Gjest Slettet+142 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hey.. får bare ikkje til å innstallere MySQL 5.0 på datan.. kommer helt til konfigurasjonen der den skal starte service'n...: "Could not start the service MySQL51. Error:0" kommer opp.. når eg prøver å starte mysql i cmd kommer "ERROR 2003 (HY000): Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)" noen som kan hjelpe meg litt her? plz... takker for alle mulige (hjelpende ) svar... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har hatt samme problem selv Fiksa det med å avinstallere MySQL, så navigerte jeg til HKEY_CURRENT_USER/Software Der sletter jeg "nøkkelen" mysql, så restartet jeg maskina,k og installerte. Virka hest! Lenke til kommentar
salah Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 En helt typisk feil, gå tilbake i installasjonsmenyen og endre noe i konfigurasjonen og prøv igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 skal teste når eg kommer hjem.... takker for svar ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 hei igjen... har komt hjem no, så. eg fant ingen MySQL-nøkkel i registeret der du sendte "URL" til... noen andre ideer? og... når eg prøver å starte mysql-service kommer det feilmelding om at den uventet ble avbrutt/avslått... peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå