ahpadt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ganske bra video som viser mye om hvordan AoC blir, dette er vel tidlig Beta... 6450766[/snapback] Set ut som om du trenger NASA-PC og litt til for å klare å snurre det der rundt. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg kommer helt klart til å teste spillet hvis jeg får meg en ny pc før det. Min er 3 år gammel og jeg har 13 i fps i MC på wow. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Må jo ikke glemme å reklamere litt for hw's egen AoC guild. http://youaremyenemy.frih.net/news.php Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) tror der conan blir som wow med pvp filmer, end game osv? Endret 7. juli 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dette har ikkje noko med WoW å gjere. Tråden passer betre under "Diskuter spill og tilbehør - PC". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 tror der conan blir som wow med pvp filmer, end game osv? 6451506[/snapback] Ja blir pvp ihvertfall, men for guds skyld ikke la det bli som wow Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Noen som vet når det legges ut BETA? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I sommer en gang tror jeg, men det er vel kun for spessielle. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ser fantastisk ut, men skal holde meg langt borte. WoW tok altfor mye tid, trenger ikke et nytt avhengighetsskapende spill. Får heller spare det til jeg er blitt en gretten 75 år gammel pensjonist. Skal kjøpe gull fra farmere som bare det! Jeg og barnebarna, haha. Må bare vente 50 år først... Wollis Lenke til kommentar
sageman Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Dette har ikkje noko med WoW å gjere. Tråden passer betre under "Diskuter spill og tilbehør - PC". Tråd flyttes. 6451708[/snapback] Poenget var jo liksom spørsmålet om det var mange som vurderte overgang fra wow til AoC, derfor ble spørsmålet postet der det ble Tror ikke det trengs noen NASA-pc, det er et halvt år til utgivelse, så det er masse tid til optimalisering enda. Men det er klart, skal man kjøre det på max, så trengs det sikkert en rimelig bra pc....so what else is new...klarer man å kjøre Oblivion, så klarer man nok sikkert også AoC, på ok settings. Beta har begynt for 'spesielt intresserte', blir vel mer åpen senere mot høsten. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 må nok reformatere pc før beta kommer den er så slow at the ikke er mulig.. hele skrivebordet fullt med programmer, nesten ikke plass left.. 10000 prog som starter opp når jeg skrur på pc Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 For de som vil ha litt informasjon om Age of Conan, og "lore" forutenom conan.ch og bymitra.com http://www.aocwiki.org Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp håper Age of Conan blir bra, dette skal spilles. De sier det er i en form av closed beta for øyeblikket.... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja, meget mulig at det blir Conan next. Har spilt GW i over ett år nå, kanskje snart på tide med noe nytt. Spørs litt på hvordan PvP i spillet blir, om det blir slik som i WoW at den som har brukt mest tid på å finne z0mg epixx vinner, er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Blir ikke noe overgang siden jeg ikke spiller noen MMORPGs fra før av. Er lei av tradisjonelle MMORPG`s så Age of Conan blir ett friskt pust i en død sjanger. Kommer til å starte min egen guild . Er for øyeblikket veldig aktiv i PvP delen av AoC forumet og håper dere andre skriver deres meninger også. Utviklerne er veldig aktive på forumet og har diskutert flere ganger med utviklere. Endret 11. juli 2006 av Avean Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vi er en gjeng fra forumet som prøver å lage en guild for AoC når det kommer, vi trenger så klart flere folk, så ta en titt på Guild delen for de som har interesse for dette. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Alle som interiserer seg for AoC stikk innom DENNE tråden og vis interesse. Slik at det kanskje blir opprettet ett eget kategori forum for AoC her på HW.no Det hadde jo vært hyggelig. Sant? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei, ikke enda. Det er helt uaktuelt slik det er nå, og de baserer ikke opprettelsen av en ny forumkategori på hvor mange som poster i den tråden du linket til, så å poste i den hjelper ikke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Enig Goz. Men joa, om spillet blir populært i norge hadde det vært greit med et eget forum. Men på en annen side så vil ikke den vare lenge, siden dette ikke vil være portalen for folk på AoC å henge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå