Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har et lite problem, når jeg benytter medfølgende minnekort (microSD 128mb) og legger inn sanger dukker disse opp i lydmappen på telefonen. Men når jeg benytter 512mb minnekort gjør de ikke det. De dukker opp i telefonens AudioPlayer, men da får jeg jo ikke benyttet dem som ringetone etc. Hva gjør jeg? Kanksje jeg bare må selge 512mb kortet... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du må flytte over sangen fra minnekortet til telefonens minne for å benytte den som ringetone!! Heia Motorola Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du må flytte over sangen fra minnekortet til telefonens minne for å benytte den som ringetone!! Heia Motorola 6450305[/snapback] Nei, det må du ikke! Formater kortet i telefonen først, slik at du har det samme mappeoppsettet som på det medfølgende 128mb kortet. Dermed legger du sangene inn i "Audio" mappa. Da vil de komme i telefonens spilleliste, og du kan bruke de som ringetone! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan formaterer jeg minnekortet? Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan formaterer jeg minnekortet? Takker og bukker for svar 6451573[/snapback] Meny -> Innstillinger -> Telefonstatus -> Lagringsenheter -> Kort -> Valg -> Format Da får du formatert kortet og mappesystemet blirt sånn som telefonen vil ha det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Takker og bukker Dette funka akkurat som jeg hadde håpet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå