Gå til innhold

Driver problem til ibm laptop. LØST

Anbefalte innlegg

Morn, nå har jeg tatt på meg en opgave, skal formatere å legge inn windows på nytt på en laptop, men problemet er at jeg har ikke driveren, den skal være ferdig idag, men dud`en jeg fikser laptop`en for har ikke denne cd`en med drivere, så mangler jo lyd, nettverk, skjerkort driver, osv liksom...

Noen som kan hjelpe meg å finne driver til denne laptop`en?

Under den står det "type 2373"

Takk på forhånd..

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn, nå har jeg tatt på meg en opgave, skal formatere å legge inn windows på nytt på en laptop, men problemet er at jeg har ikke driveren, den skal være ferdig idag, men dud`en jeg fikser laptop`en for har ikke denne cd`en med drivere, så mangler jo lyd, nettverk, skjerkort driver, osv liksom...

Noen som kan hjelpe meg å finne driver til denne laptop`en?

Under den står det "type 2373"

Takk på forhånd..

6449690[/snapback]

Du må først finne produsent og produktnr. før noen kan finne drivere til deg.

Kan hjelpe deg, men ikke før om 3 uker, så det er vel like greit at noen andre her gjør det. ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar

http://www.ibm.com/support/no/

Skriv inn 2373 i ruta og trykk søk.

Bruker du maskina til å søke etter drivere har siden en detekterings funksjon (hvor godt denne funker vet jeg ikke)

Ellers har jeg hatt gode erfaringer med å sende mail til support hos IBM hvis jeg ikke har funnet korrekte drivere, tar alltids noen dager men du får rett driver.

EDIT: HMMMM :whistle: Hvor pok... kom IBM fra?!?!?!??!?, MEN du vil uansett finne at Thikpad T40 kommer i model 2373 så det er vel derfor jeg gikk ut fra at det var en slik det var snakk om

EDIT2: EUREKA!! viste jeg så IBM et sted :cool:

Endret av b21a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...