Gå til innhold

AoC: blir det conan next?


Anbefalte innlegg

Hehe, ja det var kanskje litt confused det svaret jeg gav.

 

Men jeg sa jo ingenting galt, forutenom att fremgangen i de første 20 levlene må gjøres alene. (Man kan fremdeles chatte og spille litt med venner.. ;))

 

Også bytter man mellom co-op med venner og solo spill ved rett å slett å sove, eller gå inn i ett "inn". ^^ (husker ikke heeelt;))

Solo=natten og co-op=dagen.

De har vel strengt tatt ikke detaljert akkurat hvor mange spillere du faktisk kan se mens du er i Tortage, men personlig ville jeg sett det som naturlig om det er alle som er I Tortage på den serveren. Ergo blir det ikke bare coop, men også en del MMO; Dvs MMO I Tortage, coop utenfor på dagen, singleplayer utenfor på natten.. ihvertfall kan det virke slik på hvordan det har blitt forklart. (Du "bytter" for øvrig mellom natt og dag ved å overnatte på Thirsty Dog Inn :) )

7709183[/snapback]

Ja det er slik jeg også har forstått det.. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Kasp:

 

Hvis ikke den dagen er kommet fra en DEV på forumet, så trur jeg du ikke skal satse alle pengene på den.

7717885[/snapback]

 

Ja, er vel noe i det, dessverre. Skulle gjerne hjulpet til med litt betatesting slik at spillet kunne blitt fortere ferdig.

Lenke til kommentar
Aoc skal bli veldig gøy, gleder meg som en unge!

Men blir det P2P Spill?

Og i såfall, hvor mye hver måned?

7737354[/snapback]

 

Japp. De fleste MMOs er jo P2P slik at de får inn nok penger til å fortsette å oppdatere spillet, drive servere og betale alle som jobber kontinuerlig med spillet. Tror ikke beløpet per måned er satt ennå, men det er jo logisk at det blir noe ala andre spill på markedet (rundt 100-150 kroner).

Lenke til kommentar
Aoc skal bli veldig gøy, gleder meg som en unge!

Men blir det P2P Spill?

Og i såfall, hvor mye hver måned?

7737354[/snapback]

 

Japp. De fleste MMOs er jo P2P slik at de får inn nok penger til å fortsette å oppdatere spillet, drive servere og betale alle som jobber kontinuerlig med spillet. Tror ikke beløpet per måned er satt ennå, men det er jo logisk at det blir noe ala andre spill på markedet (rundt 100-150 kroner).

7737445[/snapback]

Jaja går an å leve med det :love:

Men tror 150 er i høyeste laget?

Dette blir jo lansert i hele verden, så tenker at det kanskje vil koste 10 $.

Men uansett tror dere dette spillet vil bli en suksess?

Hvor mansge spillere på verdensbasis?

 

Jeg har stor tro på at dette skal bli bra :)

Lenke til kommentar
Men tror 150 er i høyeste laget?

 

Ja, 150 er jo i drøyeste laget, men det stopper ikke meg fra å spille dette spillet. Men kanskje det blir under 100, tror ikke engang Funcom vet det.

 

Men uansett tror dere dette spillet vil bli en suksess?

Hvor mansge spillere på verdensbasis?

 

Hvis Funcom holder alt de lover i FAQ og andre steder, kommer dette garantert til å bli et helt utrolig spill med helt nye vendinger innenfor MMORPG-sjangeren. Dette vil jo igjen føre til at AoC blir et populært spill, hvis Funcom klarer å holde det de lover, noe jeg har stor tro på. I tillegg må en jo huske på at World of Warcraft har 8 millioner av verdens gamere som kunder, så de har jo en rimelig stor porsjon av markedet, og det er ikke lett å rive dem vekk fra WoW og over til AoC. Men som sagt, blir AoC så bra som jeg tror det blir, så skal det mye til å ikke gå over til AoC hvis du er en fan av MMORPG-sjangeren.

 

Du må også huske på at spillet blir M-ratet. Dette vil forhåpentligvis luke vekk noen av de 14-åringene som ødelegger mye for andre på forskjellige servere. M-ratingen håper jeg da åpner for en større del av den voksne delen av gamere.

 

Uansett vil tiden vise, men jeg har stor, stor tro på at dette spillet blir en gedigen suksess!

 

Edit: Mekket litt på quotingen.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Jeg er veldig i tvil om jeg skal gå for mitt vanlige valg; kriger, eller prøve magiker som min første karakter. Det ser utvilsomt veldig tøft ut å være nekromaniker eller demonologist.... Men da går jeg glipp av tohåndssverd og lemlesting, så... Vanskelig valg. Det kan ikke bli vår raskt nok!!

7740337[/snapback]

 

Gå for det du liker best :)

 

Selv skal jeg være kriger :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...