seshat Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har hittil ikke hatt en cpu-vifte som ikke støyer og går mye fortere enn oppgitt for den aktuelle typen. Jeg antar nå at dette bare er slik det skal være... Eller hva kommer det ev. av? Jeg ville jo trodd at når det står 2500 opm, så er det maks. det den får til, men jeg blir tatt ved nesen hver gang......... Den omtalte jobber på rundt 3200, og jeg antar jeg ikke bør klage for mye over det, men jeg har nok sensitive ører. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 kjøpe deg ny cpu vifte? som det står på microplex sine sider under vifter : mange oppgir dessverre helt urealistiske tall for luftmengder og støynivå. Lenke til kommentar
seshat Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Takk for svar, da slipper jeg undres mer over det. Er fornøyd likevel, ørene begynner å protestere nettopp ved 3200, med soft jazz på høyttaleren går det greit. Den forrige vifta kunne øke til 4800, det var i sannhet andre boller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå