AndyG Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Harddisk/Minnebrikke størrelse: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Minnebrikke: 2048-4gb-8gb Funksjoner: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har du behov for lydutganger? nei (kun minijack) Skal du bruke den til å ta opp med? nei Trenger den radio? nei (men er jo en fin bonus) Skal den kunne spille av film? nei Vil du kunne vise bilder på den? nei (men er jo en fin bonus) Skal den kunne spille av cd/mp3cd? nei Har du behov for analog/digital opptaker? nei Skal spilleren ha display? ja Hvis ja vanlig skjerm eller farger? farger Trenger du equalizer på den? ja Er det nok med de EQ innstilingene som er på spilleren eller vil du kunne stille inn dette selv? vil helst stille inn dette selv, men er ikke noen big deal om andre punkter er tilfredsstilt. Vil du kunne bruke spilleren som ekstra harddisk? nei Hvilke musikkfiler MÅ spilleren kunne spille av? mp3, wma Vil du ha driverløs spiller? nei (ingen preferanse) Syntes du det er viktig å ha bra support mp3 spiller? nei Er det viktig for deg åssen du kan sortere mp3`ene på spilleren? Alt fra id3 tag`s, artist, album o.s.v. Ja Strøm og Batteri: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Trenger du spiller du du kan bytte batterier? nei Har du behov for oppladbare batterier? ja Har du behov for strøm adapter til spilleren? ja Er det greit for deg om mp3 spiller må lades i usb port? nei (men kan ta til takke med usb, om andre punkter er tilfredsstilt) Utseende: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vektlegger du design på spilleren? ja Vil du ha mulighet til å sette inn minnekort i spilleren? nei Hvilken prisklasse skal den ligge i: ca 1500 Er medfølgene software og andre ting viktig for deg? nei Overføring: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvilke grensesnitt er krav for overføring av data og musikk?? Usb2.0 Diverse: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er det viktig at den tåler litt juling? ja (er en fordel at den tåler en trøkk, men jeg behandler den fint, så det aller meste går nok bra) Er størrelsen på disken viktig for deg? nei Er merket viktig for deg? Iriver, Asono, Creative, IPod noen eksempler. Ja - Jeg ønsker ikke noe ukjent, og har en forkjærlighet for iPod og Creative, men annet "solid" merke duger Ugh, vanskelig å velge mp3-spiller for tiden. Har kikket på iPod Nano og Creative Micro, men er vanskelig. Hører også rykter om no iPod Nano killer fra Microsoft, kan være interessert i det. Har dere noen forslag til en stakkar som har rotet seg bort i jungelen av mp3-spillere? (ps, stikker på ferie imorra, så leser mer om en ukes tid ) Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Meizu M6 (Miniplayer) har mesteparten av det du søker, men den kommer litt høyere i pris enn det du satte. Denne har 4GB flashminne, som også kan spille OGG format og video i XviD format. USB lader fra strømkontakt er mulig å få med. Spilleren er utrolig liten (mindre enn et kredittkort), men har en tydelig og fin skjerm. I følge tester skal denne ha topp lydkvalitet. minst på høyde med iAUDIO og iRiver. Se link til produsent og andre forum: Meizu.com www.meizuamerica.com Meizu.se Mvh www.vostok.no Endret 8. juli 2006 av Vostok.no Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Den så faktisk litt snasen ut, men blir automatisk litt bekymret når det er et såpass ukjent merke. Regner med at jeg får den på engelsk (norsk?) språk også? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Den så faktisk litt snasen ut, men blir automatisk litt bekymret når det er et såpass ukjent merke. Regner med at jeg får den på engelsk (norsk?) språk også? 6453062[/snapback] Ja, i Norge er den relativt ukjent. Det er en nettbutikk her i landet som har solgt Meizu E2, som er forgjengeren til E3 som er ute nå (1GB flashspiller). Men ellers har vel ikke merket vært markedsført her i landet. Kvaliteten er noe helt annet enn det jeg har sett av kinesiske spillere før, og etter hva jeg har skjønt er dette det mest anerkjente merket der. Kvaliteten minner ekstremt mye på Sør-Koreansk kvalitet som iAUDIO og iRiver. Den kommer foreløpig med engelsk språk, men det er håp om at den kommer med Skandinavisk etterhvert. Spilleren selger bra i Sverige. Her er en link til, fra www.dapreview.net: www.dapreview.net Mvh Einar www.vostok.no Endret 7. juli 2006 av Vostok.no Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Som du vet så har jeg selv ipod nano, og den elsker jeg nesten mer enn telefonen min. Men, om jeg skulle kjøpt meg en mp3 spiller nå så ville jeg kanskje ventet til høsten og kjøpt meg en av Disse . Meizu sin spiller ser utrolig lekker ut, men føler som deg at den er relativt ukjent så jeg har vanskelig for å velge den over creative sin søte nye spiller. Ps. Zen V er uten radio/video Zen V plus er med Endret 7. juli 2006 av noelleon Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Den der Meizu M6 så litt nice ut, da ble valget bare enda vanskligere :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Iriver e10 6gb radio ir-sender spill video bilder opptak opptak fra radio støtte for forskjellige skins + et nydelig design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå