er dette mulig? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Vet ikke helt om jeg forstod spørsmålet, men for å kunne være koblet til to nettverk samtidig, må du ha to nettverkskort. Endret 20. juli 2006 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 det letteste ville vel være å sette opp routeren til å ta imot signal fra boretslaget, og videresende til alle andre PCer i huset? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) det letteste ville vel være å sette opp routeren til å ta imot signal fra boretslaget, og videresende til alle andre PCer i huset? 6450875[/snapback] virker som det er den beste løsningen.. Har ikke så mye peiling på dette, men er ikke en router bare en som sender ut signaler til andre pcer og ikke motar signaler fra en annen sender? med tanke på borettslaget sin sender på taket.. Endret 7. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 en router er en enhet som tar imot signaler på en "linje" og sender det ut på en annen. Om begge linjene kan være trådløse blir vel kanskje ett problem når jeg tenker meg om ja. Det kommer vel ann på routeren? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) denne routeren er det jeg har.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319195 Edit: har sett sånne routere med to sendere, hva vil det si? Endret 7. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Hvordan får jeg den trådløse routeren til å mota signaler fra senderen på taket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå