lolzormaxor Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 så hvis jeg kjøper 360 versjonen.... kan jeg spille med de som er på pc versjonen?? hvis det er live da...... Det så så herlig ut at jeg må griiiiiiiine Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nødig lyst til å bruker flere tusen spenn for å spille dette her. 7691342[/snapback] Det har jeg nettopp gjort! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 så hvis jeg kjøper 360 versjonen.... kan jeg spille med de som er på pc versjonen?? hvis det er live da...... Det så så herlig ut at jeg må griiiiiiiine 7691997[/snapback] Det går rykter om att de skal ha servere der x360 og PC brukere kan spille sammen. Og servere der man spiller hver for seg. Så blir det slik, så får jo alle vilja si Man får bare vente og se. [.......]Funcom har ikke planer om å lage gamecard, slik at personer som vil spille AoC må ha tilgang til et VISA. Funcom har aldri sakt NEI til gamecards. Tvert imot, de har sakt att de ser på det som en mulighet for folk som ikke har eller kan ha VISA kort. Husk att dette spillet skal spilles i alle verdens kroker og kriker, og det er faktisk ikke alle som har ett slikt kort. Selv om de er 20,30 eller 40 år. Så det å ute lukke Gamecards vil bare var dumt når Funcom helst vil tjene så mye som mulig på sitt produkt. Og det er vell bra? Jo mer de tjener på AoC nå, jo bedre og mer ressurser kan de bruke på neste "expansion pack" eller neste spill. Selv om spillet vil tillate Gamecards, og det vil åpne en større mulighet for de yngre garde, så trur jeg man ikke vil se den samme oppførselen man ser i WoW fordet. Noe vil man selvfølgelig se, men ikke SÅ mye. Det att spillet her en større gjennsomsnits alder, vil bidra til att man også vil se en bedre "spille stil" for å si det slik. Da de unge som ikke klarer å oppføre seg vil få beskjed. Jeg trur att i ett spill som Age of Conan, så er de, eller vil være viktig å ha ett godt rykte. Slik att man får bli med i en guild osv. Det får man ikke om man oppfører seg som !"#!¤.. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) takker for svaret!! Dette spiller SKAL INN I MITT HUS! Endret 10. januar 2007 av snupe Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nødig lyst til å bruker flere tusen spenn for å spille dette her. 7691342[/snapback] Det har jeg nettopp gjort! 7692642[/snapback] how? Lenke til kommentar
Kaspp Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nødig lyst til å bruker flere tusen spenn for å spille dette her. 7691342[/snapback] Det har jeg nettopp gjort! 7692642[/snapback] how? 7693495[/snapback] Altså han har brukt mange penger på ny hardware, ikke på selve spillet. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har nødig lyst til å bruker flere tusen spenn for å spille dette her. 7691342[/snapback] Det har jeg nettopp gjort! 7692642[/snapback] how? 7693495[/snapback] Altså han har brukt mange penger på ny hardware, ikke på selve spillet. 7693523[/snapback] Ahh.. Daså. Gruer meg til dette selv, da jeg er blakk Se hardware i profil.. Er redd for at det ikke vil fungere så bra... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Riktig. Jeg har bestilt denne PC-en for Age of Conan: Arctic Cooling Silentium T3 Pro Miditower Case Silver/Black w/500W Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM Gigabyte GA-965P-S3, P965, Socket-775, ATX, SATAII, GbLAN, DDR2 Sunsway/ST Lab PCI ATA133 2P , Silicon Image chip Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's Sapphire Radeon X1950XT 256MB GDDR3, PCI-Express,ViVo/HDCP,2xDVI, Lite-Retail Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Riktig. Jeg har bestilt denne PC-en for Age of Conan: Arctic Cooling Silentium T3 Pro Miditower Case Silver/Black w/500W Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM Gigabyte GA-965P-S3, P965, Socket-775, ATX, SATAII, GbLAN, DDR2 Sunsway/ST Lab PCI ATA133 2P , Silicon Image chip Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's Sapphire Radeon X1950XT 256MB GDDR3, PCI-Express,ViVo/HDCP,2xDVI, Lite-Retail 7693569[/snapback] Har selv fått min "AoC" maskin Se signatur.. ^^ EDIT: Even more. http://www.gametrailers.com/player.p...16169&type=wmv Virker som om en av første questene man får er å redde ei jente i tanga ellerno... Sweet! ^^ Endret 10. januar 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) [.......]Funcom har ikke planer om å lage gamecard, slik at personer som vil spille AoC må ha tilgang til et VISA.Funcom har aldri sakt NEI til gamecards. Tvert imot, de har sakt att de ser på det som en mulighet for folk som ikke har eller kan ha VISA kort. Husk att dette spillet skal spilles i alle verdens kroker og kriker, og det er faktisk ikke alle som har ett slikt kort. Selv om de er 20,30 eller 40 år. Så det å ute lukke Gamecards vil bare var dumt når Funcom helst vil tjene så mye som mulig på sitt produkt. Her er jeg enig med dere begge. -=Svin=- har rett i det han referer til. FunCom gikk ut med høy sigarføring på at man kun kunne spille med kredittkort (deri Visa selvsagt). Samtidig sa de at de vurderte andre betalingsformer. Men dette med Kredittkort ble brukt som argument for at barn ikke skulle kunne spille. Hele dette argumentet faller på sin egen urimelighet hvis de tillater gamekort på Narvesen. Så får vi se hva disse andre betlingsformene består i. o(O)phus har rett i at de aldri direkte har sagt nei til gamecards dog. Og det er vell bra? Jo mer de tjener på AoC nå, jo bedre og mer ressurser kan de bruke på neste "expansion pack" eller neste spill. *maanemann nyser atjs...Bli...zzzz..sjo..ard* nærmer seg jo et Lillehammer OL i inntekter (endel milliarder altså). Lurer på hvor disse milliardene tok veien...? Ble ihvertfall ikke gratis TBC til folket, eller utvikling inærheten av beløpet. Sånn sett tror jeg vi alle er tjent med at gamecards uteblir.La oss håpe dog at FunCom gir mer tilbake til kundene sine. [klipp] Noe vil man selvfølgelig se, men ikke SÅ mye. Det att spillet her en større gjennsomsnits alder, vil bidra til att man også vil se en bedre "spille stil" for å si det slik. Da de unge som ikke klarer å oppføre seg vil få beskjed. Jeg trur att i ett spill som Age of Conan, så er de, eller vil være viktig å ha ett godt rykte. Slik att man får bli med i en guild osv. Det får man ikke om man oppfører seg som !"#!¤.. 7692778[/snapback] Håper ihvertfall det jeg også. Endret 11. januar 2007 av maanemann Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) *maanemann nyser atjs...Bli...zzzz..sjo..ard* nærmer seg jo et Lillehammer OL i inntekter (endel milliarder altså). Lurer på hvor disse milliardene tok veien...? Ble ihvertfall ikke gratis TBC til folket, eller utvikling inærheten av beløpet. Sånn sett tror jeg vi alle er tjent med at gamecards uteblir.La oss håpe dog at FunCom gir mer tilbake til kundene sine. Det att en "expansion pack" skal komme gratis var det vel ingen som regnet med? Det jeg mente var att jo fler som kjøper spillet jo bedre. Og jeg vil jo tru att Funcom mister endel kunder om man ute lukker Gamecards. Her i norge hvor betaling med kort er svært så utbredt så kan man kanskje ikke forestille seg att det skal være så vansklig.. Men i andre land så er faktisk ikke dette så vanlig enda. Hvem viste da WoW kom ut, att det skulle komme ut en expansion pack seinere? Jeg vil jo tru att det kom ut siden spillet ble så poppulært. Ett MMO lever så lenge folk spiller det. Og så lenge det er lønnsomt for spill utviklerne. Jeg for min del trur det er liten sannsynlighet for att vi vil bare ha muligheten for å spille spillet med kort/VISA. Endret 11. januar 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 I det minste blir det et spill med noe nyskapende, i motsettning til de fleste andre MMORPG de siste 2-3 åra Inkl. WoW Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) *maanemann nyser atjs...Bli...zzzz..sjo..ard* nærmer seg jo et Lillehammer OL i inntekter (endel milliarder altså). Lurer på hvor disse milliardene tok veien...? Ble ihvertfall ikke gratis TBC til folket, eller utvikling inærheten av beløpet. Sånn sett tror jeg vi alle er tjent med at gamecards uteblir.La oss håpe dog at FunCom gir mer tilbake til kundene sine. Det att en "expansion pack" skal komme gratis var det vel ingen som regnet med? Vel en stund, regnet jeg og mange med meg, med at Blizzard ikke kunne ta både månedslig betaling og i tillegg kreve penger hvert år for expansions. Vi må jo da huske på man betaler ca 100kr * 12mnd = 1200kr bare for å få lov til å spille + 250kr for en expansion pack = 1450kr hvert år for å spille WoW. Sammenlignet med andre typer spill er jo det mye. Men, mitt innspil om "ikke akkurat gratis TBC til folket", var en spissformulering på at Blizzard ikke akkurat har latt milliard-inntektene kommet de som har bragt dem milliardene til gode (altså brukerne). Regner også med at mange sikkert er enig i at det ikke har kommet altfor mye content det siste året før TBC, ihvertfall ikke PvP content. Det jeg mente var att jo fler som kjøper spillet jo bedre. Og jeg vil jo tru att Funcom mister endel kunder om man ute lukker Gamecards. Jepp skjønner. Men jeg tror regnestykket er mer komplekst. Jeg tror det verste som kan skje AoC nå er at mange barnslige begynner å spille det. Fordi veldig mange ser til AOC nettopp fordi de er lei dette i WoW. Om så FunCom skulle få 1000 spillere på gamecards vil de sikkert tape 1000+ modne spillere i tillegg til at miljøet for alle dem som ikke dropper ut blir mye dårligere. FunCom har tatt communityet på alvor så langt, og det har vært et blinkskudd fra deres side. Se bare på spillere som du og jeg og tusenvis av andre som allerede har alt klart for å spille. Blir det gamecards med tilhørende umodne går FunCom imot sine egne prinsipper på så mange punkter at jeg tror vi alle er tjent med at de taper noen 100.000 kr på gamecards. Veldig mye også fordi mesteparten av inntektene, jamfør WoW-eksempelet mitt, går til helt andre ting enn til videre utvikling. [klipp] Hvem viste da WoW kom ut, at det skulle komme ut en expansion pack seinere? Jeg vil jo tru att det kom ut siden spillet ble så populært. Vel EQ med sine relativt beskjedne salgstall hadde jo kommet med det, så det lå vel i lufta ifra begynnelsen. Særlig med tanke på at alt Blizzard tar i blir til gull, uansett. Ett MMO lever så lenge folk spiller det. Og så lenge det er lønnsomt for spill utviklerne. Jeg for min del trur det er liten sannsynlighet for att vi vil bare ha muligheten for å spille spillet med kort/VISA.7695065[/snapback] Jepp, men det som er lett å glemme er at man ikke trenger 7 millioner brukere for at en MMO skal være lønnsom. De fleste softwarehus for MMO'er, lever livets glade dager med 300.000-400.000 brukere. Jeg er altså ikke imot andre betalingsformer, bare gamecards ;-) og PS: Blizzard har mye å lære av FunCom på å ta communitiet på alvor. Ser dog at de har plukket opp et par ting til TBC. Endret 11. januar 2007 av maanemann Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 og PS: Blizzard har mye å lære av FunCom på å ta communitiet på alvor. Ser dog at de har plukket opp et par ting til TBC. 7696369[/snapback] Nå er da ikke hundre, eller for den saks skyld, tusen mennesker på et forum noe spesielt bra indikasjon på hva massen av folk vil ha. WoW-forumet er bare en samling av folk som skriker høyest og som ikke kan påberope seg å representere resten av de 6,999,999 personene som spiller WoW. Communities er greit, men de representerer ikke hovedmengden av spillere. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Et par spørsmål angående AoC... - Hvordan vil skill systemet bli? Vil man kunne lære seg mange "yrker" eller må man velge f. eks 2, slik som det er i wow. - Hvordan vil klassene bli? Jeg har fått med meg at man skal kunne bli Soildier, Rogue, Mage og Priest og deretter gå andre veier innenfor de klassene... Vil det være talents, eller må man ta valg som avgjør resten av din framtid i spillet? Dette er to vanskelige spørsmål, men jeg poster de tilfelle noen her har svar på dem Takk Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Et par spørsmål angående AoC... - Hvordan vil skill systemet bli? Vil man kunne lære seg mange "yrker" eller må man velge f. eks 2, slik som det er i wow. Man kan velge 1 "yrke" og 1 "underklasse". Men hver av disse formene innoholder en hel masse greier.Jeg kan quote ett eksempel: WeaponsmithAs the name implies, a weaponsmith specializes in making various forms of weaponry for arming those he plans to support in battle. Using techniques passed down for generations, a smith trained in these arts can produce some of the most deadly weapons in Hyboria. In addition to creating arms, this smith may also supply various other forms of weapon enhancement materials, such as whetstones and polishes. Resten finner du HER. I tillegg til dette, så har man muligheten til å velge en "under klasse". Som går mer på ting som har en direkte fordel for deg og din guild. Jeg quoter ett nytt eksempel: Crafter: * Can build crafting premises, smithies, and other tradeskill facilities in the guild villages * Each Crafter in a guild increases the resource extraction of wood for all guild members - up to a max of 30 Crafters * Has access to all forms of crafting I tillegg har man: Lord, Commander, og Master. Mer info finner du HER. - Hvordan vil klassene bli? Jeg har fått med meg at man skal kunne bli Soildier, Rogue, Mage og Priest og deretter gå andre veier innenfor de klassene... Vil det være talents, eller må man ta valg som avgjør resten av din framtid i spillet? En liste av hva du kan bli finner du HER.Når man levler i Age of Conan vil man få utgitt "feats", som man bruker for å bli sterkere, lære å klatre, lære nye comboer osv. Dette er to vanskelige spørsmål, men jeg poster de tilfelle noen her har svar på dem Takk 7697005[/snapback] Svarte da så godt jeg kan @Maanemann: Ja jeg formin del håper også att Gamecards vil ha en eller annen restriksjon hos seg. Det som jo er sakt til nå er jo att man MÅ registrere seg med ett kort/visa, så jeg vet ikke helt hvordan de har tenkt dette ut ennda Uansett, jeg trur og håper att communityet i dette spillet vil være engod del bedre enn hos WoW, feks. Se på AO. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har noen tenkt noe over hvilken rase, erketype og klasse de skal være? Jeg har lyst til å være aquilonsk soldat, klasse conqueror With a standard strapped to their back, the Conqueror leads the charge into battle. Wearing heavy armor and using 2-handed weapons, the Conqueror relies upon evasion to avoid enemy attacks. The standard carrier being around provides a boost the Conqueror team, typically increasing damage. In times of need, the Conqueror is able to take the standard and plant it into the ground in a devastating attack. Specialities Tank Heavy armor (not full plate) Two handed edged Two handed blunt Banner for one group buff Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Uansett, jeg trur og håper att communityet i dette spillet vil være engod del bedre enn hos WoW, feks. Se på AO. 7697204[/snapback] Jeg synes communityet i AO er for lite, hvertfall på RK2. MEd det mener jeg at det danner seg klikker og en elitisme som ikke ligner grisen. Noe midt i mellom AO og WoW ville vært fint å ha i AoC... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det ser ut til at AoC kommer til å få et mye større community enn AO, så det skulle ikke forundre meg om det ble en slags mellomting som du sier. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 [klipp] Communities er greit, men de representerer ikke hovedmengden av spillere.7696792[/snapback] Nei, men de representeres entusiastene, de som har mest peiling på ting og de mest lojale. Sånn sett representerer det de som verdt å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå