Toresen Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har tenkt å oppgradere fra duron 700 til atlon xp 1,4 ghz. men så lurer jeg på om dette kortet støtter 266 mhz fsb? i manualen står det 200mhz men en kompis av meg mente det skulle gå! er det noen der ute som vet dette? hva er konsekvensene om jeg bruker en 266 mhz fsb athlon på et 200 mhz fsb kort? Takk for svar!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v133-c...-c/overview.htm "Such new chipset is ASUS's first Socket A version to incorporate 266/200MHz FSB" Går fint det :smile: Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har nettopp satt sammen en maskin til en kompis basert på dette hovedkortet med en XP prosessor og det fungerer kjempefint. Det eneste du trenger er en bios flash. Raskt og stabilt! Lenke til kommentar
Toresen Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Tusen takk for svar! Jeg skal bestille delene med en gang!! :smile: Lenke til kommentar
skol Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Hei, dersom du har versjon 1.05 eller nyere av hovedkortet, så skal det støtte xp cpu, forutsatt at du oppgraderer BIOS til versjon 1.007 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Lite sannsynlig at du får en så gammel versjon, men pass på at du ikke får v1004 eller lavere for disse støtter ikke muligheten til å endre multiplier i Bios eller andr steder for den slags skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå