Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor finner jeg billig Mobil 1 5-50?

Anbefalte innlegg

Hvor finner en den billigste mobil 1 5-50? Ser at meget god Mobil 1 0-40 selges til ca 100,- pr. liter på Europris nå, men er usikker på om jeg skal prøve denne eller gå for den anbefalte 5-50 for min 3,2 Carrera. :)

Endret av nicolais
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv heller med Fuchs Silkolene Pro S 10W/50 (esterbasert)

Skulle nok passe best for din motor.

Kan kjøpes hos www.online-mc.no

582kr for 5 liter og gratis frakt!

Kansje ukjent navn, men detta er virkelig god olje! Mye brukt av Skyline-miljøet og drifterne i england, og de går god for den.

Lenke til kommentar

Mottatt! :) Mobil 1 er ingen billig olje, og 0-40 er oftest dyrere enn 5-50. Men er den for tynn så er den for tynn, vanskelig for meg å si hvor stor forskjell det er i viskositet mellom dem. Har fått tips om at 5-50 går for ca 400,- pr 4l på Smartclub og Obs. Andre merker er jo også interessant om de kan vise seg å være bedre. :hmm:

Lenke til kommentar
Deb beste olja finner du nødvendigvis ikke på bensinstasjonene FK SUPER SYNTHETIC 10Lburde intressere deg, den er Porsche sertifisert (nei ikke traktoren ;) ) det er ei godt olje, Har brukt den på alle bilene jeg har hatt og går god for den.

6487254[/snapback]

Du, vet du noe om denne ojen er den samme som den Statoil har og selger på egne kanner under eget navn?

Statoil Pro Symthetic 5W-40 kalles den der da, har brukt den hittil men hvis det går an å kjøpe samme oljen på felleskjøpet til en billigere penge så gjør vi jo det istedet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...