KidFromTheBlock Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ja halo er virkelig fantasstisk... master chief er jo bare så utrolig kul og sjef at uansett om det bare blir et spill til i rekken av generiske fps så er jo master chief verdt spillet alene xD Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Halo er ett stoff! (Jeg bare svarere på Emne namnet) Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Halo er ett stoff! (Jeg bare svarere på Emne namnet) 6455997[/snapback] Nei, halo er noe som dannes rundt månen under spesielle værforhold. Altså en ring rundt månen. Navnet har det tatt fra det til å bruke det om fysiske ringer Aliens bygger av religiøse årsaker. Slik jeg har skjønt det da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Halo Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Halo 6456386[/snapback] Da hadde jeg rett!! Ikke hver dag det! Egentlig litt fasinerende hvordan Xbox spinner på Halo. Ring of Light. Den startknappen. Logo osv.. Mye Halo bruk her!! Er det noe sammenheng? En konspirasjon man kan start! Endret 8. juli 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Da hadde jeg rett!! Ikke hver dag det! 6456395[/snapback] Det har du ihvertfall rett i! Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Da hadde jeg rett!! Ikke hver dag det! 6456395[/snapback] Det har du ihvertfall rett i! 6456409[/snapback] Huff da. Har jeg trakket på noen tær! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 for litt siden så så jeg en sky-ring på himmelen og den ligna veldig mye på den du ser på slutten av Halo 2, og den ble ødelagt. svar på emnet: Halo er et våpen! og masse mer Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Syns Halo er litt oppskrytt. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt gjennom noen enda, men nærmer meg slutten på Combat Evolved. Hvorfor; - Gjentagelser - Lite forskjellige fiender - Får ikke helt taket på våpnene/crosshairene. Treffe hodet er ikke så lett. Litt min egen feil også.. Men som sagt tidligere: - Musikken er bra, skaper stemning. - Co-op er fantastisk morsomt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor; - Gjentagelser - Lite forskjellige fiender 6459980[/snapback] Heilt enig. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 halo er et spill med bra history og bra single player/campaign mode. det er mange baner og du blir fort hekta husker jeg satt å spillte helt oppslukt 2-3 dager på 2ern før jeg runna det spillte ganske mye. du burde ha spillt 1 og 2 før du spiller 3 pga historien bak spillet osv. multi player moden er også bra, er ganske morsomt å spille det på xbox live Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg kan da ikke skjønne hvordan et spill med slikt gameplay kan bli så mye dårligere fordi levlene ikke er helt forskjellige. Man ER da på en og samme ring hele tiden. Er egentlig ganske logisk at det ligner Og fiendene er da varierte nok etter min emning... grunts, jakals, elites, hunters og flere forskjellige floods. Alle sammen med MEGET bra intelligens Og med gjentakelser er annerledes i HALO2, da man er litt i bystrøk på jorden, litt i tuneller, litt på en annerledes HALO osv... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor;- Gjentagelser - Lite forskjellige fiender - Får ikke helt taket på våpnene/crosshairene. Treffe hodet er ikke så lett. Litt min egen feil også.. 6459980[/snapback] Det var litt annerledes i 2002 når xbox og Halo kom da! Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor;- Gjentagelser - Lite forskjellige fiender - Får ikke helt taket på våpnene/crosshairene. Treffe hodet er ikke så lett. Litt min egen feil også.. 6459980[/snapback] Det var litt annerledes i 2002 når xbox og Halo kom da! 6460623[/snapback] Var ikke det i 2001?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor;- Gjentagelser - Lite forskjellige fiender - Får ikke helt taket på våpnene/crosshairene. Treffe hodet er ikke så lett. Litt min egen feil også.. 6459980[/snapback] Det var litt annerledes i 2002 når xbox og Halo kom da! 6460623[/snapback] Det er nok mye mulig, en det var det første eg kritiserte spillet for; Nemlig mye gjentaking. Men gud kor mye vi spillte det altsp :Wub: Mange hete sommerdager "sløst" bort Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 kunne sitte ei hel natt med co-op for og klare maps på legendary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå